סה"כ שני אופנועים יפניים ברשימה.
לגבי הנינג'ה 1000 sx לגמרי ברור נה הוא עושה שם
מגזין MOTORRAD דירג את האופנועים בכל קטגוריה לפי הניקוד שהם נתנו במבחני הדרכים שלהם.
אין ספק שיש להם חיבה לבמוו אבל שיש מהנדסים גרמנים סביר להניח שהתוצאה תיהיה מה שהרוכב הגרמני מחפש יותר מכל קהל אחר, בנוסף לזה במוו מקשיבה למגזין הזה ככה שבמשך השנים הם שיפרו דברים באופנועים לפי תוצאות המבחנים של MOTORRAD, בכל מקרה מעניין לראות את התוצאות.
Sport touring
1st : KTM 1290 Super Duke GT
2nd : BMW R 1250 RS
3rd : Kawasaki Z 1000 SX
Sport
1st : BMW S 1000 RR (2019)
2nd : BMW S 1000 RR (2018)
3rd : Honda CBR-1000 RR-R Fireblase SP
Naked
1st : BMW R 1250 R
2nd : BMW S 1000 R
3rd : KTM 1290 Super Duke R
3rd : Ducati Streetfighter V4 S
Adventure
1st : BMW R 1250 GS
2nd : BMW R 1250 GS Adventure
3rd : Ducati Multistrada V4 S
Cross over
1st : BMW S 1000 XR
2nd : Ducati Multistrada 1260 S Gran Tour
3rd : BMW S 1000 XR (2019)
A2
1st : Triumph Street Triple S
2nd : Honda CB 500 F
3rd : KTM 390 Adventure
סה"כ שני אופנועים יפניים ברשימה.
לגבי הנינג'ה 1000 sx לגמרי ברור נה הוא עושה שם
לשים אותו המודל משנים שונות נראה לי שמצביעה על סגירות ועל חוסר אובייקטיביות.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
ובניכוי הרעש (והזנחת אי אלו רגשות לאומניים כלפי האחים ממאטינגהופן)
Sport touring
1st : KTM 1290 Super Duke GT
2nd : Kawasaki Z 1000 SX
3rd : ?
Sport
1st : Honda CBR-1000 RR-R Fireblase SP
2nd : ?
3rd : ?
Naked
1st : KTM 1290 Super Duke R
2nd : Ducati Streetfighter V4 S
3rd : ?
Adventure
1st : Ducati Multistrada V4 S
2nd : ?
3rd : ?
Cross over
1st : Ducati Multistrada 1260 S Gran Tour
2nd : ?
3rd : ?
A2
1st : Triumph Street Triple S
2nd : Honda CB 500 F
3rd : KTM 390 Adventure
כמו שכתבתי זה לא העניין, אופנועי במוו נעשים לטעמם של הגרמנים מלכתחילה, הם קודם כול אוהבים את מנוע הבוקסר שאין לו תחרות, כלומר אם אתה אוהב מנוע בוקסר מי עוד מייצר אחד כזה להתמודד נגדו?
ושנית כמו גם בפולגז פחות עפים על התוצרת היפנית.
ואגב פולגז אתה מוזמן לשאול את אביעד מה הוא חושב על ה1250 נייקד ואותו אי אפשר להאשים בקשרים כל שהם לגרמניה.
אם אני לא טועה הוא היה שם את הGS והR באותו מקום שMOTORRAD שמו.
מגזין גרמני מדרג אופנועים גרמניים מכל אחרים. אני באמת מופתע. באמת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
חשוב לציין שאלו לא תוצאות מבחנים השוואתיים אלה הם לקחו את הניקוד ממבחנים שעשו (הניקוד שלהם זה אפס עד אלף) ושמו את השלושה שקיבלו הכי גבוה לכן תראה שם גם מודל 2019 ברשימה.
מוטה משהוא..
אנטישמיים אף אופנוע ישראלי!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם אתם זוכרים פעם הייתה כתבת סיכום שנה של פול גז ושם יצא שאופנוע אירופי עם מנוע V מקבל תמיד ציון גבוה יותר בפול גז.
לבוחנים יש העדפות ואם היה אופנוע ישראלי עם מנוע V שבמשך השנים בפיתוח היו מקשיבים לנקודות שאביעד היה מעלה היינו מקבלים אופנוע בדיוק לטעמו והניקוד היה בהתאם
הבעיה העיקרית שלי עם מבחני דרכים חוץ מההטיה הלא כשרה של רבים מהם לחבב יצרן כזה או אחר ולהבליט יתרונות על חשבון חסרונות היא שאין התייחסות לאמינות.
זה נחמד מאוד לקרוע אופנוע או רכב ספורטיבי בכביש מפותל (ביעד אקזוטי כלשהו) אבל המציאות היומיומית של החיים עם האופנוע לא משתקפת, אף פעם. חוצמזה יכול להיות שאני אוסטרי מלידה כי הדיוק GT עשה לי הכי שמח בלב מכל האופונעים שרכבתי עליהם. עוד לא ירד מהכוונת שלי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
למגזין MOTORRAD יש מבחני אמינות לאורך 50000 קילומטר שבהם מדווחים על כל תקלה וגם על עלויות תחזוקה כמו מתי וכמה עלה להחליף שרשרת וצמיגים, בנוסף הם מפרקים את האופנוע לרמת הבורג ומודדים כל חלק כולל בדיקה ויזואלית, אופנועי במוו למיטב זיכרוני לא מככבים שם בטופ.
הם גם עלו על הנזילה בגל ההנע במוטו גוצי V85 והעלו את תגובת המפעל בסידרת הכתבות
בגלל זה אני לא רואה את חיבתם לבמוו כהטיה כל שהיא
![]()
מבין ומסכים עם מה אתה אומר עדיין
2019 היה מודל חדש לגמרי ב S1000RR שילדה חדשה מנוע חדש פרינג חדש.
קצת חסר לי כאן הקשר האם מדובר במבחן כל הזמנים? (איפה אופנועים כמו ה RC51SP2 או 916/996/998 הדומיננטיים כל כך) במבחן השנים האחרונות? (אם כך למה שני אופנועים בהפרש שנה?) וברור שעם התקדמות המחקר והפיתוח נקבל אופנועים מהירים וקלים יותר לשליטה ...
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
באמצע 2019 הם עידכנו את שיטת הניקוד של מבחני הדרכים שלהם ובין היתר יש משקל עכשיו גם לבקרות אלקטרוניות איפה שלבמוו יש עליונות מול היפנים אבל קצת פחות מול האיטלקים.
מה שאומר שהתוצאות הם כל המבחנים שהם עשו (ללא המבחנים ההשוואתיים) מיוני 2019.
לגבי מחקר ופיתוח לאחר רכיבה של עשרות שנים על הנייר הכלים התפתחו וכנראה על המסלול יש הבדלים ואפילו גדולים אבל על הכביש לא הרבה השתנה, עדיין הייתי קונה סופר טנרה 750 או אפריליה פגאסו פאקטורי אם היו נמכרים כחדשים ולא בגלל סנטימנטליות אלה בגלל שאלו אופנועים מעולים גם בהשוואה לאופנועים של ימינו