תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: דוקאטי: ריקול לא שגרתי להחלפת מנוע למולטיסטראדה V4 החדש

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    דוקאטי: ריקול לא שגרתי להחלפת מנוע למולטיסטראדה V4 החדש

    בדוקאטי משחררים ריקול לא שגרתי למולטיסטראדה V4 החדש, שבמסגרתו יחליפו מנוע שלם לחלק מהכלים בשל מובילי שסתומים שעלולים להישחק; וכמה אופנועים כאלה יש בישראל? הפרטים כולם בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%93%d7%95%d7...%94-v4-%d7%94/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ימאהה בכלל היו על הפנים בריקול השערוריתי ההוא אבל במוו החליפו את כל האופנוע כשגילו כשל במנוע.

    דוקאטי לא היו מחליפים מנוע אם הכשל לא היה בעל סיכון בטיחותי שעלול לגרום לתאונה או כשל רציני במנוע לכן הייתי מצפה להחלפת האופנוע ולא לקבל אופנוע שרק קניתי מפורק ומורכב שוב

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ימאהה בכלל היו על הפנים בריקול השערוריתי ההוא אבל במוו החליפו את כל האופנוע כשגילו כשל במנוע.

    דוקאטי לא היו מחליפים מנוע אם הכשל לא היה בעל סיכון בטיחותי שעלול לגרום לתאונה או כשל רציני במנוע לכן הייתי מצפה להחלפת האופנוע ולא לקבל אופנוע שרק קניתי מפורק ומורכב שוב
    במה ימאהה היו על הפנים בטיפול בריקול ומדוע הריקול ההוא היה "שערוריתי"? באיזה ריקול ב.מ.וו החליפו את כל האופנוע? אתה מדבר על מה שקורה בגרמניה או בכל העולם?

    ובלי קשר, מה הבעיה בקבלת מנוע חדש מהמפעל והרכבה שלו ע"י אנשים שמוסמכים לכך? במיוחד אם יש לכך גיבוי מהיצרן? (אני מודע לכך שישנם מכונאים
    עם ידיים שמאליות בכל העולם, או כאלו שיודעים הכל ולא צריכים להסתכל בספר מכונאי/הוראות הריקול - עדיין לא מבין למה מגיע אופנוע חדש).

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    דוקאטי: ריקול לא שגרתי להחלפת מנוע למולטיסטראדה V4 החדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי DRMANIA צפיה בהודעה
    במה ימאהה היו על הפנים בטיפול בריקול ומדוע הריקול ההוא היה "שערוריתי"? באיזה ריקול ב.מ.וו החליפו את כל האופנוע? אתה מדבר על מה שקורה בגרמניה או בכל העולם?

    ובלי קשר, מה הבעיה בקבלת מנוע חדש מהמפעל והרכבה שלו ע"י אנשים שמוסמכים לכך? במיוחד אם יש לכך גיבוי מהיצרן? (אני מודע לכך שישנם מכונאים
    עם ידיים שמאליות בכל העולם, או כאלו שיודעים הכל ולא צריכים להסתכל בספר מכונאי/הוראות הריקול - עדיין לא מבין למה מגיע אופנוע חדש).
    שערוריתי זה לקנות אופנוע חדש ולא זול וישר אחר כך מורידים לך את המנוע ומפרקים אותו לחתיכות קטנות ומרכיבים אותו חזרה וכל זה קורה אצל הדילר.

    כאן תוכל לראות את הריקול הכי שערוריתי שקרה אי פעם, קמצנות לשמה של יצרן.

    https://youtu.be/jiJcxJVb0sM



    במוו החזירה את כל הF850, רוב היחידות עדיין לא נמסרו אבל היו כמה שכן ובמוו נתנה ללקוחות האלו אופנוע זמני עד שאופנוע חדש יוצר בישבילם, אף אופנוע מהbatch הזה תוקן אלה הוחלף, הבעיה הייתה במנועים שהם קיבלו מסין, כל היחידות המדוברות היו באירופה בלבד.


