אופנוע בארץ הקודש הוא לא עסק זול - ביטוחים יקרים, גם לאופנועים קטנים. עלויות טיפול גבוהות, טיפולים תכופים יותר, עלויות של ציוד מגן, והעובדה שאתה חולק את הכביש עם זומבים שעסוקים בחצי מהזמן בטלפון ולא בכביש - זה מספיק בשביל להרתיע את רוב המעוניינים.
רוב אלו שרוכבים - רוכבים על קטנועים או אופנועים בדרגת A1. יש משמעותית פחות רוכבים עם רשיון A, וגם בין אלו - כשמדובר על אופנוע ככלי תחבורה יחיד ועיקרי, נעשות פשרות, ולא סתם שרוב הכלים מעל 500 סמ"ק בארץ הם נייקדים או אדוונצ'רים בנפחי ביניים. הפשרה בין נוחות לביצועים, בין כח לעלויות אחזקה. כשמגיעים לאופנועים "כבדים", במיוחד אלו המכוונים לביצועים, מדובר בעסק יקר (כל חבר שרוכב על סופרספורט לא מפסיק לבכות לי על עלויות האחזקה).
אז זה הקאצ'. אם החלום שלך הוא לרכב על אופנוע - לך על זה. תעלה בנפח לאט, תלמד את הכלי שאתה רוכב עליו, ואל תשלה את עצמך לגבי היכולות שלך כרוכב. אל תתפתה לקפוץ מעל לפופיק כשאתה עוד לא מוכן. ואם תרגיש שנפח כלשהו מספיק לך מבחינת כח וביצועים, אל תרגיש חייב לעלות הלאה. אני מכיר רוכבים שמסתפקים ב-300 סמ"ק וכאלו שגם 900 סמ"ק משעמם אותם, זה מאוד אישי וזו לא תחרות.


ציטוט ההודעה בתגובה