תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: קבוע עם אצבעות על ידית הברקס, תקין ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    14

    קבוע עם אצבעות על ידית הברקס, תקין ?

    היי

    אני רגיל לרכב עם 2 אצבעות של כל יד על ידיות הבלם (מדובר על קטנוע - זוג ידיות) באופן קבוע, בכל מהירות.
    האם זה בטיחותי, מהבחינה של להחזיק את ההגה מספיק חזק - לא שאני מרגיש שחסרה לי אחיזה בהגה.

    שאלה נוספת:
    שמעתי מרוכב מנוסה, שהכי ביטיחותי לרכב במהירות גבוהה יותר בכל 20\30 קמ"ש מהתנועה שמסביב.
    מנקודת מבט שלי, ועם נסיון של מעל 10 שנים על דו גלגלי זה נראה לי לא הכי בטיחותי, כי במהירות כזאת יש צורך כל הזמן לעקוף ולעבור מכוניות שנוסעות בנתיב שלידך שיכולות לפנות לנתיב שלך בלי לשים אליך לב כי אתה כל הזמן חולף בשטח מת של רכב מסויים. אני רגיל לרכב במהירות זהה להתנוע שמסביבי, ומשתדל לא להיות בשטח מת של הנהגים שמלפניי.
    מי צודק ?

    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Free צפיה בהודעה
    היי

    אני רגיל לרכב עם 2 אצבעות של כל יד על ידיות הבלם (מדובר על קטנוע - זוג ידיות) באופן קבוע, בכל מהירות.
    האם זה בטיחותי, מהבחינה של להחזיק את ההגה מספיק חזק - לא שאני מרגיש שחסרה לי אחיזה בהגה.

    שאלה נוספת:
    שמעתי מרוכב מנוסה, שהכי ביטיחותי לרכב במהירות גבוהה יותר בכל 20\30 קמ"ש מהתנועה שמסביב.
    מנקודת מבט שלי, ועם נסיון של מעל 10 שנים על דו גלגלי זה נראה לי לא הכי בטיחותי, כי במהירות כזאת יש צורך כל הזמן לעקוף ולעבור מכוניות שנוסעות בנתיב שלידך שיכולות לפנות לנתיב שלך בלי לשים אליך לב כי אתה כל הזמן חולף בשטח מת של רכב מסויים. אני רגיל לרכב במהירות זהה להתנוע שמסביבי, ומשתדל לא להיות בשטח מת של הנהגים שמלפניי.
    מי צודק ?

    תודה
    אין צודק.. יש חכם.
    ויש גם הרגלים, שאם זה עובד לך וזה טבוע באינסטינקט, אז סבבה (יש גם הרגלים רעים כן, אבל מדבר על כאלו שנותנים לך תגובה יותר מהירה, כי התרגלת)
    ומה שהודגש באדום לדעתי חכם, ואני גם מתנהל ככה. לא רק לרכבים מלפניי, אלא כל הרכבים מסביבי משתדל כל הזמן להתרחק ולא להיות בנקודה המתה שלהם.
    דוגמא מהבוקר - רכבתי לעבודה, מגיע לרמזור מהמפרץ ימינה לנתיב עמוס ישר שעומד לו אוטובוס ראשון ברמזור. בהיכרותי עם הרמזור ואי ידיעה מתי יתחלף לירוק, החלטתי לא להזדחל ולעמוד צמוד מימינו של האוטובוס, כי זה איזור מת שלו והוא עומד ממש צמוד לקצה הימני של הנתיב (אני לא על חרגול צנום, אלא עם גרמני מזווד עם שני בועות צד), אז עמדתי מאחוריו וחוץ מדקה/+ של שאיפת גזי דיזל, לא נפגע שום רגש אגו שלא הייתי ראשון ברמזור כי יש לי בימר 1300
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי Free צפיה בהודעה
    היי

    אני רגיל לרכב עם 2 אצבעות של כל יד על ידיות הבלם (מדובר על קטנוע - זוג ידיות) באופן קבוע, בכל מהירות.
    האם זה בטיחותי, כן זה בטיחותי וזה הרגל טוב שמקצר זמן תגובה בחירום.

    מהבחינה של להחזיק את ההגה מספיק חזק - לא שאני מרגיש שחסרה לי אחיזה בהגה.
    אל תספר לאף אחד אבל בנינו יש לך כידון, וכידון לא מחזיקים חזק כי אלה לא קרנות המזבח, כידון מחזיקים הכי רפוי
    שאפשר כשהבטן והרגלים עושים את כל העבודה, והחלק העליון של הגוף רפוי.


    שאלה נוספת:
    שמעתי מרוכב מנוסה, שהכי ביטיחותי לרכב במהירות גבוהה יותר בכל 20\30 קמ"ש מהתנועה שמסביב.
    כשיש לך כלי שמסוגל לשייט בביטחון במהירויות האלה עם עודף לעקיפה יותר מהירה ואתה מנוסה מספיק זה בטוח.
    מנקודת מבט שלי, ועם נסיון של מעל 10 שנים על דו גלגלי זה נראה לי לא הכי בטיחותי, כי במהירות כזאת יש צורך כל הזמן לעקוף ולעבור מכוניות שנוסעות בנתיב שלידך שיכולות לפנות לנתיב שלך בלי לשים אליך לב כי אתה כל הזמן חולף בשטח מת של רכב מסויים. אני רגיל לרכב במהירות זהה להתנוע שמסביבי, ומשתדל לא להיות בשטח מת של הנהגים שמלפניי.
    מי צודק ?
    זה שחי!

    תודה
    כמו שאמרו לך, אין שחור או לבן יש המון שטחים אפורים יותר מחמישים אפילו....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בוא נגיד שבתנועת פרברים/עירונית עמוסה, 20-30 קמש יותר מהיר מהתנועה מקצץ לך מאוד מזמן התגובה להפתעות. 10 קמש מספיק כדי להיות במגננה אקטיבית.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בוא נגיד שבתנועת פרברים/עירונית עמוסה, 20-30 קמש יותר מהיר מהתנועה מקצץ לך מאוד מזמן התגובה להפתעות. 10 קמש מספיק כדי להיות במגננה אקטיבית.
    1. מסכים על AYALZO, צריך להיות קצת מהיר מהתנועה לא הרבה מהיר, 40 לעומת 20 זה הרבה יותר מדי מהיר, 20 לעומת 100 זה סביר לגמרי.

    2. והייתי מוסיף שלא אמרת על מה אתה רוכב, על R1 על GS1200 או על DRZ.
    לאופנועי שטח ואופנועים ארוכי מהלך לוקח יותר זמן להעביר את המשקל קדימה ולהעמיס את הגלגל הקדמי, ואם אתה לא מעמיס את הגלגל לפני שהלחץ בברקס עולה לרמות גבוהות הקדמי ינעל יחליק ועל הכביש בד"כ המשמעות היא אספלט ER וכו'.

    3. ולכן הפרקטיקה של להשאיר את היד על הברקס היא לא "מה שמרגיש נכון" אלא פשוט הדבר הנכון, כי במצב חירום הנטיה של הגוף היא לזנק עם הידיים לעבר ידית הברקס, ללחוץ מיד עם הרבה כח (כי הפח המתקרב די מפחיד) ולנעול את הקדמי, ואז לגלות שהאספלט המתקרב כואב/שורף/.
    אם תסתקל על רוסי (טוב מרקז יח"ש) תראה שהם במסלול מורידים ומחזירים את היד לברקס, וזה בגלל שבמסלול יש המון בלימות חזקות אבל הן כולן מאד מתוכננות אין בלימות חירום!
    בכביש לצערנו יש בלימות חירום ולכן אתה צודק שתי אצבעות על הברקס.
    בשטח אצבע אחת תלוי בשטח.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    1. כן, תמיד אצבעות על הידית ואם לדייק, עדיף לכוון שהידית תגיע ללא לחיצה למפרק של הכרית השניה באצבעות החזקות. חוסך כמה עשיריות בהעמסת הלחץ על הידית ובמהירות גבוהה זה מתבטא במרחק בלימה מקוצר.
    2. השמועה אומרת שבהדרכות רכיבה ממליצים על 10% מעל לקצב מסביב. זה מאפשר מעבר איטי בין נתיבים כשאתה בבין עירוני ומעסיק אותך רק בתנועה מלפנים. כשאני מאחורי נהגים מסוכנים אני מתעכב מאחור בתקווה שיראו אותי וממהר לעקוף כשאין להם לאן לחתוך בפתאומיות (לרוב כשרכב חוסם אותם מהצד). זה אומר שלא פעם אני משתחל בצורה החלטית למדי, במיוחד כשמסביב נהגים שאני לא סומך עליהם. לפעמים כשנחה עלי הרוח בבין עירוני אני מחפש נהג סביר (יש סימנים) שנמצא במהירות שמתאימה לי ו"נעמד" ממרחק בטוח מלפניו כדי שישמש לי חוצץ אחורי אבל זה יחסים שלא מחזיקים הרבה זמן מעמד באמצע השבוע. בתנועה סואנת בעיר, המהירות היחסית לא רלוונטית אלא רק התכנון המקדים והמיקום - לוקיישן, לוקיישן לוקיישן. בשול אני נמצא על 50-60 (מקסימום!) ומחכה ומפנה מקום לרוכב שיעקוף אותי על 80-90 והוא תמיד מגיע...אחריו אני מעלה את המהירות ומשמש כזנב אבל אף פעם לא עובר את ה- 80.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Junior Member הסמל האישי של Mitsu
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    24
    ציטוט נכתב במקור על ידי Free צפיה בהודעה
    היי

    אני רגיל לרכב עם 2 אצבעות של כל יד על ידיות הבלם (מדובר על קטנוע - זוג ידיות) באופן קבוע, בכל מהירות.
    האם זה בטיחותי, מהבחינה של להחזיק את ההגה מספיק חזק - לא שאני מרגיש שחסרה לי אחיזה בהגה.

    שאלה נוספת:
    שמעתי מרוכב מנוסה, שהכי ביטיחותי לרכב במהירות גבוהה יותר בכל 20\30 קמ"ש מהתנועה שמסביב.
    מנקודת מבט שלי, ועם נסיון של מעל 10 שנים על דו גלגלי זה נראה לי לא הכי בטיחותי, כי במהירות כזאת יש צורך כל הזמן לעקוף ולעבור מכוניות שנוסעות בנתיב שלידך שיכולות לפנות לנתיב שלך בלי לשים אליך לב כי אתה כל הזמן חולף בשטח מת של רכב מסויים. אני רגיל לרכב במהירות זהה להתנוע שמסביבי, ומשתדל לא להיות בשטח מת של הנהגים שמלפניי.
    מי צודק ?

    תודה
    אני רק הערה: בקטנוע אין לך הגה. יש לך כידון.
    ---
    מיצו

    "מיצו בדרכים"
    www.mitsu.co.il

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mitsu צפיה בהודעה
    אני רק הערה: בקטנוע אין לך הגה. יש לך כידון.
    סליחה מי אתה? מה אתה עושה פה?
    מה עשית בשביל מדינה?
    סליחה של מי התינוק אליו הגבת? שלך?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mitsu צפיה בהודעה
    אני רק הערה: בקטנוע אין לך הגה. יש לך כידון.
    האקדמיה ללשון העברית חושבת אחרת ממך:

    https://hebrew-academy.org.il/2018/1...9%D7%99%D7%9D/

    Screenshot_20220115-110457_Chrome.jpg

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-03-2017, 08:26
  2. כביש 10
    על ידי odesa בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-10-2016, 09:16
  3. דרך במבחן: כביש 10
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 21-10-2016, 22:41
  4. כביש מהיר - קטע כביש מגורד
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 23:45
  5. איך מתגברים על אצבעות קרות בחורף?
    על ידי nridder בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 08:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO