אולי התכוונת ל 100 קמ יומי..
(אשדוד תא לכיוון זה משהו כמו 50 קמ)
לדעתי 250 פחות יתאים לנסועה כזו.
המנוע יתאמץ ויהיה לך פחות כוח לעקיפות.
מצד שני ה - cb500x יעשה את זה בלי בעיה.
גילוי נאות.. רוכב על cb500x
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
לאחרונה עברתי טסט לA1 ועכשיו רוצה להשתדרג מ cbr125 למשהו מתקדם יותר.
חשבתי על 2 אופנועים
1) סוזוקי ויסטרום 250
2) cb500x
נסיעות אשדוד תל אביב, 50 קמ ביום.
מה מומלץ?
אני רוצה דווקא את הויסטרום, אבל הבנתי שאולי הוא פחות מתאים לנסיעות ארוכות בכביש?
אולי התכוונת ל 100 קמ יומי..
(אשדוד תא לכיוון זה משהו כמו 50 קמ)
לדעתי 250 פחות יתאים לנסועה כזו.
המנוע יתאמץ ויהיה לך פחות כוח לעקיפות.
מצד שני ה - cb500x יעשה את זה בלי בעיה.
גילוי נאות.. רוכב על cb500x
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
קודם כל, ישנם בשוק עוד כלים רבים שעונים לדרישות. חבל להינעל רק על 2. ההונדה גם יקר פי 2, ויש הרבה כלים שנמצאים באמצע הן מבחינת מחיר והן מבחינת היכולות.
הויסטרום הוא אופנוע חלש יחסית, וזה לא מתאים לכל אחד.
אם אתה רוכב רגוע מאוד, שמוכן להסתפק בשיוט 110-115 על השעון במקומות שבהם הכביש פנוי - אז אפשר להסתפק בויסטרום. במידה ואתה רוכב בשעות עומס בעיקר, ייתכן ואף תרגיש שהאופנוע מספק אותך ועונה על כל הדרישות. בהנחה וכרגע אתה עושה את אותה נסיעה עם CBR125, הויסטרום ירגיש לך כשדרוג. המנוע של הויסטרום הוכיח אמינות יפה, כל עוד לא תרכב במצערת פתוחה עד הסוף - הוא יחזיק זמן רב ללא בעיות.
ה-CB500X ייתן לך מעבר. קודם כל, הוא יכול לשבת על 130 קמ"ש כל היום, בלי להתאמץ יותר מדי. שנית, הוא ימשיך לספק את הסחורה גם בהרכבה. זה כבר כלי שמעבר לנסיעות הרגילות שלך, תוכל בכיף לצאת איתו לטיול בזוג לצפון או לדרום בסוף השבוע.
הייתי מוסיף למשוואה גם את הורסיס 300 (זול משמעותית מה-CB, ועדיף בהרבה על הויסטרום בכבישים מהירים), האדוונצ'ר 390 של ק.ט.מ (כנ"ל) ואולי גם ב.מ.וו G310GS, הונדה CRF250 RALLY (אם ממש בא לך להישאר ב-250) ואת ה-500-ים של בנלי.
אם נוסיף למשוואה גם אופנועי כביש ספורטיביים/נייקד, אז בכלל יש עולם ומלואו של כלים שיכולים להתאים לך בכל קשת המחירים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual