חרטו לך צילינדר במנוע? אם כן אני מנחש שזה המקור (או אחד מהם) לבעיות שלך, במנוע הזה (אם הזיכרון לא מטעה אותי) הצילינדרים מצופים ניקסיל ולא ניתן לחרוט אותם
בנוסף אני חושב גם שהצילינדרים במקרה הזה הם חלק מהקייס העליון כך שלא ניתן להחליף בלוק, אלא רק קייס עליון בשלמותו. מקווה שלא הורידו לך ממנו יותר מדי חומר. השאלה העומד כרגע היא האם באמת חרטו את הצילינדר, אם כן אתה תיאלץ להחליף אותו
עריכה: מצרף תרשים של הבלוק, אני זוכר נכון (גם לגבי ציפוי הצילינדרים)
האם במהלך הפירוק הראשוני של המנוע היתה הצטברות פיח על בוכנות וראשי השסתומים? סט רינגים חדש הורכב? כדי שיהיה קל יותר לכוון אותך אתה צריך לרשום כמה שיותר מדויק את האבחון הראשוני של התקלה ואת כל העבודות שבוצעו מאז
בנוסף אם האנגלית שלך ברמה טובה אני מציע לך לפנות לפורום הזה
http://www.fz1oa.com/forum/forum/fz1...ds-fz1-related
יש שם הצטברות קטנה של אנשים מצוינים שמכירים את האופנועים האלה טוב
Sent from my GM1913 using Tapatalk
![]()