אוקיי. כעת גם צפיתי בסירטון (טוב לא עד הסוף) . כמה הערות
הבחור מומחה לברגים שזה נפלא. בשבילו כל פיתרון הוא גבול ה Yield (על משקל - בשביל כל מי שמחזיק פטיש כל בעיה היא מסמר)
אז התחלתי לצפות בסירטון. והזדעזעתי בכל פעם שהוא מזכיר מנוע או ראש מנוע מבלי להזכיר את שוני החומרים.
אבל אז הוא מגיע לטבלת שיגלי. (0:32:00) שם הוא מסביר שאם עובי "עומק ההברזה" נשמר, גם בהברזת אלומינום הטבלה תקפה.
המממ ... מעניין
ואז הוא מגיע לעניין המומנט. אבל שימו לב! הוא מדבר על המומנט שגורם למתיחה של הבורג (גרף דקה 0:35:20) . תקנו אותי אם אני טועה.
זאת אומרת כמו שכתבתי בפתיח - הוא רואה הכל דרך החור של הבורג.
עכשיו. אני לא יודע מה אתכם אבל אצלי בכל פעם שסגרתי חזק מדי ההברגה נהרסה
בקיצור הרצאה נחמדה אבל לקחת בעירבון מוגבל
עריכה:
אכן כולנו דיברנו על עומק ההברזה.
רק שאני לא דיברתי רק על בורגי ריקון שמן
כל תינוק בוכה מאיפה שכואב לו, ולי כואבים (כבר) שניים מברגי הפילטר שמן.
שם. היחס של 2.5 לפי שיגלי בטוח קיים ואף יותר.
ועדיין אני צריך שם הליקוייל. או אינסרט. או אפוקסי. או ליזרוק את האופנוע לים