עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: אלבר מפרסמת את מחירון אופנועי טריומף בישראל

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    אלבר מפרסמת את מחירון אופנועי טריומף בישראל

    אלבר מוטו מתחילה בשיווק אופנועי טריומף בישראל ומפרסמת הבוקר מחירון רשמי לכל דגמי טריומף; המחירים: החל מ-75 אלף ש"ח לטרידנט 660 ועד 250 אלף ש"ח לרוקט 3 בגרסת GT; המחירון המלא בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%90%d7%95%d7...8%d7%90%d7%9c/

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לא יודע באיזה סרט הם חיים, אבל שיהיה להם בהצלחה.
    במחירים כאלה, חסר רק שיתגלו התקלות בחשמל/גימור/גיר שמדווחים עליהן בעולם...הצרכן הישראלי ישרוף את המותג מהר מאוד (כמה שנותר לשרוף אחרי תמחורים כאלה. אלבר נתנו פה חתיכת גול עצמי)

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    זה מהלך מעט מוזר.
    הקונים לא טיפשים. רוכש שיכול להרשות לעצמו ורוצה את אחד הכלים ימצא את עצמו רוכב במועדון מצומצם ותמיכה מועטת של מוסכים וחלפים בגלל היקף מכירות נמוך או שעוד מספר חודשים היבואן יבין את הטעות ותהיה צניחה מטורפת במחיר.
    אף אחד מאלו לא נראה כמו אפיק חיובי, לא לרוכבים ולא לאלבר.

    מישהו יכול להסביר? אני מרגיש שאני מפספס משהו.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מישהו יכול להסביר? אני מרגיש שאני מפספס משהו.
    אתה מפספס מושג פשוט - ״יבואן לא קובע מחיר״. קח מחיר באירופה, ותוסיף 100% מס יבוא רכב. זה מינימום שאתה יכול לצפות.

    מקריאת תגובות בפורום נראה שאנשים מצפים מכירות בהפסד. למה הם מצפים לזה? שד יודע, זה אף פעם לא קרה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מפספס מושג פשוט - ״יבואן לא קובע מחיר״. קח מחיר באירופה, ותוסיף 100% מס יבוא רכב. זה מינימום שאתה יכול לצפות.

    מקריאת תגובות בפורום נראה שאנשים מצפים מכירות בהפסד. למה הם מצפים לזה? שד יודע, זה אף פעם לא קרה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מסתבר שכן, הטריידנט עולה 7600 יורו, הונדה CB650R עולה 8100 יורו ועוד עגלתי למטה, כלומר ההונדה יקר יותר בגרמניה.

    עכשיו בישראל הונדה 60000 ש״ח טריומף 75000

    אז מסתבר שהם כן קובעים מחירים, כי לפי גרמניה הטריידנט אמור לעלות 55000 ש״ח ואפילו פחות בישראל

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    "יבואן לא קובע המחיר" כן בטח. בגלל זה בבריטניה טרידנט 660 עולה 300 ליש"ט יותר מMT-07 ובארץ הקודש 20,000 (עשרים-אלף!) ש"ח יותר.
    או שאולי אדוני חושב שטריומף מוכרים את הכלים האלה בבריטניה בהפסד להעלאת המורל הלאומי?
    Yamaha Tracer 9GT

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מסתבר שכן,
    אני אתקן את עצמי. ברור שיבואן קובע מחיר סופי. רציתי להגיד שליבואן יש מחיר מינימום ואותו הוא לא קובע.
    כמו כן - על כלים לא פופולריים שולי רווח יהיו גדולים יותר כדי להצדיק השקעה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני אתקן את עצמי. ברור שיבואן קובע מחיר סופי. רציתי להגיד שליבואן יש מחיר מינימום ואותו הוא לא קובע.
    כמו כן - על כלים לא פופולריים שולי רווח יהיו גדולים יותר כדי להצדיק השקעה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    במדינות שיש מיסים גבוהים היבואן מקבל מהיצרן מחירים נמוכים יותר.
    אני יתן לך גם דוגמא מעולם הרכב, רכב של VW בארצות הברית עלול להיות זול יותר מאותו מודל שנמכר בעיר היצור שלו בגרמניה וזה מהסיבה שכדי להיות תחרותי בסגמנט מסויים אתה צריך לפחות להיות קרוב במחיר לרכבים מקבילים.
    הטרידנט הוא אופנוע תקציב למתחילים, לשים אותו מעל ההונדה או הימאהה במחיר זאת טעות גדולה (שדאגו לא לעשות אותה באירופה), הסיכוי היחיד זה אם הם יצליחו לשכנע עוברים ושבים שזה פרימיום (למרות שזה לא).

    אף אחד לא מצפה שמישהוא ימכור בהפסדים אבל אין יהלומים וזהב משובצים באופנועי טריומף, אין טכנולוגיה מיוחדת והאופנועים מיוצרים בתאילנד לכן אין אף סיבה שהאופנועים יעלו יותר מאחרים באותו סגמנט.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    במדינות שיש מיסים גבוהים היבואן מקבל מהיצרן מחירים נמוכים יותר.
    עבדתי מול 5 יצרנים (שמייצגים כ-10 מותגים) אצל 2 יבואנים שונים - נושא המיסים מעולם לא עניין את היצרנים בתמחור הכלים שלהם עבור השוק הישראלי. אתה מקבל מחירון שזהה לכל המדינות באזור אליו היבואן שייך מבחינת אותו יצרן, וכמו ישראלי טוב - מנהל עליו מו"מ כדי לנסות ולשפר רווחיות בדגם כזה או אחר. נושא המיסוי המקומי לא מעניין את היצרנית בשלב המו"מ כי המיסוי ממילא זהה לכל הכלים שמגיעים מאותה היבשת. זה שהיצרן יוריד אחוז או שניים ממחיר המחירון של הכלי, לא יהפוך את הכלי פתאום "לנגיש" עבור השוק המקומי. בנוסף, זה שהמדינה מרוויחה הרבה מהמיסוי זה לא סיבה בשביל היצרן להרוויח פחות.

    יותר מעניין אותם השוואה בין התמחור של הדגמים בחו"ל לעומת תמחור הדגמים בארץ. כמו שכתבת - אם MT07 עולה במחיר מסויים וההפרש בשוק המקומי גדול מדי, היצרן א-ו-ל-י יהיה נאות להוזיל טיפה את המחיר כדי לעזור בתחרות הצפויה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    עבדתי מול 5 יצרנים (שמייצגים כ-10 מותגים) אצל 2 יבואנים שונים - נושא המיסים מעולם לא עניין את היצרנים בתמחור הכלים שלהם עבור השוק הישראלי. אתה מקבל מחירון שזהה לכל המדינות באזור אליו היבואן שייך מבחינת אותו יצרן, וכמו ישראלי טוב - מנהל עליו מו"מ כדי לנסות ולשפר רווחיות בדגם כזה או אחר. נושא המיסוי המקומי לא מעניין את היצרנית בשלב המו"מ כי המיסוי ממילא זהה לכל הכלים שמגיעים מאותה היבשת. זה שהיצרן יוריד אחוז או שניים ממחיר המחירון של הכלי, לא יהפוך את הכלי פתאום "לנגיש" עבור השוק המקומי. בנוסף, זה שהמדינה מרוויחה הרבה מהמיסוי זה לא סיבה בשביל היצרן להרוויח פחות.

    יותר מעניין אותם השוואה בין התמחור של הדגמים בחו"ל לעומת תמחור הדגמים בארץ. כמו שכתבת - אם MT07 עולה במחיר מסויים וההפרש בשוק המקומי גדול מדי, היצרן א-ו-ל-י יהיה נאות להוזיל טיפה את המחיר כדי לעזור בתחרות הצפויה.
    לא עובד בתחום ככה שהמידע שלי מגיע מבחור שסוחר מכוניות באירופה, מה שנקרא יבוא אפור, קונה במדינה אחת ומוכר במדינה אחרת, הוא טוען שאם ישראל הייתה מחוברת לאירופה עם פחות חסמים היה לו הכי משתלם לקנות מהיבואנים בישראל כי אחרי החזר המיסים יהיה לו רכב יותר זול בידיים לא בהרבה אבל זול יותר ממקומות אחרים באירופה.
    כמובן שהשינוע והכאב ראש הישראלי אוכלים את הכדאיות הזאת.

    למה צריך הוזלה מהיצרן אם אתה טוען שהיבואן מקבל מחיר כמו האחרים? כי הטרידנט כבר זול יותר מהמתחרים באירופה אז נראה שכולם קיבלו כבר מחיר תחרותי אבל בארץ החליט מי שהחליט אחרת

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למה צריך הוזלה מהיצרן אם אתה טוען שהיבואן מקבל מחיר כמו האחרים? כי הטרידנט כבר זול יותר מהמתחרים באירופה אז נראה שכולם קיבלו כבר מחיר תחרותי אבל בארץ החליט מי שהחליט אחרת

    מה זאת אומרת? למה את היבואן הישראלי מעניין שהוא קיבל בדיוק את אותו המחיר כמו היבואן לירדן, למצרים או ללבנון? הוא רוצה לשפר את הרווחיות שלו ואת התחרותיות שלו בתוך השוק הישראלי שרק בו הוא פועל. וישראל היא סוג של אי. גם גיאוגרפי וגם כלכלי. ממילא לא זולג הנה ייבוא ממדינות שכנות - אז מה איכפת ליבואן שהיצרן מקפיד לתת את אותו מחיר לכולם באותו אזור? התחרות שלו היא נגד מותגים אחרים, לא נגד יבוא מקביל מדינה שכנה. הוא רוצה מחיר יותר טוב מהיצרן כדי לשפר את הרווחיות שלו מחד ואת התחרותיות שלו מול מותגים אחרים מאידך.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    מה זאת אומרת? למה את היבואן הישראלי מעניין שהוא קיבל בדיוק את אותו המחיר כמו היבואן לירדן, למצרים או ללבנון? הוא רוצה לשפר את הרווחיות שלו ואת התחרותיות שלו בתוך השוק הישראלי שרק בו הוא פועל. וישראל היא סוג של אי. גם גיאוגרפי וגם כלכלי. ממילא לא זולג הנה ייבוא ממדינות שכנות - אז מה איכפת ליבואן שהיצרן מקפיד לתת את אותו מחיר לכולם באותו אזור? התחרות שלו היא נגד מותגים אחרים, לא נגד יבוא מקביל מדינה שכנה. הוא רוצה מחיר יותר טוב מהיצרן כדי לשפר את הרווחיות שלו מחד ואת התחרותיות שלו מול מותגים אחרים מאידך.
    לא זאת הייתה הכוונה, אני רציתי לחזור למה שxlib כתב לגבי קביעת המחיר, השאלה היא אם היבואן קיבל מחיר גבוה יותר ממדינות אחרות ולכן לא הייתה לו ברירה ותמחר מעל הונדה וימאהה למרות שבאירופה וארצות הברית זה ההיפך או שפשוט החליטו ללכת על שיטת הפרימיום שהמחיר הגבוה כביכול ישכנע קונים שהם מקבלים אופנוע איכותי יותר מהמתחרים, שיטה שעובדת לבמוו.

    לצופה מהצד זה נראה כמו קביעת מחיר של היבואן מאשר שלא הייתה לו ברירה ובגלל מחיר קניה גבוה הוא היה צריך לעלות מחיר

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    זה כנראה גם וגם.
    מו"מ + מיסוי מקומי + מיצוב ע"י מחיר.
    אני לא חושב שהחברים מטריומף רואים בישראל את הפוטנציאל העיקרי לגידול במכירות ולכן לא הם ולא היבואן ינסו למכור בהפסד כדי לחדור לשוק.
    ישראל היא שוק מקומי קטן עם מבחר גדול של מותגים בכל הסגמנטים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    זה כנראה גם וגם.
    מו"מ + מיסוי מקומי + מיצוב ע"י מחיר.
    אני לא חושב שהחברים מטריומף רואים בישראל את הפוטנציאל העיקרי לגידול במכירות ולכן לא הם ולא היבואן ינסו למכור בהפסד כדי לחדור לשוק.
    ישראל היא שוק מקומי קטן עם מבחר גדול של מותגים בכל הסגמנטים.
    עוד פעם עם הסיפור ״למכור בהפסד״ הונדה מפסידים על הCB650? אז איך הוא משמעותית זול יותר בישראל בזמן שהוא יקר יותר מהטרידנט כמעט בכל העולם?

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא זאת הייתה הכוונה, אני רציתי לחזור למה שxlib כתב לגבי קביעת המחיר, השאלה היא אם היבואן קיבל מחיר גבוה יותר ממדינות אחרות ולכן לא הייתה לו ברירה ותמחר מעל הונדה וימאהה למרות שבאירופה וארצות הברית זה ההיפך או שפשוט החליטו ללכת על שיטת הפרימיום שהמחיר הגבוה כביכול ישכנע קונים שהם מקבלים אופנוע איכותי יותר מהמתחרים, שיטה שעובדת לבמוו.

    לצופה מהצד זה נראה כמו קביעת מחיר של היבואן מאשר שלא הייתה לו ברירה ובגלל מחיר קניה גבוה הוא היה צריך לעלות מחיר
    אני מבין. אני חושד שהתמחור נעשה ב-"שיטת הפרמיום" כדברייך + תמחור פנימה את האפשרות "לספוג" עסקאות טרייד אין. אני אסביר: שלא כמו בשאר העולם, לישראלים חשוב "לקבל מחירון" על הכלי שהם מביאים לתוך עסקת טרייד אין. זה לפעמים זה אפילו יותר חשוב להם מלקנות את האופנוע במחיר נמוך יותר. לפיכך, שווה ליבואן להעלות את מחיר המכירה של האופנוע החדש ובלבד שיוכל לבצע עסקת טרייד אין של "מחירון במחירון" (או קרוב אליו) כשהוא מוכר חדש. זו הסיבה אגב, לקיומה של "הנחת מזומן" (כדי להוריד את "התוספת" הזו, למי שלא מבצע עסקת טרייד אין).
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. אלבר-מוטו תייבא את אופנועי טריומף לישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 94
    הודעה אחרונה: 23-01-2020, 09:36
  2. אופנועי טריומף בדרך לישראל!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 16:51
  3. אופנועי אינדיאן בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:43
  4. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO