עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: Ktm rc200 שנת 2017

  1. #1

    Ktm rc200 שנת 2017

    אני היד 6 שלו ונסעתי איתו 22 אלף במשך שנתיים.
    הוא עומד עכשיו על 40 אלף קילומטר..
    הבעיה זה שזה פחות או יותר המצב שהמנוע הולך להתפוצץ לא? חחח בגלל כל הדיבור על ktm וזה.. בכל מקרה השאלה זה אם שווה לי לעבור לנפח גבוה יותר בגלל שהאופנוע כבר נחשב לזקן גוסס? או שהכול טוב ואני יכול להמשיך להישאר איתו? אין לי דחף להעלות סמק כי אני לא רוכב הרבה כלכך אבל אם באמת הסיכון שהוא הולך להיהרס בכל רגע גדול אז לא שווה לי עוד להשקיע עליו כסף לא ככה?
    מה אתם חושבים? עשיתי לו טיפול 30 אלף לפני 8 חודש ומאז כלום
    הבעלים הקודמים אמר שהוא טיפל בו מצויין אבל הוא החליק איתו פעם אחת ואני החלקתי איתו פעמיים.
    ואם אין באמת תשובה מדוייקת יש אפשרות לעשות לו בדיקה לפני קנייה? אפילו אם אני לא מוכר אותו? סתם כדי לדעת כמה זמן נשאר לו להחזיק מעמד פלוס מינוס?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    הבעיה זה שזה פחות או יותר המצב שהמנוע הולך להתפוצץ לא? חחח בגלל כל הדיבור על ktm וזה..
    אני מכיר את הסטיגמה של אופנועי KTM, אבל באופן אישי לא מכיר מישהו שקרה לו משהו.
    הוא עומד עכשיו על 40 אלף קילומטר..
    עשיתי לו טיפול 30 אלף לפני 8 חודש ומאז כלום
    בכל מקרה, אם לא הסטיגמה תהרוג את האופנוע אז הרוכב - ציינת שעשית לו טיפול אחרון ב30 אלף וכרגע עומד על 40 אלף, לפי ספר הטיפולים אם אני לא טועה טיפול צריך לקרות כול 7,500 או אם עברה שנה (מה שמגיע קודם) ולאופנוע בעל מוניטין כזה הייתי אפילו מקדים לכל 6,000.
    בכל מקרה השאלה זה אם שווה לי לעבור לנפח גבוה יותר בגלל שהאופנוע כבר נחשב לזקן גוסס?
    40 אלף קילומטר גם באופנועים בנפח נמוך ממש לא סימן שהם כבר גוססים, כול עוד האופנוע מטופל כמו שצריך ואין לו מחלות שלא תלויות כבר בטיפול שוטף (הייתי בודק ריקולים).
    יש אפשרות לעשות לו בדיקה לפני קנייה? אפילו אם אני לא מוכר אותו? סתם כדי לדעת כמה זמן נשאר לו להחזיק מעמד פלוס מינוס?
    אף אחד לא יגיד לא לכסף שלך, לא חושב שמעניין אותם מאיזה סיבה אתה עושה את הבדיקה

