
נכתב במקור על ידי
קידוזו
נסחפת עם המניה. הישראלי אמנם שונה מהגרמני ומתלהב מהכלי הנוכחי שלו אבל שמעתי דברים רעים מבעלי דגמים בהווה ובעבר -מהרבה מותגים ואנשים מספרים מה תיקנו וכמה עלה וכמה דפקו אותם במוסך או כמה חסכו כשתיקנו לבד בבית. זה ישראל, מדברים ישירות בלי עין הרע.
אני חבר גם בפורומים מחו"ל וטחנתי "שרשורי תקלות" אחרי הרכישה הספונטנית של ארפכשד. האמת, נרגעתי. כפי שכתבתי לפני, אתה לא יכול לדעת על היקף אמיתי של תקלה אלא רק כמה רעש היא עושה. פליטת חום ברגליים לדוגמא...עשרות שרשורים על הנושא ועברתי קיץ גדוש רכיבות בחמסינים מעולם לא הפריע לי.
ממה שראיתי כשהיה לי כתום אני משוכנע שרוכב כתום ממוצע לוחץ את האופנוע יותר מרוכב הונדה או במוו ממוצע. הרוכבים של דוקאטי גם לוחצים יותר. כנראה זה קהל יעד אחר שנמשך לחוויה עזה יותר. גם מימד שכדאי לשקלל כשמדברים על שחיקה ותקלות. שורה תחתונה- אני לא טוען שהאדוונצ'רים הכתומים אמינים כמו הונדה אבל מכאן ועד להפוך אותם לכלים לא אמינים המרחק גדול.