תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: לגבי הידוק ברגים ברגש

  1. #1

    לגבי הידוק ברגים ברגש

    נושא שנוי במחלוקת.

    אבל מוזמנים לשמוע את ההרצאה של משה קלמן באופן כללי על ברגים.
    ולנושא של הכותרת תראו בדקה 38:56 .

    https://www.youtube.com/watch?v=BfeoqQUnizI

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    נושא שנוי במחלוקת.

    אבל מוזמנים לשמוע את ההרצאה של משה קלמן באופן כללי על ברגים.
    ולנושא של הכותרת תראו בדקה 38:56 .

    https://www.youtube.com/watch?v=BfeoqQUnizI
    מעניין!
    תודה


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מעניין, ראיתי 20 דקות, ממה שראיתי יש התייחסות לבורג ולא לתבריג, לסגור חזק כל אחד יכול הבעיה היא לדעת ממה עשוי התבריג ואיך לא להרוס אותו.

    רוב הבעיות הם מהתבריג, הבורג אם נהרס מחליפים בשניה ואפילו אם צריך לקדוח אותו זאת לא הבעיה אבל הנזק לתבריג בהרבה מקרים סיפור רציני ובגלל זה אני מעדיף מד מומנט.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    תודה על הקישור

  5. #5
    בשמחה אנשים,

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוב הבעיות הם מהתבריג, הבורג אם נהרס מחליפים בשניה ואפילו אם צריך לקדוח אותו זאת לא הבעיה אבל הנזק לתבריג בהרבה מקרים סיפור רציני ובגלל זה אני מעדיף מד מומנט.
    צודק, אבל תראה בדקה 32 יש התייחסות מסוימת.

    ואולי זאת הסיבה שההברגות של ברגי ריקון שמן נטחנים,כי הקוטר שלהם גדול,אבל העומק בתוך הגוף קטן.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    בשמחה אנשים,



    צודק, אבל תראה בדקה 32 יש התייחסות מסוימת.

    ואולי זאת הסיבה שההברגות של ברגי ריקון שמן נטחנים,כי הקוטר שלהם גדול,אבל העומק בתוך הגוף קטן.
    כן וזה מתחבר למה שהוא אומר על הברגים הארוכים והדקים בראש המנוע.
    עוד דבר מעניין זה שהוא חושב ששייבה קפיצית לא עוזרת בכלום למניעת השתחררות הבורג.
    בחור עם הרבה ידע, צריך אותו כאן בפורום

  7. #7
    למה?
    הברגים של הראש מנוע נכנסים עמוק לבלוק אבל למעלה יש אום שתופס אותם..

    כן,יש לו הרבה תובנות.
    בהחלט.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    תסלחו לי אם לא צפיתי ?
    יותר חשוב החומר ממנו עשויים הבורג והתבריג.
    המנוע עשוי מאלומיניום והברגים מפלדה מה הקשר לקוטר? אכן עובי ההברגה (מספר פסיעות) הוא פרמטר לזמן שיקח לה להאכל.

    בשביל הבעיה הכאובה הזו של פלדה ואלומיניום המציאו את ההליקוייל והאינסרט. שניהם לא עשויים מאלומיניום.
    ראיתי אפילו סירטונים של בחורים שתיקנו עם אפוקסי (מורחים וזלין/שמן על הבורג כדי שיוכל לצאת אחרי הייבוש)
    המשפטים האחרונים מתיחסים לברגים של הקייס ופחות לבורג ריקון, למרות שלבימר שהיה לי (F650) BMW הוציאה קיט אינסרט מיוחד לבורג ריקון (עם מגנט אאל"ט)

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם הייתי משקיע בזה במקום עוד סירטון על איך ביל גייטס מכין את הנגיף הבא הייתה רואה שהבחור בסירטון מייחס חשיבות רבה לאורך הבורג ואם הבנתי אותו נכון אז עדיף ארוך ודק מאשר קצר ושמן

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    יותר חשוב החומר ממנו עשויים הבורג והתבריג.
    המנוע עשוי מאלומיניום והברגים מפלדה מה הקשר לקוטר? אכן עובי ההברגה (מספר פסיעות) הוא פרמטר לזמן שיקח לה להאכל.

    בשביל הבעיה הכאובה הזו של פלדה ואלומיניום המציאו את ההליקוייל והאינסרט. שניהם לא עשויים מאלומיניום.
    פשוט תראה את דקה 32
    עובי ההברגה זה קוטר הבורג(M4 M5 M6 וכו') פסיעות\כריכות זה המרחק בין השיניים של הבורג (1 1.25 1.5 וכו')
    עוד כאן - https://galind.co.il/%D7%A1%D7%95%D7...2%D7%99%D7%9D/

    למה עובי הבורג הוא פרמטר לזמן שייקח להברגה להיאכל ?

    נכון בהחלט תותב(זה המילה בעברית https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA...91%D7%A8%D7%92 )
    עושה ברמת העיקרון עבודה טובה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הייתה רואה שהבחור בסירטון מייחס חשיבות רבה לאורך הבורג ואם הבנתי אותו נכון אז עדיף ארוך ודק מאשר קצר ושמן
    לפי מה שהבנתי היתרון בבורג ארוך ודק זה היכולת שלו לספוג זעזועים ולהקטין את הסיכוי של התרופפות.
    נערך לאחרונה על ידי אין לדעת; 07-06-2021 בשעה 23:58.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בואו כן?
    אל תחשבו אפילו לשלוח אותי לוויקי שתסביר מה זו פסיעה כשלמדתי את זה כבר בסימסטר השני שנה ראשונה עם המרצה יהואש אלפרוביץ' (בכבודו ובעצמו)

    נראה לי שאנחנו אומרים את אותם דברים, או כך לפחות אני מקווה.
    מספר פסיעות = עובי הדופן של הקארטר
    עובי ההברגה דרזדנר המחוסן = עובי הדופן של הקארטר
    קוטר זה קוטר זה קוטר. גם הברגה דרזדנר המחוסן שמשתמש בחלונות 10 של גייטס - נמדדת בקוטר הבורג

    התירוץ היחיד שניתן לחשוב עליו ליתרון גדול יותר לקוטר גדול יותר (בתנאי ששאר המידות זהות) הוא ... יותר שטח פנים.

    עריכה :
    תגיד אין לדעת. איפה מצאת ולו פעם אחת את המילה "עובי" בקישור הזה שזרקת אותי אליו? הא ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    עובי ההברגה זה קוטר הבורג(M4 M5 M6 וכו') פסיעות\כריכות זה המרחק בין השיניים של הבורג (1 1.25 1.5 וכו')
    עוד כאן - https://galind.co.il/%D7%A1%D7%95%D7...2%D7%99%D7%9D/
    נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 08-06-2021 בשעה 01:12.

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    נכון בהחלט תותב(זה המילה בעברית https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA...91%D7%A8%D7%92 )
    עושה ברמת העיקרון עבודה טובה.

    סוגי אינסרטים

    סליל הליקויל

    ...

    שימוש אופייני לערכת שיפוץ הוא ערכה לתיקון ראש מנוע העשוי אלומיניום אשר התבריגים המיועדים למצתים התבלו. הערכה מכילה סט שלם לביצוע המשימה מקדח ומברז להגדלת הקדח ועיבוד תבריג חדש. ובנוסף כלים להחדרת סליל ההליקויל. הסליל המוחדר לתבריג מחזיר לראש המנוע תבריגים משופצים במידה המקורית.

    אני מקווה בשבילך שלא תנסה לתקן את ההברגה של הפלאג שלך עם הליקוייל אבל מה כבר אני מבין ...

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    אוקיי. כעת גם צפיתי בסירטון (טוב לא עד הסוף) . כמה הערות
    הבחור מומחה לברגים שזה נפלא. בשבילו כל פיתרון הוא גבול ה Yield (על משקל - בשביל כל מי שמחזיק פטיש כל בעיה היא מסמר)
    אז התחלתי לצפות בסירטון. והזדעזעתי בכל פעם שהוא מזכיר מנוע או ראש מנוע מבלי להזכיר את שוני החומרים.
    אבל אז הוא מגיע לטבלת שיגלי. (0:32:00) שם הוא מסביר שאם עובי "עומק ההברזה" נשמר, גם בהברזת אלומינום הטבלה תקפה.
    המממ ... מעניין
    ואז הוא מגיע לעניין המומנט. אבל שימו לב! הוא מדבר על המומנט שגורם למתיחה של הבורג (גרף דקה 0:35:20) . תקנו אותי אם אני טועה.
    זאת אומרת כמו שכתבתי בפתיח - הוא רואה הכל דרך החור של הבורג.

    עכשיו. אני לא יודע מה אתכם אבל אצלי בכל פעם שסגרתי חזק מדי ההברגה נהרסה

    בקיצור הרצאה נחמדה אבל לקחת בעירבון מוגבל

    עריכה:
    אכן כולנו דיברנו על עומק ההברזה.
    רק שאני לא דיברתי רק על בורגי ריקון שמן
    כל תינוק בוכה מאיפה שכואב לו, ולי כואבים (כבר) שניים מברגי הפילטר שמן.
    שם. היחס של 2.5 לפי שיגלי בטוח קיים ואף יותר.
    ועדיין אני צריך שם הליקוייל. או אינסרט. או אפוקסי. או ליזרוק את האופנוע לים
    נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 08-06-2021 בשעה 08:56.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כן זה מה שאמרתי, אין התיחסות להברגה ולחומר שממנה היא עשויה ומבחינתו כל בורג אפשר לסגור על סף הגזירה או הפיתול שלו

  15. #15
    ניסיתי לפרט את המושגים לאנשים שיבואו אחרינו,וגם לראות שאנחנו מבינים אחד את השני,הכל בסדר..

    בכל מקרה זה בהחלט כואב העניין של טחינת הברגות..

    וכן אפשר לתקן.210608_091517_COLLAGE-1.jpg

אשכולות דומים

  1. הידוק ציר גלגל אחורי
    על ידי JohnnyDough בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 11:37
  2. הידוק מכלול ידית גז לכידון
    על ידי spa-i0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-11-2017, 15:41
  3. הידוק פילטר שמן חדש בעצמאות מפתח מומנט
    על ידי adamro בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 09-11-2017, 08:50
  4. ג'טמן ברבים.
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-11-2016, 22:31
  5. קטנועי דיאלים - מומנט הידוק ברגים
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 21:06

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO