שאלתי את סטפן (להיות מורכב של סטפן על האופנוע של עצמך - חווייה כיפית ) לגבי שימוש בבלם האחורי.

הוא הסביר שמשתמשים יותר בבלם שיש עליו יותר משקל - בבלימה לוחצים על שניהם, ומחזקים את הלחיצה על הקדמי בזמן שמשחררים את האחורי. אדי המהיר אומר משהו דומה בכמה סרטונים, אבל לפני זה לא הבנתי מה הוא רוצה, למה לשחרר את האחורי.

אני כרגע עדיין בולם כמו נרקומן ומגיע לתקתוק ABS ברגלית לא מעט פעמים (מקדימה או שאין, או שלא עובד, או שאני לא מודע שעובד). אציין שבאופנוע הקודם (NC) לא הפעלתי אף פעם, אולי הוא יותר סלחן בגלל המשקל / מרכז כובד?

שאלת המשך בכיוון ההפוך - האם יצא לכם לרכב בלי בלם אחורי(
lever.jpg
), ואילו אדפטציות עשיתם?

ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
אני עושה את זה לפעמים, בהשתחלויות בתנועה צפופה אך לא איטית מדי, אם אני רוצה טיפה להוריד קצב (אפילו לא להאט ממש אלא "להנמיך" כזה)
כמובן שטכניקה דומה שימושית גם במקרים אחרים (תמרונים במהירות איטית, כניסה חלקה יותר לפניה לפני מעבר לגז פתוח וכד')
למעט בלאי מוגבר לבלם האחורי לא רואה עם זה בעיה מיוחדת.
זה בהחלט "מחליק" את הנסיעה בשבילי ואני אוהב את התוצאות של הטכניקה הזו.

*הכותב אינו מדריך רכיבה (;
איך אתה משתמש לפני פנייה? משחרר את הקדמי אבל מושך עוד קצת עם האחורי?