ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
איכות ועובי ריפודים, מבנה הקסדה, גובה רוכב, מגן רוח, גובה מגן הרוח, תנוחה, מגן סנטר (אצלי שינה המון), כיוון רוח, כונס אוויר מתחת לכידון ומראות.
הכונס דואג לאוויר מלמטה כדי שלא תיווצר בועה סביב הרוכב וגם המראות הורסות לבועה את הצורה. אם יש חנות נורמלית שתשאיל ללקוח קסדה לרכיבת מבחן אולי כדאי לשלם עוד 200 ש"ח כדי לא ליפול עם קסדת פרימיום לא מתאימה.
פעם בכמה זמן יש איזה חברה שמחלקת קסדות לסניפי פולו ולואיס למטרת ניסוי ברכיבה אבל זה פעם בכמה זמן ומודל אחד בלבד.
אין ספק שבדיקה זה הכרחי אבל זה כמעט בלתי אפשרי ליצרן להעמיד כמות כזאת גדולה רק בשביל רכיבת מבחן, שלא כמו אופנוע מבחן יהיה כמעט בלתי אפשרי למכור קסדה כזאת ואפילו חוסר אחריות.


מה שהרוכבים יכולים לעשות (וזה מה שעשיתי כבר פעמיים) זה לקנות קסדה ולרכב איתה פעם אחת, אם נפילה מוכרים באיביי עם הקופסה ואפילו המגן של המשקף שמגיע על קסדה חדשה, באירופה זה הפך למקובל למרות שאני אישית לא מסוגל לקנות מיד שאין לי מושג מה עבר על הקסדה, מחבר שרכב פעם אחת זה כבר סיפור אחר.

לפי דעתי קסדה זה המוצר הכי בעייתי לקניה ולא כמו במוצרים אחרים גם אם תשפוך ים כסף על זה אתה עדיין עלול להתאכזב.