עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: ק.ט.מ משיקה בישראל 5 אדוונצ'רים חדשים

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שיהיה להם לבריאות אני רואה את המצב בשטח, רוכב בקבוצות עם קטמ ורואה וגם שומע מיד ראשונה על התלאות שלהם עם אופנועים חדשים של כמה אלפי קילומטרים.
    זה לא אומר שכולם מתקלקלים אבל מה שאני רואה זה יותר ממה שאני מוכן לסבול.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    גם אני רכבתי עם בעלי אדוונצ'רים כתומים ולא פגשתי אף אחד שחושב שהאופנוע לא אמין. יותר יקר לתחזוקה, זה כן- אבל גם יותר מהנה. גם מערוצים ביוטיוב של בעלי כתומים למינהם לא עולה בעיית אמינות. ה- 790 R של ברט הוא דוגמא טובה לטענה הרווחת שלא קונים מודל חדש וזה נכון לכל המותגים אבל ב 890 החליפו חלק מהמכלולים הבעייתיים ובגדולים לא היו בעיות. מאוד סביר שאחזור לכתום בסיום הפרק הנוכחי או הבא אחריו. פרט חשוב נוסף הוא השירות המקומי ועד עכשיו לא היתה לי התנסות גרועה בשני המוסכים המורשים במרכז. ממה שאני שומע על מותגים אחרים השירות הוא בהחלט פקטור ולא אני מדבר על זמינות חלקים.

    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם אני רכבתי עם בעלי אדוונצ'רים כתומים ולא פגשתי אף אחד שחושב שהאופנוע לא אמין. יותר יקר לתחזוקה, זה כן- אבל גם יותר מהנה. גם מערוצים ביוטיוב של בעלי כתומים למינהם לא עולה בעיית אמינות. ה- 790 R של ברט הוא דוגמא טובה לטענה הרווחת שלא קונים מודל חדש וזה נכון לכל המותגים אבל ב 890 החליפו חלק מהמכלולים הבעייתיים ובגדולים לא היו בעיות. מאוד סביר שאחזור לכתום בסיום הפרק הנוכחי או הבא אחריו. פרט חשוב נוסף הוא השירות המקומי ועד עכשיו לא היתה לי התנסות גרועה בשני המוסכים המורשים במרכז. ממה שאני שומע על מותגים אחרים השירות הוא בהחלט פקטור ולא אני מדבר על זמינות חלקים.

    בישראל כל אחד מתנהג עם האופנוע כאילו זה מניה שהוא צריך להריץ, לא תשמע דברים רעים, בגרמניה זה קצת שונה רוכבים מדברים יותר בפתיחות על המוצר שהם קנו.

    כנס לפורום קטמ ואז לימאהה תנקה את הרעש של כלים מעל 50000 ק״מ או מעל 3-4 שנים ותראה הבדל עצום.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    אל תגלה לאף אחד, אבל הופתעתי שגם בבמוו יש תקלות שונות ומשונות...
    לא אצלי (בינתיים תפו תפו) אבל המציאות שונה ברוב המקרים מהתדמית.
    אין לי מניות באף חברה וגם לא היו לי בעיות מיוחדת בשלושה אדוונצרים של קטמ.

    בסופו של יום הכי חשוב: תרכב על מה שעושה לך טוב

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בישראל כל אחד מתנהג עם האופנוע כאילו זה מניה שהוא צריך להריץ, לא תשמע דברים רעים, בגרמניה זה קצת שונה רוכבים מדברים יותר בפתיחות על המוצר שהם קנו. כנס לפורום קטמ ואז לימאהה תנקה את הרעש של כלים מעל 50000 ק״מ או מעל 3-4 שנים ותראה הבדל עצום.
    נסחפת עם המניה. הישראלי אמנם שונה מהגרמני ומתלהב מהכלי הנוכחי שלו אבל שמעתי דברים רעים מבעלי דגמים בהווה ובעבר -מהרבה מותגים ואנשים מספרים מה תיקנו וכמה עלה וכמה דפקו אותם במוסך או כמה חסכו כשתיקנו לבד בבית. זה ישראל, מדברים ישירות בלי עין הרע.
    אני חבר גם בפורומים מחו"ל וטחנתי "שרשורי תקלות" אחרי הרכישה הספונטנית של ארפכשד. האמת, נרגעתי. כפי שכתבתי לפני, אתה לא יכול לדעת על היקף אמיתי של תקלה אלא רק כמה רעש היא עושה. פליטת חום ברגליים לדוגמא...עשרות שרשורים על הנושא ועברתי קיץ גדוש רכיבות בחמסינים מעולם לא הפריע לי.
    ממה שראיתי כשהיה לי כתום אני משוכנע שרוכב כתום ממוצע לוחץ את האופנוע יותר מרוכב הונדה או במוו ממוצע. הרוכבים של דוקאטי גם לוחצים יותר. כנראה זה קהל יעד אחר שנמשך לחוויה עזה יותר. גם מימד שכדאי לשקלל כשמדברים על שחיקה ותקלות. שורה תחתונה- אני לא טוען שהאדוונצ'רים הכתומים אמינים כמו הונדה אבל מכאן ועד להפוך אותם לכלים לא אמינים המרחק גדול.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ישראל זו פלנטה אחרת.
    רבים מהרוכבים עושים תחזוקת שבר ולא תחזוקה מונעת וזה מתבטא בכלי מזדקן בבעיות והוצאות.

    אני מניח שהסיבות הן החל ממנטליות דרך יוקר מחייה.

    לגבי אמינות.

    אני מאוד מאמין במותגים היפנים וחושב שהם עדיפים מהאירופים.

    אני מניח שאם היכולת הכלכלית שלי היתה אחרת כן הייתי רוכש כלי אירופי כמו הגוצי mgx21

    או הארלי שמנמן.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    ק.ט.מ משיקה בישראל 5 אדוונצ'רים חדשים

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    נסחפת עם המניה. הישראלי אמנם שונה מהגרמני ומתלהב מהכלי הנוכחי שלו אבל שמעתי דברים רעים מבעלי דגמים בהווה ובעבר -מהרבה מותגים ואנשים מספרים מה תיקנו וכמה עלה וכמה דפקו אותם במוסך או כמה חסכו כשתיקנו לבד בבית. זה ישראל, מדברים ישירות בלי עין הרע.
    אני חבר גם בפורומים מחו"ל וטחנתי "שרשורי תקלות" אחרי הרכישה הספונטנית של ארפכשד. האמת, נרגעתי. כפי שכתבתי לפני, אתה לא יכול לדעת על היקף אמיתי של תקלה אלא רק כמה רעש היא עושה. פליטת חום ברגליים לדוגמא...עשרות שרשורים על הנושא ועברתי קיץ גדוש רכיבות בחמסינים מעולם לא הפריע לי.
    ממה שראיתי כשהיה לי כתום אני משוכנע שרוכב כתום ממוצע לוחץ את האופנוע יותר מרוכב הונדה או במוו ממוצע. הרוכבים של דוקאטי גם לוחצים יותר. כנראה זה קהל יעד אחר שנמשך לחוויה עזה יותר. גם מימד שכדאי לשקלל כשמדברים על שחיקה ותקלות. שורה תחתונה- אני לא טוען שהאדוונצ'רים הכתומים אמינים כמו הונדה אבל מכאן ועד להפוך אותם לכלים לא אמינים המרחק גדול.
    רוב הרוכבים בארץ יגידו לך את הדברים הרעים אחרי שמכרו את הכלי.
    אין מה לעשות יכולות היצור של האירופאים עדיין לא ברמה שאני לפחות מצפה, הם מפוצצים את האופנוע בחלקים איכותיים והארגונומיה של הכלים טובה יותר אבל הם לא מסוגלים ליצר כל כלי זהה לחלוטין לזה שיצא לפניו.
    עבדתי 10 שנים החברה יפנית שמייצרת מכונות ואפשר להגיד שהיפנים לא חכמים יותר הם פשוט רובוטים אנושיים, העבודה היא כל חייהם והם גאים בה, התוצרת בהתאם.
    באירופה ב17:00 הכלים נופלים להם מהידיים והם שכחו מה עשו לפני שניה, העיקר להגיע הביתה.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    האירופאים אכן עם מנטליות וגישה שונה לעבודתם ועדיין לא מקבל את הטענה שהכתומים לא אמינים למרות כל השמועות והמוניטין. יש הרבה רוכבים כתומים שנשארים עם המותג וזה אומר הרבה לגבי סוגיית האמינות. בחור שאני עוקב אחריו, נראה אמין ולוחץ חזק בכביש ובשטח מספר שלא היו לו שום בעיות אמינות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני מכיר הרבה שאכלו חרא עם קטמ אבל אוהבים את המותג וממשיכים איתו, מזוכיסטים, אבל האמת עם ביטוח גרירות ורק וגיחות של סוף שבוע גם אני אולי הייתי יכול להמשיך עם קטמ

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מכיר הרבה שאכלו חרא עם קטמ אבל אוהבים את המותג וממשיכים איתו, מזוכיסטים, אבל האמת עם ביטוח גרירות ורק וגיחות של סוף שבוע גם אני אולי הייתי יכול להמשיך עם קטמ
    בדיוק כמו עם אלפות, אח"כ קוראים לזה "אופי" נכנסים למחנות ומגננה ואז כולם כבר לא מבינים, רק הם צודקים וכל מי שלא כתום בוגד!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    לא כתום ועדיין לא בוגד..

    ולתת חוות דעת על כלי שמעולם לא היה לך?..

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מכיר הרבה שאכלו חרא עם קטמ אבל אוהבים את המותג וממשיכים איתו, מזוכיסטים, אבל האמת עם ביטוח גרירות ורק וגיחות של סוף שבוע גם אני אולי הייתי יכול להמשיך עם קטמ
    דרזדן, לאיזה בעיות אמינות אתה מתייחס? מה נפוץ במחוזות האירופאים?

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    שושני נובמת. לכל מועדון יש את הדפוקים עם קעקועי המותג ששונאים את המותגים האחרים. שטויות שלא שווה להתייחס אליהם כי הם לא מייצגות.
    למיטב ידיעתי אין שום בעיה סדרתית, כזאת שחוזרת על עצמה בכל הדגמים של האדוונצ'רים הכתומים כולל ה- 790. מכיר 2 מקרים מתוך עשרות שנמכרו. לא חושב שזה מייצג. ועוד, בלי להתייחס לאמינות של ה- 990 עוד תמצא כמה בועטים חזק מאוד גם בשטח.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הנה דוגמא לרוכב קטמ ממוצע, כל התקלות מינוריות בשבילו וכנראה זה נראה לו נורמלי ב21000 ק״מ
    מצד שני אני בטוח שיש אופנועים עם אותו קילומראז שלא עשו שום בעיה אבל זה בדיוק מה שאמרתי, הם לא מצליכים להוציא אופנועים זהים לחלוטין מפס היצור

    Issues in 21k kms
    Leaking fork seal, fixed with seal doctor $15
    Rear preload failure 2x, fixed with software update
    Intermittent gas gauge sticking, not fixed but warranty at some point

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ועוד אחד שקונה שוב ושוב קטמ וטוב לו

    2005 525 - (Purchased used) - No issues while I owned it other than the flywheel nut coming loose. I'd call it a rock solid bike.
    2013 990 SM-T (Purchased new) and put 10k miles on it. Rear brake failure twice in 10,000 miles. I loved this bike, I hated this bike. Fueling as it came from the factory sucked though.
    2016 1190R (Purchased new) and put 12k miles on it. Fuel sender replaced twice while I owned it and it had failed again before I sold it. Had to have shift shaft/gear selector work done on it at 8k miles. I had a soft spot for this beast, if it had been a bit lighter it would still be in the garage.
    2017 690R (Purchased new) Had the fuel pump and regulator replaced under warranty at 7k miles. Radiator had to be replaced under warranty at 9k miles. Still own it. Love the torquey nature of this thumper.
    2018 250 XC-F (Purchased new) Only 70 hours on it so far but no issues to date. Still smile every time I ride it.

    In comparison the even larger number of Japanese bikes I've owned never had a single early on-set mechanical issues. If I rode for only the transportation aspect I'd buy a Japanese motorcycle every time.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-03-2021, 08:52
  2. שוב: עוד ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-01-2021, 17:20
  3. ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 28-05-2019, 22:16
  4. דגמי 125 סמ"ק חדשים לקימקו בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 08:15
  5. אבניר משיקים 6 אופנועים חדשים בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2015, 19:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO