1. לא יודע איך אפשר "ליישר את אחד הצילינדרים". זה לא עובד ככה.
2. האם מערכת הקירור תקינה (רדיאטור ללא סתימות/תיקונים באבקה, משאבת מים תקינה, האופנוע לא נסע על מים אלא על נוזל קירור)? אם לא, ייתכן ומדובר בתקלה שחוזרת משום שהאופנוע מתחמם.
3. מי ביצע את השטח לבלוק הצילינדרים/ראש? יכול להיות שהשטח לא בוצע כמו שצריך.
4. האם אטם ראש הוחלף למקורי או תחליפי עלום שם?
אם בכל אלה אין בעיה, השתמשת בחלפים מקוריים והעבודה בוצעה כראוי - אז סביר להניח שיש סדק קטנטן בראש או בבלוק.
במקרה כזה, יישור שטח והחלפת אטמים לא יפתרו את הבעיה ותצטרך להחליף את החלק הפגום (או את המנוע בשלמותו, אם תחליט שזה יותר פשוט/זול).