יד 6 ו40000 ק״מ על אופנוע קטן נפח שרוב הידיים היו מתלהבים חסרי ידע וממון זה מספיק נתונים להבין שיש כאן סיכון גם אם זה לא היה KTM.
לא יודע למה תמיד אנשים חושבים שמנוע שמחזיק הרבה זה המדד לאמינות הרי כל המסביב בסוף עולה הרבה יותר
יד 6 ו40000 ק״מ על אופנוע קטן נפח שרוב הידיים היו מתלהבים חסרי ידע וממון זה מספיק נתונים להבין שיש כאן סיכון גם אם זה לא היה KTM.
לא יודע למה תמיד אנשים חושבים שמנוע שמחזיק הרבה זה המדד לאמינות הרי כל המסביב בסוף עולה הרבה יותר
לא מדוייק.
שיפוץ מנוע קומפלט (בוכנה, צילינדר, שטח ראש, מיסבי קראנק) לדיוק 200, במחירי מוסך בישראל עולה להערכתי קרוב ל-10000 ש"ח.
התקנת מנוע משומש (שיהיה במצב לא ידוע) תעלה לפחות 6000 ש"ח.
כך ש"הלך מנוע" בכלים האלה שווה ערך ל"הלך האופנוע".
לעומת זאת, בלאי בשאר האזורים (בולמים, בלמים, קלאץ', מיסבים) לרוב לא יעלה על 1000-2000 שקל פר תקלה, ולכן כל עוד יש רק תקלה אחת בזמן נתון - תהיה הצדקה לתקן את האופנוע ולא למכור אותו לפירוק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כי אופנוע עם מנוע תקין עולה X, ואופנוע עם מנוע לא תקין עולה בין 1000 שקל ל-X חלקי 3.
אז אם מחיר האופנוע שברשותך הוא 20 אלף שקל ומעלה ונדרש שיפוץ מנוע בעלות של 10000 ש"ח, יש היגיון בלשפץ את המנוע.
אם מחיר האופנוע כשהמנוע תקין הוא 8000 שקל, אז אין הצדקה לשלם את מחיר התיקון ועדיף למכור את האופנוע לפירוק.
הגיוני או שבא לך להתווכח על זה?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual