זה נורמלי שמגיע ל110 מעלות אם לא נוסעים?
שנוסע בכביש מהיר הוא על 72 נורמלי
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן זה מעצבן, ובתוך העיר רמזורים ארוכים זה מגיע תמיד ל110, ולפעמים פולט נוזל קירור מהמערכת.
מה לעשות?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא בטוח אם זה מהפקק של פתח המילוי למיכל רזרבה או מצינור עודפים או גם וגם
Sent from my iPhone using Tapatalk
היה לי הורנט 2010, בזמן עמידה ברמזורים היה מגיע ל-106 מעלות אם אני זוכר נכון, בדקתי בספר רכב (אמור להיות אצלי עדיין אם תרצה לראות) וזה טווח תקין.
יש את החיישן שנמצא באיזור הטרמוסטט
אם אני מנתק אותו המאוורר מתחיל לעבוד.
זה רעיון טוב לנתק אותו שאני בפקקים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
היצרן כבר לקח בחשבון מתי הוא רוצה שמאוורר יתחיל לעבוד.
אבל נפלט לי נוזל מהמערכת קירור וזה יורד קצת מתחת למינימום
Sent from my iPhone using Tapatalk
איפה לכלוך?
ופקק לא ניראלי שיש בכלל.
יש פקק מעפן כזה של גומי בלי לחץ בכלל על המיכל עיבוי וזהו
Sent from my iPhone using Tapatalk
טוב כניראה שהמוסכניק שקניתי ממנו החליק והתקמצן לקנות מיכל עיבוי חדש.. ושם שמה איזה גומי שיאטום. מישהו יודע איך קוראים לחומר הזה?
סיליקון רגיל?
מה שמבאס אותי שסתם שילמתי למוסך בדיקה 500 שקל וראו שנזל נוזל קירור ופשוט אמרו כן זה עודף לא נורא
https://youtube.com/shorts/13M4G137l78?feature=share
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא אין בעיה עם הפקק הזה, זה מיכל התפשטות הפקק גומי מקורי.
אני מדבר על הפקק של הרדיאטור.
פקק רדיאטור דפוק לא שומר על לחץ וזה גם גורם לחימום.
סתימה הכוונה ברדיאטור, אבל זה פחות סביר.
זה יכול להיות גם ראש מנוע או תרמוסטט.
ולגבי התיקון בסוף הסרטון, זה גם לא קשור.
המיכל הזה סה"כ אוסף נוזל קירור במקום שהוא ייצא מהמערכת, אפשר לנסוע בלעדיו הקירור לא מושפע ממנו.
סבבה אבל אני לא מנסה לפטור בעית התחממות כי לפי מה שרושמים פה הכל נורמלי מבחינת החום מנוע....
אני מנסה לפטור את הבעיה שנוזל קירור נשפך לי וזה יוצא מאיזור התיקון כשהאופנוע מגיע לאיזור ה100 מעלות וכניראה זאת הבעיה לא?
Sent from my iPhone using Tapatalk