תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: אלבר מפרסמת את מחירון אופנועי טריומף בישראל

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    זה מהלך מעט מוזר.
    הקונים לא טיפשים. רוכש שיכול להרשות לעצמו ורוצה את אחד הכלים ימצא את עצמו רוכב במועדון מצומצם ותמיכה מועטת של מוסכים וחלפים בגלל היקף מכירות נמוך או שעוד מספר חודשים היבואן יבין את הטעות ותהיה צניחה מטורפת במחיר.
    אף אחד מאלו לא נראה כמו אפיק חיובי, לא לרוכבים ולא לאלבר.

    מישהו יכול להסביר? אני מרגיש שאני מפספס משהו.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מישהו יכול להסביר? אני מרגיש שאני מפספס משהו.
    אתה מפספס מושג פשוט - ״יבואן לא קובע מחיר״. קח מחיר באירופה, ותוסיף 100% מס יבוא רכב. זה מינימום שאתה יכול לצפות.

    מקריאת תגובות בפורום נראה שאנשים מצפים מכירות בהפסד. למה הם מצפים לזה? שד יודע, זה אף פעם לא קרה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מפספס מושג פשוט - ״יבואן לא קובע מחיר״. קח מחיר באירופה, ותוסיף 100% מס יבוא רכב. זה מינימום שאתה יכול לצפות.

    מקריאת תגובות בפורום נראה שאנשים מצפים מכירות בהפסד. למה הם מצפים לזה? שד יודע, זה אף פעם לא קרה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מסתבר שכן, הטריידנט עולה 7600 יורו, הונדה CB650R עולה 8100 יורו ועוד עגלתי למטה, כלומר ההונדה יקר יותר בגרמניה.

    עכשיו בישראל הונדה 60000 ש״ח טריומף 75000

    אז מסתבר שהם כן קובעים מחירים, כי לפי גרמניה הטריידנט אמור לעלות 55000 ש״ח ואפילו פחות בישראל

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מסתבר שכן,
    אני אתקן את עצמי. ברור שיבואן קובע מחיר סופי. רציתי להגיד שליבואן יש מחיר מינימום ואותו הוא לא קובע.
    כמו כן - על כלים לא פופולריים שולי רווח יהיו גדולים יותר כדי להצדיק השקעה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני אתקן את עצמי. ברור שיבואן קובע מחיר סופי. רציתי להגיד שליבואן יש מחיר מינימום ואותו הוא לא קובע.
    כמו כן - על כלים לא פופולריים שולי רווח יהיו גדולים יותר כדי להצדיק השקעה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    במדינות שיש מיסים גבוהים היבואן מקבל מהיצרן מחירים נמוכים יותר.
    אני יתן לך גם דוגמא מעולם הרכב, רכב של VW בארצות הברית עלול להיות זול יותר מאותו מודל שנמכר בעיר היצור שלו בגרמניה וזה מהסיבה שכדי להיות תחרותי בסגמנט מסויים אתה צריך לפחות להיות קרוב במחיר לרכבים מקבילים.
    הטרידנט הוא אופנוע תקציב למתחילים, לשים אותו מעל ההונדה או הימאהה במחיר זאת טעות גדולה (שדאגו לא לעשות אותה באירופה), הסיכוי היחיד זה אם הם יצליחו לשכנע עוברים ושבים שזה פרימיום (למרות שזה לא).

    אף אחד לא מצפה שמישהוא ימכור בהפסדים אבל אין יהלומים וזהב משובצים באופנועי טריומף, אין טכנולוגיה מיוחדת והאופנועים מיוצרים בתאילנד לכן אין אף סיבה שהאופנועים יעלו יותר מאחרים באותו סגמנט.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    במדינות שיש מיסים גבוהים היבואן מקבל מהיצרן מחירים נמוכים יותר.
    עבדתי מול 5 יצרנים (שמייצגים כ-10 מותגים) אצל 2 יבואנים שונים - נושא המיסים מעולם לא עניין את היצרנים בתמחור הכלים שלהם עבור השוק הישראלי. אתה מקבל מחירון שזהה לכל המדינות באזור אליו היבואן שייך מבחינת אותו יצרן, וכמו ישראלי טוב - מנהל עליו מו"מ כדי לנסות ולשפר רווחיות בדגם כזה או אחר. נושא המיסוי המקומי לא מעניין את היצרנית בשלב המו"מ כי המיסוי ממילא זהה לכל הכלים שמגיעים מאותה היבשת. זה שהיצרן יוריד אחוז או שניים ממחיר המחירון של הכלי, לא יהפוך את הכלי פתאום "לנגיש" עבור השוק המקומי. בנוסף, זה שהמדינה מרוויחה הרבה מהמיסוי זה לא סיבה בשביל היצרן להרוויח פחות.

    יותר מעניין אותם השוואה בין התמחור של הדגמים בחו"ל לעומת תמחור הדגמים בארץ. כמו שכתבת - אם MT07 עולה במחיר מסויים וההפרש בשוק המקומי גדול מדי, היצרן א-ו-ל-י יהיה נאות להוזיל טיפה את המחיר כדי לעזור בתחרות הצפויה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    עבדתי מול 5 יצרנים (שמייצגים כ-10 מותגים) אצל 2 יבואנים שונים - נושא המיסים מעולם לא עניין את היצרנים בתמחור הכלים שלהם עבור השוק הישראלי. אתה מקבל מחירון שזהה לכל המדינות באזור אליו היבואן שייך מבחינת אותו יצרן, וכמו ישראלי טוב - מנהל עליו מו"מ כדי לנסות ולשפר רווחיות בדגם כזה או אחר. נושא המיסוי המקומי לא מעניין את היצרנית בשלב המו"מ כי המיסוי ממילא זהה לכל הכלים שמגיעים מאותה היבשת. זה שהיצרן יוריד אחוז או שניים ממחיר המחירון של הכלי, לא יהפוך את הכלי פתאום "לנגיש" עבור השוק המקומי. בנוסף, זה שהמדינה מרוויחה הרבה מהמיסוי זה לא סיבה בשביל היצרן להרוויח פחות.

    יותר מעניין אותם השוואה בין התמחור של הדגמים בחו"ל לעומת תמחור הדגמים בארץ. כמו שכתבת - אם MT07 עולה במחיר מסויים וההפרש בשוק המקומי גדול מדי, היצרן א-ו-ל-י יהיה נאות להוזיל טיפה את המחיר כדי לעזור בתחרות הצפויה.
    לא עובד בתחום ככה שהמידע שלי מגיע מבחור שסוחר מכוניות באירופה, מה שנקרא יבוא אפור, קונה במדינה אחת ומוכר במדינה אחרת, הוא טוען שאם ישראל הייתה מחוברת לאירופה עם פחות חסמים היה לו הכי משתלם לקנות מהיבואנים בישראל כי אחרי החזר המיסים יהיה לו רכב יותר זול בידיים לא בהרבה אבל זול יותר ממקומות אחרים באירופה.
    כמובן שהשינוע והכאב ראש הישראלי אוכלים את הכדאיות הזאת.

    למה צריך הוזלה מהיצרן אם אתה טוען שהיבואן מקבל מחיר כמו האחרים? כי הטרידנט כבר זול יותר מהמתחרים באירופה אז נראה שכולם קיבלו כבר מחיר תחרותי אבל בארץ החליט מי שהחליט אחרת

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    "יבואן לא קובע המחיר" כן בטח. בגלל זה בבריטניה טרידנט 660 עולה 300 ליש"ט יותר מMT-07 ובארץ הקודש 20,000 (עשרים-אלף!) ש"ח יותר.
    או שאולי אדוני חושב שטריומף מוכרים את הכלים האלה בבריטניה בהפסד להעלאת המורל הלאומי?
    Yamaha Tracer 9GT

אשכולות דומים

  1. אלבר-מוטו תייבא את אופנועי טריומף לישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 94
    הודעה אחרונה: 23-01-2020, 10:36
  2. אופנועי טריומף בדרך לישראל!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 17:51
  3. אופנועי אינדיאן בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 17:43
  4. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-06-2016, 00:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO