עמוד 3 מתוך 9 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 134

אשכול: התחדשתי KTM 1290GT

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אני רק אציין שרכבתי על ה xr של במוו. ככה שיש לי נקודות להשוואה.
    אופנוע שמרגיש עסוק מאוד מתאמץ וזולל דלק. מיגון רוח לוקה בחסר.והיה רעש חשמלי מאיזור הלוח שעונים (המודל לפני 3-4 שנים).
    גם שם קיבלתי ניענועי ראש במהירות גבוהה. גם ב mt10. ו בטרייסר 900 בכלל.
    זה כנראה בתנוחה הזקופה ולא בעיה באופנוע.
    אני מניח שאם מעברים משקל קדימה זה יהיה פחות מורגש. שוב זה קורה במהירות גבוהה מהמהירות שידידי ציין מעלה. ואין לי כוונה לבקר שם יותר מידי. (בגלל זה מכרתי את cbr1100xx)
    בקשר ״לשוק״ של האופנוע. כשהיה חדש המחיר לא התאים לכל אחד היום הם די סחירים.
    מבחינת עלות אחזקה (בהנחה וכלום לא יתקלקל, לפי מחירון טיפולים) הוא זול יותר מ 4 בשורה.
    המנוע להבנתי אותו המנוע של ה אדוונצר הגדול שלהם ויש כאלו שחצו את רף ה 300000 קמ. ללא בעיות מיוחדות. (דיווחים זרים)
    מכלולים על חלל. נוחות נהדרת, התנהגות בסיבובים טובה ומשרה ביטחון.
    המנוע אינו מתאמץ בשום נקודה על הסלד.
    ה1290 הוא תצוגת תכלית של התוצרת האוסטרית. וככה הוא מרגיש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    גם אתה? אופנוע עם 150 כח סוס עסוק? מתאמץ? איך בדיוק הוא מתאמץ?

    לגבי ניענועי ראש מה שקורה זה שהמהירות עולה הרוכב אוחז את הכידון חזק מידי ולא מאפשר להיגוי לספוג את התנודות, שחרר את הידיים ותראה שזה נעלם לגמרי או הרבה פחות.
    בטרייסר 900 במצב סטוק זה הוריד את התנודות בצורה מורגשת, כיוון בולמים והחלפת האחורי פתר הכל.

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי enzane צפיה בהודעה
    היה לי את ה1290S למשך קרוב לשנה וכמות השכנוע העצמי שעושים בתור בעלים של ktm היא קצת מגוכחת.
    הדבר ששבר את גב הגמל היה חוסר היכולת לפתור את הבעיות של הhead shake במהירויות.
    מה לא נעשה... הוחלפו צמיגים, נבדק יישור קדמי ואחורי, שיפוץ משכך היגוי, חיזוק מיסבי היגוי, חיזוק מחדש של כל הפרונט, משחק עם הגדרות שיכוך - כל זה והבעיה עדיין שם ברגע שמגיעים לאיזור ה180.
    וכל הגורמים הרלוונטיים מתעלמים באלגנטיות מהבעיות האלו או מספרים כל מיני סיפורים בסגנון של ״זה אדוונצ׳ר, הוא לא מיועד למהירויות כאלו״ וכו׳. gaslighting קלאסי.
    אז נכון, המנוע מגניב, אבל משהו משובש עם האוסטרים האלו.
    הדברים הכי טובים שקרו לי היו שהצלחתי למכור את שלי במחירון תוך שבוע (פוקס מהסרטים, הכלים האלו יושבים נצח בלוחות) והשני הוא שקניתי את הS1000XR. שם הבנתי למה BMW זה BMW, ולמה KTM לא באמת משחקים במגרש שלהם בארץ.
    בתור בעלים לשעבר של KTM קיטרתי על המגן כהוגן. זה קרה גם פה לעיני הקהל הקדוש.
    לא שמעתי על אף אחד עם חבטות\ נדנודי ראש - buffeting בדגם 1290 S לא ב R ולא ב T וחיפשתי בגלל הבעיה שלי עם ה- 1090.
    למי שכן היתה בעיה עם רוח, היתה עם העוצמה והכיוון ולא עם חבטות.
    בכל מקרה, מגן הרוח של 1290 1190 וה GT שונה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #34
    ציטוט נכתב במקור על ידי enzane צפיה בהודעה
    היה לי את ה1290S למשך קרוב לשנה וכמות השכנוע העצמי שעושים בתור בעלים של ktm היא קצת מגוכחת.
    הדבר ששבר את גב הגמל היה חוסר היכולת לפתור את הבעיות של הhead shake במהירויות.
    מה לא נעשה... הוחלפו צמיגים, נבדק יישור קדמי ואחורי, שיפוץ משכך היגוי, חיזוק מיסבי היגוי, חיזוק מחדש של כל הפרונט, משחק עם הגדרות שיכוך - כל זה והבעיה עדיין שם ברגע שמגיעים לאיזור ה180.
    וכל הגורמים הרלוונטיים מתעלמים באלגנטיות מהבעיות האלו או מספרים כל מיני סיפורים בסגנון של ״זה אדוונצ׳ר, הוא לא מיועד למהירויות כאלו״ וכו׳. gaslighting קלאסי.
    אז נכון, המנוע מגניב, אבל משהו משובש עם האוסטרים האלו.
    הדברים הכי טובים שקרו לי היו שהצלחתי למכור את שלי במחירון תוך שבוע (פוקס מהסרטים, הכלים האלו יושבים נצח בלוחות) והשני הוא שקניתי את הS1000XR. שם הבנתי למה BMW זה BMW, ולמה KTM לא באמת משחקים במגרש שלהם בארץ.
    בתור בעלים לשעבר של 1190s, לא היו לא רעידות וחא נענועי ראש בשום מהירות כולל מהירויות סגירה (ככה שמעתי ממקורות זרים), אצלי הכל נפתר עם החלפת המשקף הגבוה למשקף נמוך של ה r, הכתום היה אופנוע פצצה הבעיה היחידה היתה עלות הטיפולים הגבוהה.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    נענועי הראש הללו זה משהו שקורה במהירויות ש פותחים איתם מהדורת חדשות.
    אני נהנה מה משקף הגבוהה הרבה יותר ממהירות סופית .
    הרכיבה כיפית ב 140 המגן רוח עובד נהדר והאופנוע יציב כ קטר. המנוע מנומנם לו בתחתית הסקאלה של הסל״ד. כיף. אין מאמץ של אף אחד מאיתנו .
    האופנוע מפנק בגלל ה 23 ליטר במיכל ואני בדרכ ממלא דלק פעם בשבוע. שוב כיף.

    עוד משהו חכם שיש בקטמ זה שמד הטמפרטורה נשאר יציב כנו ברכב. בול באמצע.ה z והציפור שיגעו אותי בהצגת המידע המיותר של הטמפרטורה המדוייקת (לא בטוח מדוייק ,נו המספרים האלו של הטמפרטורה בדש). מתי יפתח המאוורר וכאלה. ואם מפספס מעלה אני נלחץ ובטוח שהלך לי המנוע ואני בדרך לאוברהול כללי.
    פחדתי מהחום שהאופנוע יפלוט לעברי האופנוע. אבל בגלל שהאופנוע נייקד החום פחות מורגש. בטוח המצב טוב יותר מה cbr1100. עדיין לא סגור על החום שהאופנוע פולט. (אין מספיק דאטא עדיין)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    באופנועים ובמכוניות שאני בדקתי התנודות של המחט בתצוגה והמדידה עצמה מהחיישן דרך הOBD בקורלציה מלאה, לא ראיתי שום עדות לממוצעים כמו למשל שחיישן הדלק עושה כדי למנוע תנודות של מד הדלק בבלימות והטיות שהדלק זז מצד לצד במיכל

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אז איך אתה מסביר את התנודתיות הכל כך גבוהה של ההונדה או הקוואסקי? 70-108 מעלות.
    בקטמ המחוג תקוע באמצע. קר חם בחוץ פקק רמזורים. המד נשאר באמצע.
    לשיטתך הקטמ עומד בול נגיד ב 90 מעלות ללא מנעד? (יש קווים והמד נשאר במרכז, אז אין לי אינדיקציה לטמפרטורה האמיתית)
    דרך אגב אם קטמ הצליחו לפנות את החום ואת הקור ולבנות מנוע שנמצא בטמפרטורה עבודה אופטימלית כל הזמן ,(לא מאמין שהצליחו)יש נצילות מירבית ואורך חיים ארוך יותר. כי המנוע לא מגיע לטמפרטורות הזויות והרכבים בתוך המנוע עובדים פחות קשה. טמפרטורה היא המשתנה הכי קריטי לפעולה תקינה של המנוע.
    (נכון שכשבונים את המנוע לוקחים מקדמי בטיחות ומסיבים וחלקים נעים שיכולים לעמוד בטמפרטורה נגיד של עד 120 מעלות. אבל למיסב יותר כיף ב 90 מעלות במקום 108).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    באופנועים ובמכוניות שאני בדקתי התנודות של המחט בתצוגה והמדידה עצמה מהחיישן דרך הOBD בקורלציה מלאה, לא ראיתי שום עדות לממוצעים כמו למשל שחיישן הדלק עושה כדי למנוע תנודות של מד הדלק בבלימות והטיות שהדלק זז מצד לצד במיכל
    אז לא הסתכלת טוב.

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני יכול להסכים שתנודות המחוג לא ממש נראות בשינוי של 5 מעלות פלוס מינוס וזה קשור לרזולוציה של המחוג ושהתזוזה כבר נראת לעין זה יהיה יותר מ10 מעלות.
    כמו שכבר כתבתי הטרמוסתת בטרייסר 900 הוא ללא גומיית אטימה ככה שהוא לא יכול להיסגר עד הסוף ותמיד תיהיה זרימה מה שאומר שאין למנוע סיכוי להישאר על 90 מעלות שיש זרימת אוויר קריר ברדיאטור, נראה שזה בכוונה תחילה ולא במקרה.

    מערכות קירור אפשר לבנות לכל ספציפיקציה שרוצים.
    כל הרכיבים הבאים קובעים את יעילות הלופ של מערכת הקירור
    * גודל רדיאטור
    * טרמוסטת, אופן פעולה טווח של פתיחה וסגירה
    * גודל ומהירות המאורר ומתי נכנס לפעולה ומפסיק

    עוד דוגמא מהטרייסר, המאורר נכנס לפעולה ב105 מעלות אם יכנס לפעולה ב95 מעלות כבר חתכת חלק מהטווח וכל זה מבלי להשקיע כלום, רק שינוי פרמטר

    אפשר ודי בקלות להגיע ליציבות טובה במערכת הקירור.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אז לא הסתכלת טוב.
    בלנדרובר דיזל שהיה לי מד החום לא זז מילימטר, חורף מינוס 15 או קיץ 40, יום אחד שהטמפרטורה הייתה בחוץ 15 מעלות פתאום המחוג יורד למטה ועולה מידי פעם, בדיקה בOBD מראה אוסילציה של 10 עד 15 מעלות, במוסך לא הקשיבו לי אמרו תקין, בסוף אמרתי להם מה איכפת לכם תחליפו טרמוסטת אני משלם גם ככה.
    הטרמוסטת הוחלף והמעלות חזרו לנוע בטווח של 2 מעלות והמחוג של החום חזר לא לזוז.
    אם היה סוג של ממוצא לא הייתי קולט את השינוי הזה במחוג של החום מנוע.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    גם מיקום החיישן משחק תפקיד גדול בתנודות של התצוגה, יש מקומות במערכת כמו בראדיאטור שהטמפרטורה תמיד תיהיה שונה מליד ראש המנוע.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בינתיים הטרייסר 9 חי בין 80 ל-108. ל-80 הוא מגיע מהר. ל-100 הוא מגיע בפקקים. ול-106 בעצירה

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אז איך אתה מסביר את התנודתיות הכל כך גבוהה של ההונדה או הקוואסקי? 70-108 מעלות.
    בקטמ המחוג תקוע באמצע. קר חם בחוץ פקק רמזורים. המד נשאר באמצע.
    לשיטתך הקטמ עומד בול נגיד ב 90 מעלות ללא מנעד? (יש קווים והמד נשאר במרכז, אז אין לי אינדיקציה לטמפרטורה האמיתית)
    דרך אגב אם קטמ הצליחו לפנות את החום ואת הקור ולבנות מנוע שנמצא בטמפרטורה עבודה אופטימלית כל הזמן ,(לא מאמין שהצליחו)יש נצילות מירבית ואורך חיים ארוך יותר. כי המנוע לא מגיע לטמפרטורות הזויות והרכבים בתוך המנוע עובדים פחות קשה. טמפרטורה היא המשתנה הכי קריטי לפעולה תקינה של המנוע.
    (נכון שכשבונים את המנוע לוקחים מקדמי בטיחות ומסיבים וחלקים נעים שיכולים לעמוד בטמפרטורה נגיד של עד 120 מעלות. אבל למיסב יותר כיף ב 90 מעלות במקום 108).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם כבר אתה רוצה לבדוק תנודתיות מול יציבות, לדעתי קצת לא הגיוני להשוות תפוחים לתמרים (כלים עם מד טמפ' במספרים תמיד יראה תנודתיות גדולה הרבה יותר ממד ריבועים/פסים/שנתות..).
    בוא נשווה למשל את האוסטרי שלך מול הגרמני שלי, גם לי ב K יש מד חום עם ריבועים/פסים (איך שתקרא לזה). אצלי כשמגיע לטמפ' עבודה מגיע ל 4 ריבועים, כשזוחלים כ 10 דקות ביולי-אוגוסט חם חם או תקוע ברמזור ועם לופ בצומת מתבשל מחכה לפחית שתגאל אותנו: המאוורר נכנס לעבודה ומייד מופיע עוד ריבוע במד... אחרי כמה דקות טובות נכבה המאוורר אבל, לא יורד הריבוע החמישי, כי כנראה הטמפ' עדיין בטווח הריבוע החמישי במחשב.. כשיש בריזה/הגרמני זז מעל ל 50 קמ"ש אחרי כמה דקות יורד חזרה לריבוע הרביעי, גם אם עליתי לחרמון והכלי זז על 130++ והטמפ' מסביב 10 מעלות מינוס..
    קיצר - אם בא לך ואתה מצ'ועמם, תעשה חישוב גס בערך כמה טווח כל ריבוע/פס, יכול להיות שזה אפילו כ 20 מעלות/+ כל אחד .. או שפשוט תתקשר למפעל באוסטריה, או תקפוץ לשם לתשאל את מח' ההנדסה, לדעתי לא תהיה להם בעיה להסביר לך. (אבא של חבר עליו השלום, שהיה אספן אלפות מושבע, אחרי שרכש את אחת האלפות שלו חדשה מהיבואן פה ולא קיבל את ספר הרכב, נסע לאיטליה למפעל נכנס לשם הציג עצמו כבעליה הטרי של אלפא חדשה מארץ הקודש, ושאל אם אפשרי לקבל את ספר הרכב או ברומנית או בצרפתית.. עשו לו כבוד מלכים שם !!! - סיור ע"י מהנדס בפס היצור ובמפעל כולו, וכמובן ציידו אותו בספר הרכב בסוף !!!)
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    כל מה שאמרתי זה שאני מעדיף את הדרך בה Ktm בחרו להציג את מידע הטמפרטורה .
    הם בחרו לעשות אותו כמו בכל רכב שנהגתי בו בעשור האחרון. למה אופנועים זה שונה?
    מד הטמפרטורה יציב באמצע. זה כיף ! שהאופנוע יעשה מה שהוא עושה, ובמידה ויש תקלה אז להתריע. כל עוד הכל תקין שחרר אותי מקווים/מספרים שעולים לכיוון האיזור האדום של האופנוע.
    (מניח ש קטמ עובד דומה לכל אופנוע ,יש תווך תקין לפעולה ! זה לא שהאופנוע באמת נמצא ב 90 מעלות כל הזמן,פשוט תצוגה שונה של המידע).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    התחדשתי KTM 1290GT

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    כל מה שאמרתי זה שאני מעדיף את הדרך בה Ktm בחרו להציג את מידע הטמפרטורה .
    הם בחרו לעשות אותו כמו בכל רכב שנהגתי בו בעשור האחרון. למה אופנועים זה שונה?
    מד הטמפרטורה יציב באמצע. זה כיף ! שהאופנוע יעשה מה שהוא עושה, ובמידה ויש תקלה אז להתריע. כל עוד הכל תקין שחרר אותי מקווים/מספרים שעולים לכיוון האיזור האדום של האופנוע.
    (מניח ש קטמ עובד דומה לכל אופנוע ,יש תווך תקין לפעולה ! זה לא שהאופנוע באמת נמצא ב 90 מעלות כל הזמן,פשוט תצוגה שונה של המידע).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ואני יסביר לך שוב, לא משנה התצוגה, בדקתי מכוניות ואופנועים דרך פלאג הדיאגנוסטיקה, עד עכשיו התוצאות מראות שרכבים עובדים בטווח טמפרטורות קטן יותר מאופנועים ובתוך קבוצת האופנועים יש אופנועים בטווח ענק ויש כאלו שפחות.

    לפי איך שהמערכת בנויה בטרייסר זה בכוונה תחילה אפשר בקלות להקטין את הטווח, השאלה היא למה זה ככה

אשכולות דומים

  1. התחדשתי!
    על ידי gal.l בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 29-12-2017, 12:07
  2. התחדשתי
    על ידי asafie בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 14:03
  3. התחדשתי!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:19
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ סופר דיוק 1290GT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 23:14
  5. התחדשתי !
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 07:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO