ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
אני מבין. אני חושד שהתמחור נעשה ב-"שיטת הפרמיום" כדברייך + תמחור פנימה את האפשרות "לספוג" עסקאות טרייד אין. אני אסביר: שלא כמו בשאר העולם, לישראלים חשוב "לקבל מחירון" על הכלי שהם מביאים לתוך עסקת טרייד אין. זה לפעמים זה אפילו יותר חשוב להם מלקנות את האופנוע במחיר נמוך יותר. לפיכך, שווה ליבואן להעלות את מחיר המכירה של האופנוע החדש ובלבד שיוכל לבצע עסקת טרייד אין של "מחירון במחירון" (או קרוב אליו) כשהוא מוכר חדש. זו הסיבה אגב, לקיומה של "הנחת מזומן" (כדי להוריד את "התוספת" הזו, למי שלא מבצע עסקת טרייד אין).
אני חושב שזו אסטרטגיה טובה לטווח הקצר... ברור שיש עניין רב בהתחלה לגבי המותג ולהשוויץ שיש לי טריומפ. שהלהיטות תדעך והמותג יהיה מוכר - זה כבר יקבל תפנית אחרת.