ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
בוא נגיד שבתנועת פרברים/עירונית עמוסה, 20-30 קמש יותר מהיר מהתנועה מקצץ לך מאוד מזמן התגובה להפתעות. 10 קמש מספיק כדי להיות במגננה אקטיבית.
1. מסכים על AYALZO, צריך להיות קצת מהיר מהתנועה לא הרבה מהיר, 40 לעומת 20 זה הרבה יותר מדי מהיר, 20 לעומת 100 זה סביר לגמרי.

2. והייתי מוסיף שלא אמרת על מה אתה רוכב, על R1 על GS1200 או על DRZ.
לאופנועי שטח ואופנועים ארוכי מהלך לוקח יותר זמן להעביר את המשקל קדימה ולהעמיס את הגלגל הקדמי, ואם אתה לא מעמיס את הגלגל לפני שהלחץ בברקס עולה לרמות גבוהות הקדמי ינעל יחליק ועל הכביש בד"כ המשמעות היא אספלט ER וכו'.

3. ולכן הפרקטיקה של להשאיר את היד על הברקס היא לא "מה שמרגיש נכון" אלא פשוט הדבר הנכון, כי במצב חירום הנטיה של הגוף היא לזנק עם הידיים לעבר ידית הברקס, ללחוץ מיד עם הרבה כח (כי הפח המתקרב די מפחיד) ולנעול את הקדמי, ואז לגלות שהאספלט המתקרב כואב/שורף/.
אם תסתקל על רוסי (טוב מרקז יח"ש) תראה שהם במסלול מורידים ומחזירים את היד לברקס, וזה בגלל שבמסלול יש המון בלימות חזקות אבל הן כולן מאד מתוכננות אין בלימות חירום!
בכביש לצערנו יש בלימות חירום ולכן אתה צודק שתי אצבעות על הברקס.
בשטח אצבע אחת תלוי בשטח.