אם הסטייה בגבול המותר מבחינת התקן לאופנוע אז ניתן יהיה לגשר על הפער (במידה והוא אחיד) עם אטם ראש, בספר רכב אמור להיות מצויין כמה ניתן להגדיל ואם ניתן בכלל.
יודע שברכבים בעבר השתמשו באופציה הזאת.
אופציה נוספת זה מילוי בריתוך אלומיניום ואז השחזה למקור.
כמה סטייה יש? האם היא אחידה? כמה עולה מילוי ראש והשחזה? כמה עולה להחליף בלוק+ראש? קח מחירים ותראה מה מתאים לך. אידיאלית הכי טוב מה שטרייבל הציע.
בגלל שהכלי הלך וחזר ממוסך והבעיה לא נפתרה - יש לבדוק מול המוסך\בעל המקצוע שעשה את הראש מי לוקח אחריות (גם אם חלקית) בנושא במידה וזו אשמתם...