קצת אחרת, בעוונותיי לפני כמה עשורים הייתי תפרן, כמה תפרן יעיד מנהל הבנק שלי אבל לרכוב רכבתי.
התעלול שיכולתי לעשות הוא למצוא את הנבלות הכי נבלות שנבלות יכולות להיות נבלות, להשמיש אותן,
ולרכוב עליהן עד צאת נשמתן האומללה, הדבר הזה לימד אותי כמה דברים, אין גבול ליכולת האלתור כשאתה
תפרן, ואין דבר שאי אפשר לתקן. אז תרום עידן האינטרנט והידע הזמין היית חייב להיות חבר של אלה שהיו
מוכנים לתת כתף לשיגעון אבל אני למדתי בדרך הקשה המון והרווחתי ידע ויכולת.
ולעינינו עדיין לא מאוחר "להציל" את האופנוע, בעל מקצוע טוב ידע לבצע טיפול מציל ומאריך חיים בהתאם
לגודל הנזק והתקלות, זה מחייב מכונאי טוב, כסף וזמינות חלקים. זה לא לכל אחד וזה באמת למישהו שמחויב
לדבר או מכור אמתי. וזה יהיה גם המלאך השומר של האופנוע אחרת האופנוע הזה ילך בדרך כל אופנוע ויהפוך
לגרוטאה מחלידה וגריסה.
כל המציל אופנוע בישראל כאילו הציל מוסך שלם!