תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: ק.ט.מ משיקה בישראל 5 אדוונצ'רים חדשים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    גם אני רכבתי עם בעלי אדוונצ'רים כתומים ולא פגשתי אף אחד שחושב שהאופנוע לא אמין. יותר יקר לתחזוקה, זה כן- אבל גם יותר מהנה. גם מערוצים ביוטיוב של בעלי כתומים למינהם לא עולה בעיית אמינות. ה- 790 R של ברט הוא דוגמא טובה לטענה הרווחת שלא קונים מודל חדש וזה נכון לכל המותגים אבל ב 890 החליפו חלק מהמכלולים הבעייתיים ובגדולים לא היו בעיות. מאוד סביר שאחזור לכתום בסיום הפרק הנוכחי או הבא אחריו. פרט חשוב נוסף הוא השירות המקומי ועד עכשיו לא היתה לי התנסות גרועה בשני המוסכים המורשים במרכז. ממה שאני שומע על מותגים אחרים השירות הוא בהחלט פקטור ולא אני מדבר על זמינות חלקים.

    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם אני רכבתי עם בעלי אדוונצ'רים כתומים ולא פגשתי אף אחד שחושב שהאופנוע לא אמין. יותר יקר לתחזוקה, זה כן- אבל גם יותר מהנה. גם מערוצים ביוטיוב של בעלי כתומים למינהם לא עולה בעיית אמינות. ה- 790 R של ברט הוא דוגמא טובה לטענה הרווחת שלא קונים מודל חדש וזה נכון לכל המותגים אבל ב 890 החליפו חלק מהמכלולים הבעייתיים ובגדולים לא היו בעיות. מאוד סביר שאחזור לכתום בסיום הפרק הנוכחי או הבא אחריו. פרט חשוב נוסף הוא השירות המקומי ועד עכשיו לא היתה לי התנסות גרועה בשני המוסכים המורשים במרכז. ממה שאני שומע על מותגים אחרים השירות הוא בהחלט פקטור ולא אני מדבר על זמינות חלקים.

    בישראל כל אחד מתנהג עם האופנוע כאילו זה מניה שהוא צריך להריץ, לא תשמע דברים רעים, בגרמניה זה קצת שונה רוכבים מדברים יותר בפתיחות על המוצר שהם קנו.

    כנס לפורום קטמ ואז לימאהה תנקה את הרעש של כלים מעל 50000 ק״מ או מעל 3-4 שנים ותראה הבדל עצום.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    אל תגלה לאף אחד, אבל הופתעתי שגם בבמוו יש תקלות שונות ומשונות...
    לא אצלי (בינתיים תפו תפו) אבל המציאות שונה ברוב המקרים מהתדמית.
    אין לי מניות באף חברה וגם לא היו לי בעיות מיוחדת בשלושה אדוונצרים של קטמ.

    בסופו של יום הכי חשוב: תרכב על מה שעושה לך טוב

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בישראל כל אחד מתנהג עם האופנוע כאילו זה מניה שהוא צריך להריץ, לא תשמע דברים רעים, בגרמניה זה קצת שונה רוכבים מדברים יותר בפתיחות על המוצר שהם קנו. כנס לפורום קטמ ואז לימאהה תנקה את הרעש של כלים מעל 50000 ק״מ או מעל 3-4 שנים ותראה הבדל עצום.
    נסחפת עם המניה. הישראלי אמנם שונה מהגרמני ומתלהב מהכלי הנוכחי שלו אבל שמעתי דברים רעים מבעלי דגמים בהווה ובעבר -מהרבה מותגים ואנשים מספרים מה תיקנו וכמה עלה וכמה דפקו אותם במוסך או כמה חסכו כשתיקנו לבד בבית. זה ישראל, מדברים ישירות בלי עין הרע.
    אני חבר גם בפורומים מחו"ל וטחנתי "שרשורי תקלות" אחרי הרכישה הספונטנית של ארפכשד. האמת, נרגעתי. כפי שכתבתי לפני, אתה לא יכול לדעת על היקף אמיתי של תקלה אלא רק כמה רעש היא עושה. פליטת חום ברגליים לדוגמא...עשרות שרשורים על הנושא ועברתי קיץ גדוש רכיבות בחמסינים מעולם לא הפריע לי.
    ממה שראיתי כשהיה לי כתום אני משוכנע שרוכב כתום ממוצע לוחץ את האופנוע יותר מרוכב הונדה או במוו ממוצע. הרוכבים של דוקאטי גם לוחצים יותר. כנראה זה קהל יעד אחר שנמשך לחוויה עזה יותר. גם מימד שכדאי לשקלל כשמדברים על שחיקה ותקלות. שורה תחתונה- אני לא טוען שהאדוונצ'רים הכתומים אמינים כמו הונדה אבל מכאן ועד להפוך אותם לכלים לא אמינים המרחק גדול.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    ק.ט.מ משיקה בישראל 5 אדוונצ'רים חדשים

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    נסחפת עם המניה. הישראלי אמנם שונה מהגרמני ומתלהב מהכלי הנוכחי שלו אבל שמעתי דברים רעים מבעלי דגמים בהווה ובעבר -מהרבה מותגים ואנשים מספרים מה תיקנו וכמה עלה וכמה דפקו אותם במוסך או כמה חסכו כשתיקנו לבד בבית. זה ישראל, מדברים ישירות בלי עין הרע.
    אני חבר גם בפורומים מחו"ל וטחנתי "שרשורי תקלות" אחרי הרכישה הספונטנית של ארפכשד. האמת, נרגעתי. כפי שכתבתי לפני, אתה לא יכול לדעת על היקף אמיתי של תקלה אלא רק כמה רעש היא עושה. פליטת חום ברגליים לדוגמא...עשרות שרשורים על הנושא ועברתי קיץ גדוש רכיבות בחמסינים מעולם לא הפריע לי.
    ממה שראיתי כשהיה לי כתום אני משוכנע שרוכב כתום ממוצע לוחץ את האופנוע יותר מרוכב הונדה או במוו ממוצע. הרוכבים של דוקאטי גם לוחצים יותר. כנראה זה קהל יעד אחר שנמשך לחוויה עזה יותר. גם מימד שכדאי לשקלל כשמדברים על שחיקה ותקלות. שורה תחתונה- אני לא טוען שהאדוונצ'רים הכתומים אמינים כמו הונדה אבל מכאן ועד להפוך אותם לכלים לא אמינים המרחק גדול.
    רוב הרוכבים בארץ יגידו לך את הדברים הרעים אחרי שמכרו את הכלי.
    אין מה לעשות יכולות היצור של האירופאים עדיין לא ברמה שאני לפחות מצפה, הם מפוצצים את האופנוע בחלקים איכותיים והארגונומיה של הכלים טובה יותר אבל הם לא מסוגלים ליצר כל כלי זהה לחלוטין לזה שיצא לפניו.
    עבדתי 10 שנים החברה יפנית שמייצרת מכונות ואפשר להגיד שהיפנים לא חכמים יותר הם פשוט רובוטים אנושיים, העבודה היא כל חייהם והם גאים בה, התוצרת בהתאם.
    באירופה ב17:00 הכלים נופלים להם מהידיים והם שכחו מה עשו לפני שניה, העיקר להגיע הביתה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-03-2021, 08:52
  2. שוב: עוד ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-01-2021, 17:20
  3. ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 28-05-2019, 22:16
  4. דגמי 125 סמ"ק חדשים לקימקו בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 08:15
  5. אבניר משיקים 6 אופנועים חדשים בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2015, 19:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO