תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: נהג חדש הרכבת נהג נוסף

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    58

    נהג חדש הרכבת נהג נוסף

    מדוע זה כל כך קשה להרכיב נהג נוסף? אני מרגיש שאני ממש מתקשה להזיז את הכידון בפניות, ובמהירויות נמוכות אני מתקשה לשמור על שיווי משקל באופנוע, לעומת זאת שאני נוהג לבד אני מרגיש שאני נוהג פיצוץ, למה זה?

    וגם קשה לי לראות במראות כי הנוסע מסתיר לי שדה ראייה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כי נוסף לך המון משקל שאתה צריך לאזן. במיוןד כשהמורכב לא מנוסה.
    בנוסף,
    אין חוק שאומר שלנהג חדש אסור להרכיב?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    למיטב ידיעתי זה אסור בחצי השנה הראשונה.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    למיטב ידיעתי זה אסור בחצי השנה הראשונה.
    חודש ראשון ואתה חייב להיות 18 ומעלה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    חודש ראשון ואתה חייב להיות 18 ומעלה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    https://www.gov.il/he/departments/gu...nce_categories
    אז מסתבר שזה בכלל חודשיים ומעל 18.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ואולי בכלל כל הקושי נובע מכך שהבחור מרכיב נהג נוסף.... זה ממש קשה להגיע לתיאום כששנים תופסים את ההגה כל הזמן....

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי toys123 צפיה בהודעה
    מדוע זה כל כך קשה להרכיב נהג נוסף? אני מרגיש שאני ממש מתקשה להזיז את הכידון בפניות, ובמהירויות נמוכות אני מתקשה לשמור על שיווי משקל באופנוע, לעומת זאת שאני נוהג לבד אני מרגיש שאני נוהג פיצוץ, למה זה?
    הקושי בהזזת הכידון נובע מכך שכנראה לא הגדלת את עומס הקפיץ בבולם האחורי, כדי לשמור על אותה השקיעה (SAG). השקיעה הנוספת מאחור, עקב תוספת המשקל, מגדילה את זוית הכידון ביחס לקרקע, וזה גורם לכך שנדרש להפעיל עוד כח להטיית הכידון במהירות נמוכה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2020
    הודעות
    58
    קודם כל, כבר נהגתי חודשיים אז מותר לי להרכיב נוסע, AIRWOLF איך מגדילים עומס קפיץ? פשוט מזעזע התחושה שחוויתי בהרכבה אתמול, נכון לעכשיו אין לי שום ביטחון לעשות פנייה עם הקידון שאני נוהג עם אדם נוסף(מדבר איתכם אפילו בכיכר קשה לי ליסוע) מה שמצחיק שמדובר בכלי בעל 3 גלגלים.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    תלוי בכלי, במשקל המורכב וההתנהגות שלו. השניים הראשונים לא ניתנים לשינוי אבל ההתנהגות משפיעה מאוד.
    יש ביוטיוב סרטוני הדרכה שמלמדים איך מתנהלים נכון עם מורכב.

    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    האם ברור לך שלעולם התחושה לא תהיה זהה?

    הוספת המון משקל מאחוריך, והמשקל הזה גם זז לכל מיני כיוונים ללא הודעה מוקדמת.

    וכן - עושים הכל לאט יותר, אבל רק עד גבול מסוים,
    כי בכיכר כשאתה בסיבוב - המהירות דווקא ״שומרת״ שלא תיפול.

    תעשה קורס רכיבה או שתצבור עוד קצת ניסיון- לא מבין למה מתכוון בהזזת כידון.
    אני מזיז בעיקר את הגוף - וגם הכידון זז, רק שאני לא ממש חושב עליו יותר....

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני אגיד את זה בעדינות.
    אם אתה מרגיש כל כך רע כשאתה מרכיב, סימן שאתה לא צריך להרכיב.
    אתה לא יודע לרכב אחרי חודשיים וזה לא משנה מה אתה חושב על היכולות שלך

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי toys123 צפיה בהודעה
    מדוע זה כל כך קשה להרכיב נהג נוסף? אני מרגיש שאני ממש מתקשה להזיז את הכידון בפניות, ובמהירויות נמוכות אני מתקשה לשמור על שיווי משקל באופנוע, לעומת זאת שאני נוהג לבד אני מרגיש שאני נוהג פיצוץ, למה זה?

    וגם קשה לי לראות במראות כי הנוסע מסתיר לי שדה ראייה
    חודשיים ניסיון, קטנוע תחת גלגלי - אבל הבטחון העצמי... אני בטוח שאתה רוכב "פיצוץ", תרתי משמע. בסיכוי גבוה להתפוצץ. אולי באמת עדיף לעשות את זה בלי מורכב.

    לשאלתך המקורית, קשה לך לתפעל את הקטנוע בהרכבה מהסיבות הבאות:
    - אתה מתפעל את הקטנוע לא-משהו גם בלי מורכב (כאמור- חודשיים ניסיון ובטחון עצמי).
    - המורכב מוסיף לך המון משקל מאחור - וזה בכלי עירוני בסיסי (טרייסטי, ממה שזכור לי) שלא נועד להתמודד עם הרכבה באופן שוטף - אופנוע טורינג מפנק זה לא.
    - המורכב שלך לא יושב/מתנהג נכון ומפריע לך ברכיבה - כי לא תדרכת אותו כראוי. אחריותך כרוכב לתדרך את המורכב, לוודא שהבין את התדריך ולעקוב אחרי ביצוע ההוראות שלך בזמן הרכיבה.
    הסבר איך אני מתדרך את המורכבים - כאן:
    fullgaz.co.il/forums/showthread.php/13016-שאלה-נסיעה-עם-מורכב-ת?p=111979&viewfull=1#post111979
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. הרכבת נוסע על אופנוע ללא ABS
    על ידי guyst בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 21-01-2019, 20:49
  2. שאלה למומחים הרכבת פנס ל sx
    על ידי 125cc בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-09-2018, 11:23
  3. הרכבת ג׳אנט שפיצים ואיזון.
    על ידי Shahaf 46 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 21:54
  4. הרכבת הקלה - טובה לדו-גלגלי!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 13:06
  5. הרכבת ווריאטור מקורי טימקס 2008
    על ידי Syakir בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 16:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO