פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושנים- החלמה מהירה ושלמה לגברת.
איילזו- אני לא חושב שהמצב בא לו בהפתעה. למה, אתה חושב שהמצב בירושלים טוב יותר? זה גם מתדרדר משנה לשנה, מחודש לחודש, מיום ליום.
להגיד את האמת? אני באמת מפחד בכביש בשנים האחרונות. והרי בתור רוכבים שעוקפים את כולם אנחנו רואים הכי טוב במה כולם מתעסקים.
בהכל חוץ מנהיגה מפוקסת.
הבוקר ב-09:30 בכביש 6 לכיוון צומת שוקת - בן 50 נפצע קשה, פגיעה רב-מערכתית. נמצא שוכב בתעלה שלצד הדרך, ככל הנראה תאונה עצמית. פונה לביה"ח כשהוא מורדם ומונשם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עוד תאונה קשה בכביש 90 רוכב נהרג
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני בוקר בוקר רוכב מאיזור השרון הרחוק לכרך הגדול.
החלטתי לעשות את הרכיבה הנ"ל על אופנוע 1000 מודרני עם רוב מערכות הבטיחות הקיימות כיום. וביעקרון בגלל זה החלפתי את CBR1100XX שהיה מיושן (בטיחות*).
בחרתי באופנוע הנ"ל כי הוא מציע צמיגים סופר איכותיים ורחבים מערכת בלימה נהדרת שילדה בולמים נהדרים כל אלה אמורים לשמור אותי בחיים במקרה ומשהו משתבש. מה שבקטנועים ואופנועי תקציב יש הרבה פחות.
אז כן האופנועים התקדמו טכנולוגית על מנת לשמור את האופנוע על הצד של הגומי. והרוכב\קוף הוא החוליה החלשה בהתקדמות.
בבוקר כשאני יוצא לתל אביב אני בודק את הנהגים להנאתי ויכל לומר בפה מלא אף אחד לא נמצא מאחורי ההגה.
מדינת ישראל השלימה את המהלך של כלי רכב אוטונומי ללא רגולציה.כל הרכבים נעים במרחב בצורה אוטונומית וממש במזל רובם עדיין מגיעים לייעדם.
הכי מסוכנים הם אלה שדווקא יצאו מהמצב האוטונומי (רכבי ספורט , גיפים של ערסים, טוסטוס 530 , ושליחים ) אז הם מתחילים לעקוף במרווחים לא הגיוניים עם טווח טעות 0.
נראה לי אני עובר לבלון פורח!!! אחזור לרכב כשהרכב האוטונומי באמת יהיה אוטונומי
שושנים: מה שלום הגינגית?
כאשר האכיפה עוסקת בעבירות מהירות ופחות בבריונות וטימטום תקבל נהגים מופרעים במהירות חוקית.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תקבל נהגים ורוכבים מופרעים במהירות שאינה בהכרח חוקית.
זה קצת יותר מדוייק...
השבוע נסעתי עם הרכב לת"א, מחוץ לשעות העומס. היה לי זמן להסתכל על התנועה.
מה אגיד?
רוב הנהגים לא מאותתים. בכלל.
רוב הנהגים נוסעים באיזה נתיב שבא להם, תוקעים את השמאלי, עוקפים מימין, נצמדים מאחור לרכב שעוקף, חותכים נתיבים.
אז אנשים נוהגים גרוע, אבל האם אותם אנשים בתור רוכבים טובים יותר?
מספיק לעשות את אותה נסיעה בשעות קצת יותר עמוסות, כדי לראות טיסה על השוליים, חיתוכים של התנועה, התמקמות בכביש ללא שום התחשבות בשטחים המתים של הרכבים ונסיעה במהירות שגבוהה משמעותית ממהירות התנועה.
אז הנהגים גרועים, הרוכבים גרועים. כתוצאה - יש המון תאונות, ובאופן טבעי חלקן מסתיימות עם פצועים קשה והרוגים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מסכים עם kkatkov,
אתמול הייתי במקרה בתל אביב עם הרכב אחרי המון זמן שלא נכנסתי לשם בשעות עם תנועה (לא בלילה) ובכנות, אני מופתע שאין יותר פצועים והרוגים בתאונות דרכים. איתותים או מעבר נתיבים בצורה בטוחה לא קיימים, לאף משתמש כביש (מאוטובוסים ומשאיות, דרך רכבים וניידות, אופנועים קטנועים ואופניים). אין מתן זכות קדימה בכלל או ציות מינימלי לחוקי התנועה. אם מישהו צריך לנסוע ויש אור אדום, נוסעים. אם מישהו נוסע בכביש שפקוק בצורה שתחסום את הצומת, נכנסים בכל זאת. אם אוטובוס עומד בנתיב ימני לפניה, עוקפים מימין בכוח (כל הדוגיז למיניהם).
נשבע שבכאוס התעבורתי שיש בהודו יש יותר סדר ושמירה על בטיחות בכביש מאשר כאן בארץ.
שכחת לציין את אלו שרואים שיש צומת עמוסה עם רמזור ירוק ואם נהג לא נכנס אליה אז הם צופרים ומקללים כאילו אין מחר
או את אלו שהרמזור מתחלף לאדום צהוב וישר מצפצפים כי הם חושבים שישר צריך לדפוק גז
בכללי כאלו שחושבים שהכביש זה של האמא שלהם והם הנהגים הכי טובים וכולם לא יודעים לנהוג חוץ מהם, אירוני שהם דווקא הבעיה.