לק"מ יומי שכזה הייתי הולך על הנפח הגדול מביניהם, ה-502.
על פניו, הוא נראה סופר מרווח ונוח והבעלים שלו לא מתלוננים.
שלום,
קוני כלי אדוונצ׳ר בפעם הראשונה
עד היום הייתי רוכב שטח
התעניינתי בשנח הכלים הללו (שוואסקי ורסיס 300 או בנלי 502)
אשמח לקבל יעוץ למי שיש או היה כלים כאלו בעבר או קוואסקי/בנלי בכללי
טווח התקציב שלי עד 25,000 שח
ישמש אותי בעיקר לנסיעה 100 ק״מ ביום
ולקצת שבילים בשטח
Sent from my iPhone using Tapatalk
לק"מ יומי שכזה הייתי הולך על הנפח הגדול מביניהם, ה-502.
על פניו, הוא נראה סופר מרווח ונוח והבעלים שלו לא מתלוננים.
יש בינהם הבדל של 60(!) קילו.
אני משער שזה תלוי מה יותר חשוב לך.
אני אישית פחות אוהב מנועים שאתה צריך לדחוף ל8000 סל"ד רק בשביל לרכב על כביש מהיר.
502
בלי ספק
למרחקים כאלו הוא הרבה יותר נעים ונוח
אני לא יודע מה רמת האמינות של הבנלי, מניח שהיא סבירה ומעלה.
הורסיס הוא כלי אמין, שמשתמש במכלולים המוכחים של של הנינג'ה 300.
הורסיס גם זול יותר לקניה.
מבחינת ביצועים, הם יהיו דומים - אמנם הבנלי חזק יותר, אבל הורסיס הרבה יותר קל, מה שכנראה יפצה על המחסור בסוסים.
אופי המנוע שונה מאוד בין הכלים - בעוד שמנועו של הורסיס בעל שורשים ספורטיביים, ואוהב סל"ד גבוה, מנועו של הבנלי מעדיף את תחום הסל"ד הבינוני.
עוד נקודה - לורסיס יכולת עדיפה (מעט) מחוץ לאספלט (הן בגלל המשקל הצנוע, והן בזכות גלגל 19 אינץ' קדמי).
יש כאן בעיקר עניין של טעם ומידות גוף: בעוד שהורסיס הוא אופנוע קליל, שמתאים מאוד גם לרוכבים בגובה ממוצע ומטה וחסרי ניסיון - הבנלי הוא אופנוע כרסתני, עם נוכחות של "אופנוע גדול", ולכן כבד מאוד יחסית לקטגוריה. לכן הוא כנראה יתאים יותר לרוכב מנוסה או לבחור גדול וחזק.
מבין השניים אני אישית הייתי בוחר בורסיס - אופנוע צנוע ו"כנה", שלא מתיימר להיראות גדול מנפחו האמיתי. הבנלי לעומתו מחקה אופנוע ליטר בעיצוב ובמשקל, אך נאלץ להזיז את כל החבילה עם מנוע 500 - וזה פחות מוצא חן בעיני. אבל זה עניין של טעם אישי, ושני הכלים יעשו עבודה נהדרת.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הוורסיס עובד בטורים גבוהים ומרגיש צווחני
לטעמי זה לא מרגיש נעים
במיוחד לטווח הקילומטרים היומי שלך
לעיר הוא היה עדיף על הבנלי
מחוץ לעיר לדעתי הבנלי יהיה נח ויותר מתאים
בטיול לכביש 10 בפסח, רחמנא ליצלן, שני גברים על ורסיס 300 עם ציוד של מגלי ארצות.
שפשפתי את עיני ונשאתי תפילה בליבי שיצלח המסע, אבל הלז כמו עוד איזה דגם אחד או שניים של קוואסאקי שיודעים להפתיע, יענו לבוא קטנים ולצאת גדולים, נשא את השניים על גבו על ציודם בקלות מעוררת השתאות ללא שיהוק.
ולבסוף כאילו להתריס, עקף אותי kle 500 שנת 2000 שאריח איך זה אגזוז של מנוע לפני חופשת שחרור..
סתאאם..אני על טרייסר 900 נראה לכם.. הייתי מאסף.. זה לא האופנוע.. זה הרוכב.. אהממ