  3. #3
    ולגבי טיפולים באמת.. איך אני יכול לדעת שבאמת החליפו לי שמן וכל זה? הסיכוי קטן אבל אני בטוח שגם במוסך מורשה לפעמים זורקים זין כזה פה ושם וגם לא מסכימים לנו לראות איך מטפלים באופנוע שאנחנו במוסך.. אני יודע שזה מציק למכונאי אבל בכל זאת זה קצת מוזר אבל זה מוסך מורשה אז הם צריכים להיות אמינים לא?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי almog1998002 צפיה בהודעה
    אני היד 6 שלו ונסעתי איתו 22 אלף במשך שנתיים.
    הוא עומד עכשיו על 40 אלף קילומטר..
    הבעיה זה שזה פחות או יותר המצב שהמנוע הולך להתפוצץ לא? חחח בגלל כל הדיבור על ktm וזה.. בכל מקרה השאלה זה אם שווה לי לעבור לנפח גבוה יותר בגלל שהאופנוע כבר נחשב לזקן גוסס? או שהכול טוב ואני יכול להמשיך להישאר איתו? אין לי דחף להעלות סמק כי אני לא רוכב הרבה כלכך אבל אם באמת הסיכון שהוא הולך להיהרס בכל רגע גדול אז לא שווה לי עוד להשקיע עליו כסף לא ככה?
    מה אתם חושבים? עשיתי לו טיפול 30 אלף לפני 8 חודש ומאז כלום
    הבעלים הקודמים אמר שהוא טיפל בו מצויין אבל הוא החליק איתו פעם אחת ואני החלקתי איתו פעמיים.
    ואם אין באמת תשובה מדוייקת יש אפשרות לעשות לו בדיקה לפני קנייה? אפילו אם אני לא מוכר אותו? סתם כדי לדעת כמה זמן נשאר לו להחזיק מעמד פלוס מינוס?
    רגע...
    אתה רוכב על אופנוע שנחשב ""רגיש".
    אתה לא מטפל בו בזמן.
    ואתה שואל האם המנוע הולך להתפוצץ בקרוב.
    אז קודם כל - אף אחד לא יגיד לך מתי המנוע הולך להתפוצץ, אבל במוקדם או במאוחר זה יקרה. אם תטפל ככה, אז יותר "מוקדם" מאשר "מאוחר".
    אחר כך - מי המטומטם שיקנה ממך RC200 עם 40 אלף ק"מ שלא טופל בזמן? המחיר של האופנוע שלך כבר ירד לרצפה, ככה שאתה יכול להמשיך לרכב עליו עד שיתפוצץ ואז לזרוק לפח הקרוב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יד 6 ו40000 ק״מ על אופנוע קטן נפח שרוב הידיים היו מתלהבים חסרי ידע וממון זה מספיק נתונים להבין שיש כאן סיכון גם אם זה לא היה KTM.
    לא יודע למה תמיד אנשים חושבים שמנוע שמחזיק הרבה זה המדד לאמינות הרי כל המסביב בסוף עולה הרבה יותר

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יד 6 ו40000 ק״מ על אופנוע קטן נפח שרוב הידיים היו מתלהבים חסרי ידע וממון זה מספיק נתונים להבין שיש כאן סיכון גם אם זה לא היה KTM.
    לא יודע למה תמיד אנשים חושבים שמנוע שמחזיק הרבה זה המדד לאמינות הרי כל המסביב בסוף עולה הרבה יותר
    לא מדוייק.
    שיפוץ מנוע קומפלט (בוכנה, צילינדר, שטח ראש, מיסבי קראנק) לדיוק 200, במחירי מוסך בישראל עולה להערכתי קרוב ל-10000 ש"ח.
    התקנת מנוע משומש (שיהיה במצב לא ידוע) תעלה לפחות 6000 ש"ח.
    כך ש"הלך מנוע" בכלים האלה שווה ערך ל"הלך האופנוע".
    לעומת זאת, בלאי בשאר האזורים (בולמים, בלמים, קלאץ', מיסבים) לרוב לא יעלה על 1000-2000 שקל פר תקלה, ולכן כל עוד יש רק תקלה אחת בזמן נתון - תהיה הצדקה לתקן את האופנוע ולא למכור אותו לפירוק.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא מדוייק.
    שיפוץ מנוע קומפלט (בוכנה, צילינדר, שטח ראש, מיסבי קראנק) לדיוק 200, במחירי מוסך בישראל עולה להערכתי קרוב ל-10000 ש"ח.
    התקנת מנוע משומש (שיהיה במצב לא ידוע) תעלה לפחות 6000 ש"ח.
    מתוך סקרנות - למה שמישהו ישלם 10000₪ לשיפוץ מנוע?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מתוך סקרנות - למה שמישהו ישלם 10000₪ לשיפוץ מנוע?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    כי אופנוע עם מנוע תקין עולה X, ואופנוע עם מנוע לא תקין עולה בין 1000 שקל ל-X חלקי 3.
    אז אם מחיר האופנוע שברשותך הוא 20 אלף שקל ומעלה ונדרש שיפוץ מנוע בעלות של 10000 ש"ח, יש היגיון בלשפץ את המנוע.
    אם מחיר האופנוע כשהמנוע תקין הוא 8000 שקל, אז אין הצדקה לשלם את מחיר התיקון ועדיף למכור את האופנוע לפירוק.

    הגיוני או שבא לך להתווכח על זה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    קצת אחרת, בעוונותיי לפני כמה עשורים הייתי תפרן, כמה תפרן יעיד מנהל הבנק שלי אבל לרכוב רכבתי.
    התעלול שיכולתי לעשות הוא למצוא את הנבלות הכי נבלות שנבלות יכולות להיות נבלות, להשמיש אותן,
    ולרכוב עליהן עד צאת נשמתן האומללה, הדבר הזה לימד אותי כמה דברים, אין גבול ליכולת האלתור כשאתה
    תפרן, ואין דבר שאי אפשר לתקן. אז תרום עידן האינטרנט והידע הזמין היית חייב להיות חבר של אלה שהיו
    מוכנים לתת כתף לשיגעון אבל אני למדתי בדרך הקשה המון והרווחתי ידע ויכולת.

    ולעינינו עדיין לא מאוחר "להציל" את האופנוע, בעל מקצוע טוב ידע לבצע טיפול מציל ומאריך חיים בהתאם
    לגודל הנזק והתקלות, זה מחייב מכונאי טוב, כסף וזמינות חלקים. זה לא לכל אחד וזה באמת למישהו שמחויב
    לדבר או מכור אמתי. וזה יהיה גם המלאך השומר של האופנוע אחרת האופנוע הזה ילך בדרך כל אופנוע ויהפוך
    לגרוטאה מחלידה וגריסה.

    כל המציל אופנוע בישראל כאילו הציל מוסך שלם!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מהנסיון שלי בסוף אלטרנטור, ווסת, מחשב ניהול מנוע לוח שעונים מיסביי גלגלים, מסייבי היגוי ועוד עם עבודה עולה הרבה יותר ואלו דברים שנותים להתקלקל בכלים האלו שעשו בהם הכל כדי לחסוך כולל ארץ יצור.
    זה לא מגיע במכה אבל בתשלומים

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בשביל מה שטח ראש?

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אם המטרה זה לחסוך כסף - אז תרכב עליו עד שהוא ימות. נכון גם לרכבים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בשביל מה שטח ראש?
    אנחנו מדברים על תקלה שלא קרתה.
    אבל בוא נבנה תרחיש סביר: אופנוע שלא הוחלף בו שמן בזמן, נסע בסל"ד גבוה, שרף שמן - ונסע בחוסר באופן קבוע.
    סביר להניח שנראה בו:
    - פיח בתא השריפה ועל השסתומים - בסבירות מסויימת גם שסתומי פליטה שרופים (הרי לא טיפלו, ולא עשו כיוון שסתומים)
    - בוכנה משוייפת, רינגים גמורים, שריטות בצילינדר (ניקסיל - או ציפוי מחדש שלא ידוע לי האם מבצעים בארץ, או החלפת צילינדר)
    - מיסבי טלטל וקרנק שחוקים
    לכן תדרש להחליף:
    שסתומי פליטה (כמה מאות שקלים לשסתום)
    בוכנה + רינגים + צילנדר (כ-4500 ש"ח בארץ, במקרה של הדיוק 200)
    מיסבי קראנק וטלטל (מניח שזה כמה מאות שקלים)
    סט אטמים, ואת כל מחזירי השמן בדרך, כי כבר פתחת (להערכתי כאלפיה)

    סה"כ - כ-6000-6500 ש"ח לחלפים, וזה בהנחה ולא נדרשת להחליף שרשרת טיימינג וקאמשאפטים/ ראש קומפלט (גם איתם נסיעה ללא שמן לא מטיבה).
    תוסיף על זה עלות עבודה (יום עבודה של מוסך לכל הפחות, כ-2500 ש"ח) - והגעת לכ-9000 שקל, לפני שיפוץ/החלפת ראש (ראש קומפלט לדיוק 200 עולה בארץ כ-6000 שקל, למיטב זכרוני).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    והגעת לכ-9000 שקל, לפני שיפוץ/החלפת ראש (ראש קומפלט לדיוק 200 עולה בארץ כ-6000 שקל, למיטב זכרוני).
    דיוק 250 חדש עולה 26900₪. על דיוק 200 שנת 2017 יד 3 מבקשים 8000₪ ביד2. דיוק 250 2019 (!) מבקשים 13000₪.
    תיקונים ב-9000₪ - רק אם יש לזה ערך רגשי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    דיוק 250 חדש עולה 26900₪. על דיוק 200 שנת 2017 יד 3 מבקשים 8000₪ ביד2. דיוק 250 2019 (!) מבקשים 13000₪.
    תיקונים ב-9000₪ - רק אם יש לזה ערך רגשי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה לא בדיוק מה שאמרתי?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. יש צ'וק ב rc200?
    על ידי almog1998002 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-12-2019, 14:35
  2. 2017 TT Zero
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 14:25
  3. IOM TT 2017
    על ידי RoadSwimmer בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2017, 23:02
  4. חוו"ד - Duke/Rc200 VS Ninja/Z250
    על ידי MrBuba בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 20:05
  5. ממש לפני קנייה,מתלבט בין rc200 לv250sl
    על ידי blablq בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 15:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO