עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: Ktm rc200 שנת 2017

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אנחנו מדברים על תקלה שלא קרתה.
    אבל בוא נבנה תרחיש סביר: אופנוע שלא הוחלף בו שמן בזמן, נסע בסל"ד גבוה, שרף שמן - ונסע בחוסר באופן קבוע.
    סביר להניח שנראה בו:
    - פיח בתא השריפה ועל השסתומים - בסבירות מסויימת גם שסתומי פליטה שרופים (הרי לא טיפלו, ולא עשו כיוון שסתומים)
    - בוכנה משוייפת, רינגים גמורים, שריטות בצילינדר (ניקסיל - או ציפוי מחדש שלא ידוע לי האם מבצעים בארץ, או החלפת צילינדר)
    - מיסבי טלטל וקרנק שחוקים
    לכן תדרש להחליף:
    שסתומי פליטה (כמה מאות שקלים לשסתום)
    בוכנה + רינגים + צילנדר (כ-4500 ש"ח בארץ, במקרה של הדיוק 200)
    מיסבי קראנק וטלטל (מניח שזה כמה מאות שקלים)
    סט אטמים, ואת כל מחזירי השמן בדרך, כי כבר פתחת (להערכתי כאלפיה)

    סה"כ - כ-6000-6500 ש"ח לחלפים, וזה בהנחה ולא נדרשת להחליף שרשרת טיימינג וקאמשאפטים/ ראש קומפלט (גם איתם נסיעה ללא שמן לא מטיבה).
    תוסיף על זה עלות עבודה (יום עבודה של מוסך לכל הפחות, כ-2500 ש"ח) - והגעת לכ-9000 שקל, לפני שיפוץ/החלפת ראש (ראש קומפלט לדיוק 200 עולה בארץ כ-6000 שקל, למיטב זכרוני).
    לקחת את המקרה הכי קיצוני בעולם, אם אני הייתי קונה את האופנוע הזה AS IS זה מה שהייתי עושה:

    בדיקת קומפרסיה והשוואה אל מול נתוני היצרן. (טיפול רק במקרה הצורך)
    החלפת נוזלים מלאה של כלל הנוזלים באופנוע.
    החלפת מסננים כולם.
    כיוון ותיאום שסתומים ומערכת דלק.
    בדיקה כללית של מצב השרשרת רפידות גלגל"ש מיסבים כולל מיסב היגוי.
    טיפולי יצרן בהתאם לק"מ.
    קוסמטיקה.

    הטיפול הנ"ל לא זול אבל ייתן מדד על מצב האופנוע וייתן לו עוד אורך חיים עתידי גבוה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לקחת את המקרה הכי קיצוני בעולם, אם אני הייתי קונה את האופנוע הזה AS IS זה מה שהייתי עושה:

    ...

    הטיפול הנ"ל לא זול אבל ייתן מדד על מצב האופנוע וייתן לו עוד אורך חיים עתידי גבוה.
    לעשות את מה שתארת במוסך אין כל הגיון. זה אופנוע זול מלהתחילה, כל תיקון שהוא "לא זול" חסר הגיון כלכלי.

    את מה שתארת יש משמעות לעשות במקרה שכל התנאים הבאים מתקיימים:
    * אין לך כסף
    * אתה קונה אותו במחיר אפסי
    * יש לך יכולת+כלים+זמן לעשות את כל זה לבד

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    לעשות את מה שתארת במוסך אין כל הגיון. זה אופנוע זול מלהתחילה, כל תיקון שהוא "לא זול" חסר הגיון כלכלי.

    את מה שתארת יש משמעות לעשות במקרה שכל התנאים הבאים מתקיימים:
    * אין לך כסף
    * אתה קונה אותו במחיר אפסי
    * יש לך יכולת+כלים+זמן לעשות את כל זה לבד
    אני לא רואה חשבון, אני אופנוען אז כל מה שציינתי הוא מה נכון לאופנוע לא לחשבון הבנק.
    ואם אתה חושב שאתה יכול לטפל באופנוע מודרני בבית בלי לגרום לנזקים יקרים, אז בהצלחה עם זה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לקחת את המקרה הכי קיצוני בעולם, אם אני הייתי קונה את האופנוע הזה AS IS זה מה שהייתי עושה:

    בדיקת קומפרסיה והשוואה אל מול נתוני היצרן. (טיפול רק במקרה הצורך)
    החלפת נוזלים מלאה של כלל הנוזלים באופנוע.
    החלפת מסננים כולם.
    כיוון ותיאום שסתומים ומערכת דלק.
    בדיקה כללית של מצב השרשרת רפידות גלגל"ש מיסבים כולל מיסב היגוי.
    טיפולי יצרן בהתאם לק"מ.
    קוסמטיקה.

    הטיפול הנ"ל לא זול אבל ייתן מדד על מצב האופנוע וייתן לו עוד אורך חיים עתידי גבוה.
    שושני, אם לא שמת לב - דברתי על מצב שבו הנזק כבר נגרם.
    ע"ע - ב"בדיקת קומפרסיה מול נתוני היצרן" אתה רואה צניחה של 30% ומעלה...
    במצב הזה, שום החלפה של שמנים ופילטרים לא תתן "אורך חיים עתידי גבוה".

    ל-xlib שמתעקש להתווכח גם כשאין על מה, שים לב ממה השיחה התחילה:
    היא התחילה מכך שאותו בחור שאל האם עדיף לו למכור את האופנוע "לפני שיעשה בעיות", ובאותו זמן ציין שהאופנוע עם ק"מ גבוה (40K בכלים האלה זה "גב וה" יחסית לשוק) ומוזנח (כי הוא עשה טיפול אחרון לפני 10K, כשהספר אומר 7.5, ורבים ימליצו לצמצם ל-5 משום שאלה כלים רגישים שעובדים קשה).
    על זה הגבתי בכך, שהאופנוע כבר עכשיו לא שווה כסף, וכשידרש תיקון משמעותי - הערך שלו יהיה 1000 שקל גג, בפרוקיה, כי התיקון שלו אינו משתלם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני הייתי מוכר ועולה בנפח.
    לחכות ולהתחיל לתקן אותו זה יהפוך לחתונה קתולית עם כל ההשקעה שהוא יצטרך לשים עליו בסוף.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני הייתי מוכר ועולה בנפח.
    לחכות ולהתחיל לתקן אותו זה יהפוך לחתונה קתולית עם כל ההשקעה שהוא יצטרך לשים עליו בסוף.
    היית קונה RC200 עם 40K ק"מ, שידוע לך שלא טופל בזמן? כמה היית מוכן לשלם על דבר כזה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    היית קונה RC200 עם 40K ק"מ, שידוע לך שלא טופל בזמן? כמה היית מוכן לשלם על דבר כזה?
    אני לא הייתי קונה rc200 - נקודה. לא משנה מתי, גם אם היה לי a1.
    זה אופנוע לצעירים. הוא צריך לפרסם אותו ולהתחיל לחכות.
    בסוף יבוא מישהו שלא מבין יותר מדי וייקח אותו במחיר סביר.
    מקסימום אפשר לעשות לו טיפול שמנים וכו' די בזול.. הוא עבר את המועד לטיפול ב2500K לא ב25,000K.
    לחכות שהאופנוע ילך בשביל למכור אותו ב3K זה הכי הפסדי כלכלית.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בסוף יבוא מישהו שלא מבין יותר מדי וייקח אותו במחיר סביר.
    מחיר סביר לאופנוע הזה נמוך מאוד. 40K יד 6 זה הרבה עם טיפולים אן בלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לחכות שהאופנוע ילך בשביל למכור אותו ב3K זה הכי הפסדי כלכלית.
    לא נכון. הכי כלכלי זה לנסוע עליו עד שעלות תיקון לא עולה על עלות אופנוע. כלל נכון גם לרכב.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מחיר סביר לאופנוע הזה נמוך מאוד. 40K יד 6 זה הרבה עם טיפולים אן בלי.


    לא נכון. הכי כלכלי זה לנסוע עליו עד שעלות תיקון לא עולה על עלות אופנוע. כלל נכון גם לרכב.
    תלוי מה המחיר שהוא יצליח לקבל עליו.
    אם הוא מקבל עליו לדוג' 6+, אז מה רע.
    צריך לזכור שזה סוג של אופנוע מעבר.
    אף אחד לא רוצה להחזיק אותו 10 שנים.
    ובקשר ללהחזיק עד שימות, מדובר בנבלות של 3-4K בדר"כ.

אשכולות דומים

  1. יש צ'וק ב rc200?
    על ידי almog1998002 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-12-2019, 14:35
  2. 2017 TT Zero
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-06-2017, 14:25
  3. IOM TT 2017
    על ידי RoadSwimmer בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2017, 23:02
  4. חוו"ד - Duke/Rc200 VS Ninja/Z250
    על ידי MrBuba בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 21-05-2017, 20:05
  5. ממש לפני קנייה,מתלבט בין rc200 לv250sl
    על ידי blablq בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 15:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO