עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: לאן נעלמו אופנועי הסטנדרט? האם יש עוד מקום לפשטות?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    43

    לאן נעלמו אופנועי הסטנדרט? האם יש עוד מקום לפשטות?

    תוך כדי חיפוש אחר אופנוע חדש, אני עובר בין כל אתרי היבואנים של ארצנו הקטנה - מטרו, מאיר, דלק ועוד.
    רואה כל כך הרבה קטגוריות, אופנוע לכל אחד יש שם. אדוונצ׳ר, טורינג, ספורט, אנדורו, היפר-נייקד וכמובן כל קומבינציה אפשרית של הנ״ל, קרי אדוונצ׳ר-ספורט, טורינג-ספורט. תנו לדמיון להשתולל.
    מצד אחד אני מתרשם מהיכולת להתאים לכל אחד את האופנוע בו הוא חושק, עד רמת הפרט הקטנטן ביותר. ומצד שני, שאלתי היא, לאן נעלמו אופנועי הסטנדרט? כוונתי היא לשני גלגלים, מיכל דלק עגלגל וכידון? רויאל אנפילד כדוגמה.
    מה אתם חושבים? יש מקום לאופנועים פשוטים בימינו?
    או שהצורך בייחודיות ובהתאמה אישית כבר גבר על הכל? (ז״א כיצד האופנוע מתאים לאישיות שלי).

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אין יותר מדי מקום לאופנועים לא שימושיים\לא נוחים בעליל.
    האנפילד הוא דוג' לאחד כזה.
    יש לך דווקא הרבה אופנועי סטנדרט. ninja 650, sv650, cbr500, cb500x, ninja400, ועוד...
    זה שממתגים אופנועים בכל מיני קטגוריות - זה עניין מאוד שיווקי. הם לא באמת תמיד שייכים אליהם.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    נראה לי שכמות הדגמים שיש היום פשוט מבלבלת אותך, פעם נכנסו למכולת היה רק מיץ פז היום יש הרבה יותר בחירה ועדיין יש מיץ פז, גם באופנועים זה אותו הדבר, הפשוט והזול עדיין קיים לצד אלו עם כל הטכנולוגיה המתקדמת.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    43
    אני דווקא לא מחשיב את הנינג׳ה 400 או הסי.בי.אר 500 כאופנועי סטנדרט. אך אולי ההגדרה שלי אינה נכונה.
    כשאני חושב על המילה ׳אופנוע׳, עולה בדמיוני הCB500 של שנות השבעים. פשוט-פשוט-פשוט.
    וכמו שכתב דרזדנר, אני רוצה את מיץ הפז שלי.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    45
    אינטרספטור 650

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    איפה כל הילדים, איפה הם כולם?
    אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המיץ פז של ימינו זה MT07, אפשר להשוות אותו לGS500 של פעם

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי אקמקרק צפיה בהודעה
    יש מקום לאופנועים פשוטים בימינו?
    או שהצורך בייחודיות ובהתאמה אישית כבר גבר על הכל? (ז״א כיצד האופנוע מתאים לאישיות שלי).
    אתה מתאר אופנועים זולים. היום הם נקראים "קטנועים". לאופנועים לא נוחים במיוחד באמת אין מקום.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המיץ פז של ימינו זה MT07, אפשר להשוות אותו לGS500 של פעם
    אז מה ה DR650? מיץ פז מקולקל ?

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2020
    הודעות
    43
    NAOR2207, אולי הדי.אר. הוא ה-קריסטל מנטה.

    ובחזרה לנושא השרשור, בא לי אופנוע רגיל. ללא יומרות מתוחכמות, גיר ידני (לא קטנוע), מכאניקה פשוטה (אך לא מיושנת).
    ה-W800 של קאווסקי הוא לדעתי אחד כזה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הסטנדרט עלה ואיתו מחירי האופנועים.

    תאשים את רודפי הגאג'טים תאשים את תקנות היורו, תאשים את מפרט הבטיחות, האופנועים של פעם כבר לא רלוונטיים, ועוד מעט
    יעברו שינוי מהותי נוסף.

    הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק והורגת איתה את המוכר והידוע, דרכו של עולם.

    אז או שתסתגל ותאמץ, או תהפוך לחובב אספנות ונוסטלגיה או שתלך על רטרו, הכי טוב רטרו ללכת עם להרגיש בלי, (פאק גם זה ישן).

    תעצרו את העולם אני רוצה לרדת...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אקמקרק צפיה בהודעה
    NAOR2207, אולי הדי.אר. הוא ה-קריסטל מנטה.

    ובחזרה לנושא השרשור, בא לי אופנוע רגיל. ללא יומרות מתוחכמות, גיר ידני (לא קטנוע), מכאניקה פשוטה (אך לא מיושנת).
    ה-W800 של קאווסקי הוא לדעתי אחד כזה.
    אז אתה בקטע של רטרו לא אופנוע סטנדרטי, גם בקטגוריה הזאת לא חסר אופנועים, יש לך רויאל אנפילד, טריומף, מוטו גוצי...

    אופנוע סטנדרטי יהיה תואם לתקופה ולא חיקוי של אופנוע ישן

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי אקמקרק צפיה בהודעה
    אני דווקא לא מחשיב את הנינג׳ה 400 או הסי.בי.אר 500 כאופנועי סטנדרט. אך אולי ההגדרה שלי אינה נכונה.
    כשאני חושב על המילה ׳אופנוע׳, עולה בדמיוני הCB500 של שנות השבעים. פשוט-פשוט-פשוט.
    וכמו שכתב דרזדנר, אני רוצה את מיץ הפז שלי.
    זה בדיוק הפשוט-פשוט-פשוט. זה אותם אופנועים רק עם הזרקה וabs.
    גם מבחינת המחיר שלהם הם די תואמים את המחירים אז.
    אגב, לדעתי הזרקה בפועל יותר פשוטה מקרבורטורים שהיית צריך להיות מומחה בשביל לדעת לכוון חלק גדול מהם שלא לדבר על לפרק ולתחזק אותם.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הסטנדרט עלה ואיתו מחירי האופנועים.

    בזכות רודפי הגאג'טים ,בזכות תקנות היורו, בזכות מפרט הבטיחות, האופנועים של פעם כבר לא רלוונטיים, ועוד מעט
    יעברו שינוי מהותי נוסף.

    הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק ומשפרת איתה את המוכר והידוע, דרכו של עולם.
    תיקנתי לך.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אקמקרק צפיה בהודעה
    תוך כדי חיפוש אחר אופנוע חדש, אני עובר בין כל אתרי היבואנים של ארצנו הקטנה - מטרו, מאיר, דלק ועוד.
    רואה כל כך הרבה קטגוריות, אופנוע לכל אחד יש שם. אדוונצ׳ר, טורינג, ספורט, אנדורו, היפר-נייקד וכמובן כל קומבינציה אפשרית של הנ״ל, קרי אדוונצ׳ר-ספורט, טורינג-ספורט. תנו לדמיון להשתולל.
    מצד אחד אני מתרשם מהיכולת להתאים לכל אחד את האופנוע בו הוא חושק, עד רמת הפרט הקטנטן ביותר. ומצד שני, שאלתי היא, לאן נעלמו אופנועי הסטנדרט? כוונתי היא לשני גלגלים, מיכל דלק עגלגל וכידון? רויאל אנפילד כדוגמה.
    מה אתם חושבים? יש מקום לאופנועים פשוטים בימינו?
    או שהצורך בייחודיות ובהתאמה אישית כבר גבר על הכל? (ז״א כיצד האופנוע מתאים לאישיות שלי).
    לסוזוקי יש את ה-SV650 (אופנוע מקסים בעיניי).
    להונדה יש את ה-CB300R וה-CB650F.
    ויש עוד המון אופנועי סטנדרט שפשוט כבר לא מגיעים עם פנס עגול.

    יש שפע יצרני נישה אקזוטיים במידה כזאת או אחרת - לדוגמא, SWM או אנפילד שמיצרים אופנועי רטרו - לחוויה כמו פעם.

    יש את הסוזוקי DR650 האלמותי.

    מה שכן, אם אתה ואחרים שחושבים כמוך לא תרכשו את הכלים האלה, כי במכלול השיקולים כלים "מודרניים" הם קניה משתלמת יותר (יותר אופנוע לשקל) - אז האופנועים האלה ייכחדו עקב חוסר כדאיות בייצורם. ולחובביהם אין את מי להאשים פרט לעצמם, אף אחד לא חייב לייצר עבורך כשאתה לא מוכן לפתוח את הארנק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. אופנועי קאסטום A1
    על ידי Eos בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 31-08-2018, 09:20
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 16:16
  3. אופנועי BSA: בקרוב הקאמבק?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-10-2016, 11:45
  4. לאן נעלמו השרשורים הישנים
    על ידי הפלג הצפוני בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19-09-2016, 09:53
  5. התלבטות בין אופנועי שטח
    על ידי giln34 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 17:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO