עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: גז ובלם רגל ביחד

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    חחחחח איך הצלחת לשבור את הרגלית עם השלדה??

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    כיכר מעגלית אחרונה בדרך הביתה, תמיד נוסע מאחורי האוטו התורן, הפעם החלטתי להחליק לידו.. denied

    אני חושב אם לארגן מגרעת ברגלית כמו שיש בידיות, שישבר שם, בתושבת זה יותר באסוש (גם הכבל נקרע, כנראה גם דורש החלפה)

    ziki - F800ST


    אגב, עוד טיפ מעניין מסטפן - להסתכל מעבר לשמשות בתוך הרכבים, לפי הצללית אפשר לקלוט תנועות מקדימות אם הנהג מתכנן לעבור נתיב למשל.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    א. כדאי שתיקח קורסים לרכיבה במקום לסמוך על אנשים שאתה לא מכיר סאינטרנט.
    ב. ככל שעוצמת הבלימה עולה, יותר משקל עובר קדימה. לכן אם תמשיך על האחורי עם העוצמה הראשונית החזקה, הוא יאבד אחיזה ויסייע פחות בבלימה (באופנוע עם abs תרגיש את התקתוקים. באופנוע בלי- תחליק עם האחורי. לא שזאת בעיה לשלוט בהחלקה, פשוט חבל כי גלגל מחליק בולם פחות).
    א. עצות מהאינטרנט / RL, אותו דבר.. חלק סבבה חלק לא. אדי המהיר הוא אחלה, expensive brother
    ב. צריך לתרגל ברגע שיהיה אפשרי

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אני משתמש בברקס האחורי תוך כדי רכיבה בשביל "להרגיע" את הזנב של האופנוע או למנוע ממנו להתרומם
    בין אם בהאצות חזקות, פניות וכו
    משתמש בטכניקה דומה גם ברכב, בלימה ברגל שמאל, כן גם כן תוך כדי פול גז.
    הדבר מאפשר גם ברכב וגם באופנוע לשמר שליטה יותר טובה בכלי תחת האצה או פנייה מהירה.
    על Mt 07 שיצא לי לפגוש לאחרונה הייתי צריך בתמרונים איטיים לעדן את פתיחת המצערת עם הבלם האחורי

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    על Mt 07 שיצא לי לפגוש לאחרונה הייתי צריך בתמרונים איטיים לעדן את פתיחת המצערת עם הבלם האחורי
    אני מחזיק בדעה שבשביל לעדן את פתיחת המצערת יש קלאץ', לא ברקס אחורי.
    אבל אני לא מדריך רכיבה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    יש איזשהו מו"מ קטן כדי לחזור למהירות שהייתי בה אם אני משתמש בקלאץ'. עם הבלם זה איכשהו יותר מדויק/מהיר (פשוט משחרר אותו) אם כי כאמור מקצר את חיי הרפידות.

    נראה שבאמת משתמשים בבלימה תו"כ גז גם ברכבים

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    לגבי הטיפ האחרון.. לא יודע, לא מכיר את הסטפן הזה אבל מכיר שנכון לשים את המבט הממוקד רחוק, לאן שאתה רוצה להגיע, להמנע מלבחור קו נסיעה מאחורי רכב ובטח שלא להסתכל לתוכו..

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    בלם אחורי משמש אותי בעיקר -
    1. זינוק בעלייה.
    2. ברגע שעולים מאחור כשאני מרכיב
    3. כשאני בסיבוב - בעיקר בתוך תחנות דלק -מהתדלוק לחניה הפנויה...

    אני משתדל לרכב במהרות שלא מייצרת ״הפתעות״ - גם בחורף (עוזב גז - ורק אחרי מגיע לבלימה)

    לשלב מעט אחורי - כמעט ולא יוצא לי.

    לא עשיתי (אעשה בקרוב - עניין כלכלי) קורס רכיבה,
    אני מניח שזה עניין של סגנון רכיבה.


    גז ובלם יחד - בקרטינג - כשלמנוע לוקח מלא זמן להתאושש..., יש לי 4 גלגלים ואני לא משלם על רפידות....
    נערך לאחרונה על ידי ofir; 06-06-2021 בשעה 15:11. סיבה: שגיאות כתיב

אשכולות דומים

  1. תגובות: 81
    הודעה אחרונה: 30-11-2019, 07:04
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-10-2018, 17:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO