אני מסכים עם הדעה שמדובר בתמחור שנועד לאפשר ביצוע עסקת טרייד אין במחיר טוב. זה התשובה ל"למה" תמחרו יקר יותר.
לגבי התשובה לשאלה "כמה" יותר יקר זה צריך להיות, זה נגזר מתמהיל הכלים שצפויים להגיע לטרייד אין.
גם הונדה עושים טרייד, זה נכון, אבל כשאתה הונדה, תמהיל הכלים שיגיעו אלייך לטרייד הם לרוב יפנים (ובשוק הישראלי יפני זה "סחורה", גם אם הוא מיוצר בתאילנד), ולכן ה"כמה" שלך במקרה הזה יהיה נמוך יחסית ומכאן התמחור הנמוך יותר של ההונדה.
תחשוב רגע איזה כלים יגיעו בעסקאות טרייד אין כנגד טריומף חדש, ותבין למה ה"כמה" הוא גבוה מאוד (ואני בטוח שגם לא תמיד יספיק)



ציטוט ההודעה בתגובה