הבעיה זה שזה פחות או יותר המצב שהמנוע הולך להתפוצץ לא? חחח בגלל כל הדיבור על ktm וזה..
אני מכיר את הסטיגמה של אופנועי KTM, אבל באופן אישי לא מכיר מישהו שקרה לו משהו.
הוא עומד עכשיו על 40 אלף קילומטר..
עשיתי לו טיפול 30 אלף לפני 8 חודש ומאז כלום
בכל מקרה, אם לא הסטיגמה תהרוג את האופנוע אז הרוכב - ציינת שעשית לו טיפול אחרון ב30 אלף וכרגע עומד על 40 אלף, לפי ספר הטיפולים אם אני לא טועה טיפול צריך לקרות כול 7,500 או אם עברה שנה (מה שמגיע קודם) ולאופנוע בעל מוניטין כזה הייתי אפילו מקדים לכל 6,000.
בכל מקרה השאלה זה אם שווה לי לעבור לנפח גבוה יותר בגלל שהאופנוע כבר נחשב לזקן גוסס?
40 אלף קילומטר גם באופנועים בנפח נמוך ממש לא סימן שהם כבר גוססים, כול עוד האופנוע מטופל כמו שצריך ואין לו מחלות שלא תלויות כבר בטיפול שוטף (הייתי בודק ריקולים).
יש אפשרות לעשות לו בדיקה לפני קנייה? אפילו אם אני לא מוכר אותו? סתם כדי לדעת כמה זמן נשאר לו להחזיק מעמד פלוס מינוס?
אף אחד לא יגיד לא לכסף שלך, לא חושב שמעניין אותם מאיזה סיבה אתה עושה את הבדיקה