בדקת צינורות וואקום?
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלום,
מדובר ב GN250 שעבר יישור קו מסיבי ושיפוץ כולל.
לאחר נסיעה של מספר דקות המנוע נכבה בזמן עצירה או האטה. התופעה מאוד מזכירה מצב בו נגמר הדלק.
אם אני מצליח להניע אותו שוב הוא מגמגם בזינוק ולוקח לו יותר זמן להעלות סל"ד. תגובה מאוד מאוחרת לכל נסיון האצה. לאחר מכן הוא נעשה עצלן ולוקח זמן
להעלות סל"ד גם אם הוא נוסע ואני רק מעלה הילוך.
עד כה בדקתי :
דלק - תקין, פילטר נקי, מיכל נקי.
קרבורטור - נקי ועבר ניקוי שוב.
פלאג - חדש.
טעינה - יש. הוחלף סליל ומיישר זרם בשיפוץ.
פילטר אוויר - ניסיתי להוריד ולנסוע בלי כדי לבדוק השפעה, אין הבדל מבחינת הבעיה.
CDI - הוחלף בשיפוץ (היה מקורי והוחלף למקורי).
בשיפוץ לא הוחלפה התושבת גומי בין המנוע לקרבורטור כי על פניו היא נראית מצויין.
רעיונות נוספים יתקבלו בהמון המון ברכה.
בדקת צינורות וואקום?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כן. על פניו לא נראה פגם. הבעיה מתחילה לאחר שנוסעים משהו כמו רבע שעה וכנראה המנוע מגיע לטמפרטורה.
לפי הבנתי אם זה היה ואקום הוא היה משפיע מההתחלה. אבל יכול להיות שאני טועה.
זה יכול להיות וואקום בטנק, לא קורה מיד.
תנסה בלי הפקק.
ניסיתי, בלי מכסה בכלל, לא נראה שינוי.
כשהוא חותך צריך להוציא את המצת ולבדוק אם יש ניצוץ.
ברוב המקרים המנוע חותך בגלל שאין הצתה או שלא מגיע דלק.
המצוף של הקרבורטור מכוון ומתפקד כמו שצריך?
אז אני אומר, בסבירות טובה שהוא נכבה בגלל שאין ניצוץ או בגלל שאין דלק בקרבורטור.
אם המצוף לא עובד או מכוון כמו שצריך, זה יכול לגרום למצב שהכוסית לא מתמלאת בקצב שהיא אמורה והמנוע יונק אוויר במקום דלק.
אז כשהוא חותך ולא מניע בכלל אתה צריך לבדוק קודם כל אם יש ניצוץ, ואם יש אז זו כנראה האופציה הראשונה, אבל הכיוון לא חייב להיות המצוף בקרבורטור.
אני אבדוק. ואם הניצוץ לא סדיר כפי שאתה אומר, מה יכולה להיות התקלה ?
המצבר, הקויל החיבורים \ החוטים, פיקאפ , CDI
כל הרכיבים יכולים לגרום לתקלה.
תתחיל מהאבחון הפשוט ותתקדם.