לא מדוייק.
שיפוץ מנוע קומפלט (בוכנה, צילינדר, שטח ראש, מיסבי קראנק) לדיוק 200, במחירי מוסך בישראל עולה להערכתי קרוב ל-10000 ש"ח.
התקנת מנוע משומש (שיהיה במצב לא ידוע) תעלה לפחות 6000 ש"ח.
כך ש"הלך מנוע" בכלים האלה שווה ערך ל"הלך האופנוע".
לעומת זאת, בלאי בשאר האזורים (בולמים, בלמים, קלאץ', מיסבים) לרוב לא יעלה על 1000-2000 שקל פר תקלה, ולכן כל עוד יש רק תקלה אחת בזמן נתון - תהיה הצדקה לתקן את האופנוע ולא למכור אותו לפירוק.



ציטוט ההודעה בתגובה