ציטוט נכתב במקור על ידי almog1998002 צפיה בהודעה
אני היד 6 שלו ונסעתי איתו 22 אלף במשך שנתיים.
הוא עומד עכשיו על 40 אלף קילומטר..
הבעיה זה שזה פחות או יותר המצב שהמנוע הולך להתפוצץ לא? חחח בגלל כל הדיבור על ktm וזה.. בכל מקרה השאלה זה אם שווה לי לעבור לנפח גבוה יותר בגלל שהאופנוע כבר נחשב לזקן גוסס? או שהכול טוב ואני יכול להמשיך להישאר איתו? אין לי דחף להעלות סמק כי אני לא רוכב הרבה כלכך אבל אם באמת הסיכון שהוא הולך להיהרס בכל רגע גדול אז לא שווה לי עוד להשקיע עליו כסף לא ככה?
מה אתם חושבים? עשיתי לו טיפול 30 אלף לפני 8 חודש ומאז כלום
הבעלים הקודמים אמר שהוא טיפל בו מצויין אבל הוא החליק איתו פעם אחת ואני החלקתי איתו פעמיים.
ואם אין באמת תשובה מדוייקת יש אפשרות לעשות לו בדיקה לפני קנייה? אפילו אם אני לא מוכר אותו? סתם כדי לדעת כמה זמן נשאר לו להחזיק מעמד פלוס מינוס?
רגע...
אתה רוכב על אופנוע שנחשב ""רגיש".
אתה לא מטפל בו בזמן.
ואתה שואל האם המנוע הולך להתפוצץ בקרוב.
אז קודם כל - אף אחד לא יגיד לך מתי המנוע הולך להתפוצץ, אבל במוקדם או במאוחר זה יקרה. אם תטפל ככה, אז יותר "מוקדם" מאשר "מאוחר".
אחר כך - מי המטומטם שיקנה ממך RC200 עם 40 אלף ק"מ שלא טופל בזמן? המחיר של האופנוע שלך כבר ירד לרצפה, ככה שאתה יכול להמשיך לרכב עליו עד שיתפוצץ ואז לזרוק לפח הקרוב.