ציטוט נכתב במקור על ידי שמיליטו צפיה בהודעה
הי חברים, אני רוכב על ימהה FJR 1300 שנת 2008. אחלה אופנוע שבעולם. לפני כחצי שנה, הכנסתי את האופנוע למוסך והאיבחון היה ראש מנוע. לא אלאה אותכם בכל הסיפור, אך נכון להיום 3 פעמים "תיקנו" את ראש המנוע ועדיין יש בריחה של קומפרסיה. יישרו את הראש, יישרו את אחד הצילינדרים ועדיין יש בריחה של קומפרסיה. המכונאי שבאמת נחשב לאיש מקצוע רציני הרים ידיים ולא יודע מה לעשות. למי יש רעיון ? עיצה ? אני תקוע חצי שנה ללא אופנוע וחבל לי על האופנוע. תודה מראש

1. לא יודע איך אפשר "ליישר את אחד הצילינדרים". זה לא עובד ככה.
2. האם מערכת הקירור תקינה (רדיאטור ללא סתימות/תיקונים באבקה, משאבת מים תקינה, האופנוע לא נסע על מים אלא על נוזל קירור)? אם לא, ייתכן ומדובר בתקלה שחוזרת משום שהאופנוע מתחמם.
3. מי ביצע את השטח לבלוק הצילינדרים/ראש? יכול להיות שהשטח לא בוצע כמו שצריך.
4. האם אטם ראש הוחלף למקורי או תחליפי עלום שם?

אם בכל אלה אין בעיה, השתמשת בחלפים מקוריים והעבודה בוצעה כראוי - אז סביר להניח שיש סדק קטנטן בראש או בבלוק.
במקרה כזה, יישור שטח והחלפת אטמים לא יפתרו את הבעיה ותצטרך להחליף את החלק הפגום (או את המנוע בשלמותו, אם תחליט שזה יותר פשוט/זול).