אני מכיר את הסטיגמה של אופנועי KTM, אבל באופן אישי לא מכיר מישהו שקרה לו משהו.הבעיה זה שזה פחות או יותר המצב שהמנוע הולך להתפוצץ לא? חחח בגלל כל הדיבור על ktm וזה..
הוא עומד עכשיו על 40 אלף קילומטר..בכל מקרה, אם לא הסטיגמה תהרוג את האופנוע אז הרוכב - ציינת שעשית לו טיפול אחרון ב30 אלף וכרגע עומד על 40 אלף, לפי ספר הטיפולים אם אני לא טועה טיפול צריך לקרות כול 7,500 או אם עברה שנה (מה שמגיע קודם) ולאופנוע בעל מוניטין כזה הייתי אפילו מקדים לכל 6,000.עשיתי לו טיפול 30 אלף לפני 8 חודש ומאז כלום
40 אלף קילומטר גם באופנועים בנפח נמוך ממש לא סימן שהם כבר גוססים, כול עוד האופנוע מטופל כמו שצריך ואין לו מחלות שלא תלויות כבר בטיפול שוטף (הייתי בודק ריקולים).בכל מקרה השאלה זה אם שווה לי לעבור לנפח גבוה יותר בגלל שהאופנוע כבר נחשב לזקן גוסס?
אף אחד לא יגיד לא לכסף שלך, לא חושב שמעניין אותם מאיזה סיבה אתה עושה את הבדיקהיש אפשרות לעשות לו בדיקה לפני קנייה? אפילו אם אני לא מוכר אותו? סתם כדי לדעת כמה זמן נשאר לו להחזיק מעמד פלוס מינוס?