בואו כן?
אל תחשבו אפילו לשלוח אותי לוויקי שתסביר מה זו פסיעה כשלמדתי את זה כבר בסימסטר השני שנה ראשונה עם המרצה יהואש אלפרוביץ' (בכבודו ובעצמו)
נראה לי שאנחנו אומרים את אותם דברים, או כך לפחות אני מקווה.
מספר פסיעות = עובי הדופן של הקארטר
עובי ההברגה דרזדנר המחוסן = עובי הדופן של הקארטר
קוטר זה קוטר זה קוטר. גם הברגה דרזדנר המחוסן שמשתמש בחלונות 10 של גייטס - נמדדת בקוטר הבורג
התירוץ היחיד שניתן לחשוב עליו ליתרון גדול יותר לקוטר גדול יותר (בתנאי ששאר המידות זהות) הוא ... יותר שטח פנים.
עריכה :
תגיד אין לדעת. איפה מצאת ולו פעם אחת את המילה "עובי" בקישור הזה שזרקת אותי אליו? הא ?



ציטוט ההודעה בתגובה
