עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: אלבר מפרסמת את מחירון אופנועי טריומף בישראל

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    אלבר מפרסמת את מחירון אופנועי טריומף בישראל

    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אני מבין. אני חושד שהתמחור נעשה ב-"שיטת הפרמיום" כדברייך + תמחור פנימה את האפשרות "לספוג" עסקאות טרייד אין. אני אסביר: שלא כמו בשאר העולם, לישראלים חשוב "לקבל מחירון" על הכלי שהם מביאים לתוך עסקת טרייד אין. זה לפעמים זה אפילו יותר חשוב להם מלקנות את האופנוע במחיר נמוך יותר. לפיכך, שווה ליבואן להעלות את מחיר המכירה של האופנוע החדש ובלבד שיוכל לבצע עסקת טרייד אין של "מחירון במחירון" (או קרוב אליו) כשהוא מוכר חדש. זו הסיבה אגב, לקיומה של "הנחת מזומן" (כדי להוריד את "התוספת" הזו, למי שלא מבצע עסקת טרייד אין).
    זה יהיה מעניין איפה הם יעמדו בעוד שנה, הייתי אומר שזאת אסטרטגית חדירה נועזת אבל ישראל זה שוק ״עקום״ אז הכל יכול להיות

  2. #17
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אני מבין. אני חושד שהתמחור נעשה ב-"שיטת הפרמיום" כדברייך + תמחור פנימה את האפשרות "לספוג" עסקאות טרייד אין. אני אסביר: שלא כמו בשאר העולם, לישראלים חשוב "לקבל מחירון" על הכלי שהם מביאים לתוך עסקת טרייד אין. זה לפעמים זה אפילו יותר חשוב להם מלקנות את האופנוע במחיר נמוך יותר. לפיכך, שווה ליבואן להעלות את מחיר המכירה של האופנוע החדש ובלבד שיוכל לבצע עסקת טרייד אין של "מחירון במחירון" (או קרוב אליו) כשהוא מוכר חדש. זו הסיבה אגב, לקיומה של "הנחת מזומן" (כדי להוריד את "התוספת" הזו, למי שלא מבצע עסקת טרייד אין).
    אני חושב שזו אסטרטגיה טובה לטווח הקצר... ברור שיש עניין רב בהתחלה לגבי המותג ולהשוויץ שיש לי טריומפ. שהלהיטות תדעך והמותג יהיה מוכר - זה כבר יקבל תפנית אחרת.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    אני חושב שזו אסטרטגיה טובה לטווח הקצר....
    לטווח ארוך זה מותג נישה, גם אם יורידו מחיר ב-10 אלף. אם אני רוכב לעבודה, אני לא יכול להרשות לעצמי מותג עם מוסך הקרוב בת״א.
    נכון שבונוויל יפה ומיוחד ולא יקר בטרוף. כצעצוע לסופ״ש - אולי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    לטווח ארוך זה מותג נישה, גם אם יורידו מחיר ב-10 אלף. אם אני רוכב לעבודה, אני לא יכול להרשות לעצמי מותג עם מוסך הקרוב בת״א.
    נכון שבונוויל יפה ומיוחד ולא יקר בטרוף. כצעצוע לסופ״ש - אולי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בחצי מחיר אתה קונה W800 או גוצי V7 או אחד מצמד ה-650 הנהדר של אנפילד. אותה נישה, בחלקה אפילו קרובה יותר למקור.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    בחצי מחיר אתה קונה W800 או גוצי V7 או אחד מצמד ה-650 הנהדר של אנפילד. אותה נישה, בחלקה אפילו קרובה יותר למקור.
    גוצ’י ואנפילד נופלים מאותה סיבה, פלוס איכות ירודה. W800 זה טוב, אבל לא בדיוק באותו סיגנון. Vulcan לעומת זאת באמת עולה חצי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עוד פעם עם הסיפור ״למכור בהפסד״ הונדה מפסידים על הCB650? אז איך הוא משמעותית זול יותר בישראל בזמן שהוא יקר יותר מהטרידנט כמעט בכל העולם?
    כן. כשרוצים להיכנס לשוק תחרותי עם מותג חדש וזה לא משנה אם אופונעים או עפיפונים דיגיטליים חדש לפעמים עושים דברים משוגעים כאלה. כשרוצים למצב את המותג כפרימיום מעלים מחיר. מכאן הקומבינה שכרובי תיאר כי עסקאות טרייד עוברות מתחת לרדאר הציבורי ולא קשורות למחירון. בסה"כ הגיוני שהקהל שיקנה טריומף מכיר ומנוסה ולא רוכבים חדשים. הווה אומר, יש להם אופנוע להביא לעסקת טרייד.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כן. כשרוצים להיכנס לשוק תחרותי עם מותג חדש וזה לא משנה אם אופונעים או עפיפונים דיגיטליים חדש לפעמים עושים דברים משוגעים כאלה. כשרוצים למצב את המותג כפרימיום מעלים מחיר. מכאן הקומבינה שכרובי תיאר כי עסקאות טרייד עוברות מתחת לרדאר הציבורי ולא קשורות למחירון. בסה"כ הגיוני שהקהל שיקנה טריומף מכיר ומנוסה ולא רוכבים חדשים. הווה אומר, יש להם אופנוע להביא לעסקת טרייד.
    שאתה כותב כן לתשובה חשוב להבין את השאלה שהייתה רטורית אבל בכל מקרה הייתה ״האם הונדה מפסידים על הCB650“ מחיר שהוא לא חדירה ולא נעליים.

    אז בו נסכם לפחות שהמחיר של הטרידנט מנופח ולא כמו שנאמר ע״י xlib לציבור יש סיבה טובה להתלונן כאן.
    בו גם נסכים שאין לטרידנט ערך מוסף מהמתחרים שלו, הוא תקציבי, הוא מיוצר בתאילנד ומבחני דרכים מראים שזה אופנוע טוב אבל לא יוצא דופן.


    אם אנחנו מסכימים עם הנ״ל שזה העובדות בשטח אתה רואה הפרש של 15000 ש״ח מצליח להצדיק טרייד אין במחיר טוב? אל תשכח גם הונדה עושים טרייד.
    אני באמת לא יודע את התשובה לזה, כמו שכתבתי ישראל זה שוק עקום גם בגלל היבואנים וגם בגלל הרוכבים, נצטרך לשוב ולדגום עוד שנה.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אתה מתווכח עם טיעון שלא העליתי. התייחסתי רק לסבירות המהלך כחלק מחדירת טריומף לשוק הישראלי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #24
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    אם אנחנו מסכימים עם הנ״ל שזה העובדות בשטח אתה רואה הפרש של 15000 ש״ח מצליח להצדיק טרייד אין במחיר טוב? אל תשכח גם הונדה עושים טרייד.
    אני מסכים עם הדעה שמדובר בתמחור שנועד לאפשר ביצוע עסקת טרייד אין במחיר טוב. זה התשובה ל"למה" תמחרו יקר יותר.

    לגבי התשובה לשאלה "כמה" יותר יקר זה צריך להיות, זה נגזר מתמהיל הכלים שצפויים להגיע לטרייד אין.

    גם הונדה עושים טרייד, זה נכון, אבל כשאתה הונדה, תמהיל הכלים שיגיעו אלייך לטרייד הם לרוב יפנים (ובשוק הישראלי יפני זה "סחורה", גם אם הוא מיוצר בתאילנד), ולכן ה"כמה" שלך במקרה הזה יהיה נמוך יחסית ומכאן התמחור הנמוך יותר של ההונדה.

    תחשוב רגע איזה כלים יגיעו בעסקאות טרייד אין כנגד טריומף חדש, ותבין למה ה"כמה" הוא גבוה מאוד (ואני בטוח שגם לא תמיד יספיק)
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

אשכולות דומים

  1. אלבר-מוטו תייבא את אופנועי טריומף לישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 94
    הודעה אחרונה: 23-01-2020, 09:36
  2. אופנועי טריומף בדרך לישראל!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 16:51
  3. אופנועי אינדיאן בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2017, 16:43
  4. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO