ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
הבעיה העיקרית שלי עם מבחני דרכים חוץ מההטיה הלא כשרה של רבים מהם לחבב יצרן כזה או אחר ולהבליט יתרונות על חשבון חסרונות היא שאין התייחסות לאמינות.
זה נחמד מאוד לקרוע אופנוע או רכב ספורטיבי בכביש מפותל (ביעד אקזוטי כלשהו) אבל המציאות היומיומית של החיים עם האופנוע לא משתקפת, אף פעם. חוצמזה יכול להיות שאני אוסטרי מלידה כי הדיוק GT עשה לי הכי שמח בלב מכל האופונעים שרכבתי עליהם. עוד לא ירד מהכוונת שלי.
למגזין MOTORRAD יש מבחני אמינות לאורך 50000 קילומטר שבהם מדווחים על כל תקלה וגם על עלויות תחזוקה כמו מתי וכמה עלה להחליף שרשרת וצמיגים, בנוסף הם מפרקים את האופנוע לרמת הבורג ומודדים כל חלק כולל בדיקה ויזואלית, אופנועי במוו למיטב זיכרוני לא מככבים שם בטופ.
הם גם עלו על הנזילה בגל ההנע במוטו גוצי V85 והעלו את תגובת המפעל בסידרת הכתבות

בגלל זה אני לא רואה את חיבתם לבמוו כהטיה כל שהיא