למרות שמדובר בשטח קל, הייתי הולך על האופנוע הכי קל (בקילוגרמים) שתמצא. זה אומר אופנוע אנדורו ולא דוש.
מה הגובה שלך? אם לא גבוה במיוחד, שווה לבחון גם אופנועים נמוכים יותר כדוגמת הajp או פרירייד (אופנוע די נדיר על כל המשמעויות, אבל קליל ונמוך).
למרות שמדובר בשטח קל, הייתי הולך על האופנוע הכי קל (בקילוגרמים) שתמצא. זה אומר אופנוע אנדורו ולא דוש.
מה הגובה שלך? אם לא גבוה במיוחד, שווה לבחון גם אופנועים נמוכים יותר כדוגמת הajp או פרירייד (אופנוע די נדיר על כל המשמעויות, אבל קליל ונמוך).
יש אופנוע אנדורו שהוא עם 4 פעימות והוא קל (בקילוגרמים)?
אני מבין שהאנדורו הקלים הם 2 פעימות שדורשים הרבה תחזוקה.
דרך אגב, הגובה שלי הוא 1.75מ' ושוקל 80 ק"ג
ההבדל בין 175 ס"מ ל 170 הוא קריטי - להגיע לרצפה עם 2 רגליים או רגל אחת וחצי ישבן בחוץ. זה מאתגר רוכבים חדשים במיוחד אם הכלי כבד. אם לא רכבת על אופנועי שטח וזאת המטרה- תעשה קורס רכיבת שטח בסיסי אחרי הרישיון. אחר כך קורס מתקדם ואחר כך תשכיר אופנוע שטח ואחר כך תבין איזה כלי אתה לא רוצה לקנות. אם אתה רוצה לטייל ולא לקפוץ או לטוס בשגעת כדאי 4 פעימות. למה קורס? כי הבסיס קריטי לתרגול והקניית הרגלים נכונים מההתחלה. עם כל הכבוד לחברים טובים ומנוסים אין תחליף להדרכה של איש מקצוע.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021