תשמע.. תראה..
לא בא להגן על חלקים מעלי יותר מדי..
אבל מדובר פה בסך הכל בהידוק של בורג ולוקטייט.
ככל הידוע לי הברגים בעלי עדיין מתברגים בסדר גמור
הגריפים, זה באמת מוזר כי הם אמורים להיכנס בלחץ ואין ממש איך להרוס בהתקנה,
אולי היו לא במידה? מוזר
רק הסינים מייצרים את "מגן המנוף" בעבור הקלאץ' בצד שמאל. הם כנראה לא מבינים למה הוא מיועד ולכן דואגים לשמור על האופנוע סימטרי עם מגנים לשני הצדדים.
הרכבתי אותו בטואונו כשהוא הגיע מאליאקספרס יחד עם בן זוגו הנדרש מצד ימין, רק כדי שישמש כסוג של משקולת איזון לכידון, כנגד הצד השני. וגם זה רק כי לא מצאתי משקולת אחרת.
האופנוע, כפי שניתן לראות מהסרטון, החליט להיפטר מהחלק המיותר.
נכון שזה נ-ר-א-ה כאילו הוא נפרד מהאופנוע בשל נגיעה באספלט? 😊
(וכן, גם הגריפ לא היה מחובר לידית כמו שצריך, מלכתחילה)
צולם במהלך רכיבה ביום מסלול של רייסטראק שהתקיים בפצאל.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
תשמע.. תראה..
לא בא להגן על חלקים מעלי יותר מדי..
אבל מדובר פה בסך הכל בהידוק של בורג ולוקטייט.
ככל הידוע לי הברגים בעלי עדיין מתברגים בסדר גמור
הגריפים, זה באמת מוזר כי הם אמורים להיכנס בלחץ ואין ממש איך להרוס בהתקנה,
אולי היו לא במידה? מוזר
ועוד איך יש איך להרוס גריפ בהתקנה.
יצא לי לראות מוסכים שמשחילים את הגריפ עם סבון במקום עם לחץ אוויר, ואז ברכיבת גשם /בוץ הראשונה פתאום הגריפ מתחיל להסתובב לך ביד.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021