ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
יד 6 ו40000 ק״מ על אופנוע קטן נפח שרוב הידיים היו מתלהבים חסרי ידע וממון זה מספיק נתונים להבין שיש כאן סיכון גם אם זה לא היה KTM.
לא יודע למה תמיד אנשים חושבים שמנוע שמחזיק הרבה זה המדד לאמינות הרי כל המסביב בסוף עולה הרבה יותר
לא מדוייק.
שיפוץ מנוע קומפלט (בוכנה, צילינדר, שטח ראש, מיסבי קראנק) לדיוק 200, במחירי מוסך בישראל עולה להערכתי קרוב ל-10000 ש"ח.
התקנת מנוע משומש (שיהיה במצב לא ידוע) תעלה לפחות 6000 ש"ח.
כך ש"הלך מנוע" בכלים האלה שווה ערך ל"הלך האופנוע".
לעומת זאת, בלאי בשאר האזורים (בולמים, בלמים, קלאץ', מיסבים) לרוב לא יעלה על 1000-2000 שקל פר תקלה, ולכן כל עוד יש רק תקלה אחת בזמן נתון - תהיה הצדקה לתקן את האופנוע ולא למכור אותו לפירוק.