    מנסיון שיש לי לאורך השנים כולל רכבים יש דברים שנסגרים במפעל ועדיף שישארו ככה כי אחר כך דברים לא תמיד חוזרים להיות איך שהיו וכן הרמה של מכונאי אצל הדילר נמוכה יותר מעובד מפעל בעל נסיון מאד ספציפי בהרכבת אופנוע.
    במקרה הזה דוקאטי יושבים באמצע, בין ימאהה שפירקו מנוע לחתיכות קטנות לבין במוו שהחליפו אופנוע.
    אבל כמובן לא שחכתי שבמוו לא הוציאו ריקול לג׳נטים המתפרקים שלהם.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שערוריתי זה לקנות אופנוע חדש ולא זול וישר אחר כך מורידים לך את המנוע ומפרקים אותו לחתיכות קטנות ומרכיבים אותו חזרה וכל זה קורה אצל הדילר.

    כאן תוכל לראות את הריקול הכי שערוריתי שקרה אי פעם, קמצנות לשמה של יצרן.

    https://youtu.be/jiJcxJVb0sM



    במוו החזירה את כל הF850, רוב היחידות עדיין לא נמסרו אבל היו כמה שכן ובמוו נתנה ללקוחות האלו אופנוע זמני עד שאופנוע חדש יוצר בישבילם, אף אופנוע מהbatch הזה תוקן אלה הוחלף, הבעיה הייתה במנועים שהם קיבלו מסין, כל היחידות המדוברות היו באירופה בלבד.


    מנסיון שיש לי לאורך השנים כולל רכבים יש דברים שנסגרים במפעל ועדיף שישארו ככה כי אחר כך דברים לא תמיד חוזרים להיות איך שהיו וכן הרמה של מכונאי אצל הדילר נמוכה יותר מעובד מפעל בעל נסיון מאד ספציפי בהרכבת אופנוע.
    במקרה הזה דוקאטי יושבים באמצע, בין ימאהה שפירקו מנוע לחתיכות קטנות לבין במוו שהחליפו אופנוע.
    אבל כמובן לא שחכתי שבמוו לא הוציאו ריקול לג׳נטים המתפרקים שלהם.
    צר לי, אבל שערורייתי הייתה הגדרה נכונה הרבה יותר אם היצרן היה מתעלם מתקלה שכזו ומחכה לראות אם אכן תתרחש בעתיד, שבינתיים הוא מחליף את החלקים הבעייתיים (לכאורה...תיכף ניגע בעניין הזה) לשנת המודל הבאה. אז הנה, כבר אנחנו בחצי הכוס המלאה

    אחלוק עימך מעט רקע על ה"שערורייה" הנ"ל, רקע שמגיע ממקורות פנימיים אשר היו מעורבים ברמת היצרן, אולי דעתך תשתנה...אולי לא.
    התקלה בגיר שהתגלתה ב-R1 החדש לשנת 2015, הגיעה ממסלול המרוצים. באופנועי מרוץ מסוימים, עם מנועים משופרים ברמה זו או אחרת, בעומס של מסלול, תחת ידיהם של רוכבים "מקצועיים". זה היה הבסיס להחלת הריקול. כלים לא מעטים כבר נמסרו ללקוחות מסביב לעולם, הדגם הזה היה אופנוע שרוכבי סופרספורט רבים ציפו לו היות והיה למעשה R1 חדש לגמרי, כמעט בכל אחד ממאות החלקים המרכיבים אותו. רבים מאותם אופנועים שנמסרו, אגב, שימשו את בעליהם אך ורק לרכיבת מסלול. אצל אף אחד מהם, באותה העת, לא נתגלתה התקלה המדוברת. כמה אלפי כלים שמסתובבים, כן? במסלול, בכבישים המהירים, בסרטוני סטאנט ביו טיוב. מן הסתם, בשל חשיבות הדגם לחברה (הטופ של הטופ), הוחלט על ביצוע הריקול המסיבי הזה. כמו שמראה הוידאו, זו אכן לא אופרציה פשוטה. אני מניח שהאופנועים לא הוחלפו בעיקר מסיבה כלכלית - גם הריקול הזה היה עסק יקר, בשווקים הגדולים אני מבטיח לך שהם הפסידו על כל R1 שנמכר באותה שנה (אגב, במספר שווקים קטנים של הדגם יש שמועה שהוחלפו מנועים קומפלט ...אבל לא מעניינות אותנו שמועות). לבחירה בתיקון היה גם פן שיווקי - הלקוחות אהבו את הכלי, וההוכחה לכך היא שלמרות האכזבה מהריקול בשלב כזה מוקדם של דגם חדש, הם לא מיהרו כ"כ לוותר עליו. את זה ימאהה כבר למדה עשר שנים לפני כן, עם ה-R6R והפרסום המוטעה לגבי הקו האדום שלו (אז פרסמו הודעה שהמאוכזבים יכולים לקבל את כספם המלא חזרה - אך אף אופנוע לא חזר למיטב ידיעתי). אז הריקול הוכרז, ובשווקים החזקים לדגם דאגו להתנפל עליו עם מיטב המכונאים בסוכנויות מסוימות - כן, ריכזו את הכלים והיפנו אותם לסוכנויות ספציפיות לביצוע העבודה. אני יכול להגיד לך שבאחד מהשווקים האלה בוצעו מעל 800 ריקולים כאלה תוך פחות מחודשיים (שוב, במספר מצומצם מאוד של מוסכים). זה המון ברגי אלומיניום לפתוח/לסגור (ולהחליף מותר להדק למומנט רק פעם אחת).

    אני מבין את הכעס של רוכבים, זה אכן משאיר טעם רע בפה. ובטוח היו כל מיני R1ים שלא נסגרו ברמת המפעל, נזלו קצת שמן, שכחו איזה קליפס בפיירינג - אבל התקלה שהחלה את הפלונטר הזה לא הופיעה יותר, גם לא באופנועים של המקצוענים, כך שמבחינת היצרן, הנזק האפשרי - תוקן. מבחינת מוניטין הדגם, נראה שנשמר לא רע (שלל אליפויות סופרבייק מקומיות גם לא מזיקות, אבל משפיעות הרבה פחות בימינו). עדיין שערוריתי?

    על ה-F850 שמעתי - לפי מיטב הבנתי מעט מאוד יחידות נמסרו באירופה, בארה"ב עשו ריקול לאופנוע יחיד, שגם עדיין לא נמסר. אם 1,500 כאלה כבר היו מתיירים באלפים, אתה חושב שהבאוואריים היו מחליפים אותם? לא בטוח. הם לא החליפו אופנועים כאשר התגלו S1000RR עם בורג טלטל לא תקין (עבודה יותר גדולה מהגיר ב-R1). עם ה-R-RT היה להם משהו לפני כמה שנים, שם נתנו כל מיני אופציות ללקוחות, אחת מהן הייתה באמת להחליף את הכלי - כי לא היה להם ריקול מוכן. לכל דגם יש מערך שיקולים מסביב, וכל יצרן בוחר דרך שונה להתמודדות. כרוכב, כרוכש, זה תמיד מבאס. אבל, לפחות אנחנו בעידן שרוב היצרנים אכן מתמודדים עם תקלות, ולא מקטלגים אותן תחת "אופי".

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    יחסית לאחת באפריל הרגילים שלכם, השנה יצא לכם די חלש!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    יחסית לאחת באפריל הרגילים שלכם, השנה יצא לכם די חלש!
    יש מצב אבל אם זה ל1 באפריל זה לא שלהם, הידיעה מופיעה בכמה מגזינים

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הנה הידיעה מ28 למרץ אז או שיש מדינות שה1 באפריל מגיע מוקדם או שזאת ידיעה אמיתית

    https://www.carandbike.com/news/2021...-issue-2401151

  9. #9
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    זאת לא מתיחה של 1 באפריל, ובכלל אנחנו לא מעלים מתיחות של 1 באפריל (ב-1 באפריל 2019 העלנו את האייטם שטריומף בדרך לישראל, וגם אז חשבו שזו מתיחת 1 באפריל).

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ב BMW S1000RR החדש, נראה שיש ריקול שקט שמטפל בבעיה בציפוי של השסתומים שיכולה להוביל לשחיקה מוקדמת של מובילי השסתומים באופנועים שיוצרו עד מאי 2020. הפיתרון שלהם הוא החלפת ראש מנוע אצל הדילרים. יש כבר מספר יחידות בארה״ב שעברו את הטיפול הזה. לא החלפת אופנוע ואפילו לא החלפת מנוע.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fistuk צפיה בהודעה
    ב BMW S1000RR החדש, נראה שיש ריקול שקט שמטפל בבעיה בציפוי של השסתומים שיכולה להוביל לשחיקה מוקדמת של מובילי השסתומים באופנועים שיוצרו עד מאי 2020. הפיתרון שלהם הוא החלפת ראש מנוע אצל הדילרים. יש כבר מספר יחידות בארה״ב שעברו את הטיפול הזה. לא החלפת אופנוע ואפילו לא החלפת מנוע.
    שהאופנועים כבר משומשים זה כבר יותר הגיוני מה גם שיש מצב שהראש מוחלף ללא פירוק המנוע מהשילדה אבל כאן מדובר באופנועים כמעט חדשים שהבעלים שלהם רכב עליהם חודש חודשיים, גם הימאהה היה בחודשים הראשונים בזמן שעבר פירוק מסיבי, אני בטוח שהלקוחות לא היו מרוצים מהעניין וימאהה איבדה את חלקם אחרי זה.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כשמסתכלים על איכות עבודה של מפעל ייצור לעומת מוסך של דילר, פתיחה של מנוע (החלפת ראש)היא הרבה יותר בעייתית מאשר הורדה של מנוע מהשלדה והרכבת מנוע אחר.
    למעשה, צריך להיות חמור גדול כדי לעשות עבודה גרועה בהורדת והחזרת מנוע (כמובן שחמורים לא חסרים).
    אלא אם כן, הורדת המנוע מחייבת פתיחה שלו כדי להעביר אותו במסבך (אישית לא מכיר).

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כשמסתכלים על איכות עבודה של מפעל ייצור לעומת מוסך של דילר, פתיחה של מנוע (החלפת ראש)היא הרבה יותר בעייתית מאשר הורדה של מנוע מהשלדה והרכבת מנוע אחר.
    למעשה, צריך להיות חמור גדול כדי לעשות עבודה גרועה בהורדת והחזרת מנוע (כמובן שחמורים לא חסרים).
    אלא אם כן, הורדת המנוע מחייבת פתיחה שלו כדי להעביר אותו במסבך (אישית לא מכיר).
    נכון וזה בטח למה דוקאטי לא רצו שהדילרים יפתחו את המנוע אבל מבעס ברמות שאופנוע סידרתי בין היקרים שיש שרק קיבלת שילשום עומד לעבור ״השתלת לב״ ולא אצל המנתח הכי טוב במדינה

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    היה לי F650 נדב היה מנהל בקמור לא היה לי כמעט גרוש על הטוסיק וז'ינגלרו אותי באמתלא של משאבת שמן תקולה
    ישבתי להם על הצוואר במעבדה לא היתה לי ברירה לא היה לי מה לעשות לא יכלתי להגיע לעבודה
    פירקו תאימא של המנוע הנא3ים האלו בנחמדות וחיוך רוצה קפה מר לקוח?
    בבקשה תודה אני כבר לא מתקרב למפעל הגרמני הזה ואני בכלל קזאחסני

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    דוקאטי: ריקול לא שגרתי להחלפת מנוע למולטיסטראדה V4 החדש

    אם היו פותחים לי ככה את האופנוע כמו שימאהה עשתה הוא היה נמכר מיד אחרי זה ולא הייתי קונה יותר ימאהה מבחינתי זה אחד הריקולים הכי מטורפים שהיו בתעשיית האופנועים, המינימום היה להחליף מנוע

אשכולות דומים

  1. דוקאטי מציגים את מנוע הגרנטוריזמו V4 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-10-2020, 10:35
  2. טיפים להחלפת דיסק
    על ידי kaz בפורום פורום טכני
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 13-01-2020, 10:45
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 12-06-2018, 21:28
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-04-2018, 05:46
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 17:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO