אני התכוונתי לאדוונצ'ר, לא בקיא בדגמים. אבל הפנס שלו ממש גבוה.
יש בקבוצה שאני רוכב איתה אחד עם GT, חוץ מהמראה הקשה לעיכול בחניה ברכיבה אני לא רואה הבדל שהוא מאחורי משאר האופנועים עם פנסי לד והאמת שהבמוו XR 900 שלי שנמכר לחבר בקבוצה נראה יותר בולט מהקטמ אבל זה בקטנה לא משהוא שנהג רכב יתן אקסטרא התיחסות.
אני התכוונתי לאדוונצ'ר, לא בקיא בדגמים. אבל הפנס שלו ממש גבוה.
אני רק יודע לספר על תחושותי. לתחושתי יש לאופנוע נוכחות גדולה יותר משאר האופנועים עליהם רכבתי.
שוב סובייקטיבי. ובטוח שיש אופנועים עם יותר נוכחות. אבל בעולם שלי הוא מרגיש נוכח על הכביש.
האופנוע כיפי מאוד ושש לשחק משחקים.
הבעיה שנורא קשה לרכב לאט.
לאט אומר הילוך רביעי 90 קמש 4000 סלד. איפה החמישי והשישי ??
באופנועים אחרים שהיו לי הנחתי את האופנוע בהילוך שישי מרבית הרכיבה. ופה האופנוע דורש התעסקות בהילוכים.
אפשר להישאר על רביעי נגיד בתווך של 60-200 קמש. אבל מעצבן מנוע כל כך גדול וחזק.
צריכת הדלק של הדיוק הגדול זהה לכל האופנועים האחרונים שהיו לי ועומד בערך על 1/15. לפי מחשב.
בצריכה משולבת.
הראה 20 קמ לליטר כשירדתי לרכיבת כיף סולו באחד מימי הקיץ.
לבנתיים עברתי עם האופנוע כ 8000 קמ של כיף .
תקלות תפו תפו אין האופנוע עדיין מרגיש חדש ונוסע חדש. אין רעשים קירקושים חופשים בשום חלק של האופנוע. לא חסר טיפת שמן ולא טיפת מים.
חגגנו בדיוק 20 אלף קמ.
לטיפול לא זכינו להגיע. אבל.
לבנתיים הוחלף סט רפידות של ברמבו.
צמיג אחורי אנג’ל gt2.
שרשרת גלגלש בסוף חייהם.
קניתי כבר סט טיפול מלא לאופנוע מאנגליה. (פלאגים מסננים , שמן).
צריך טיפול רק עוד 7 אלף קמ. איזה כיף.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אחרי הרבה סוגים שונים ומשונים של אופנועים מצאתי את האהבה שלי.
עוד מעט הכל יסע פה על חשמל או משהו ירוק אחר ואני אוהב לשרוף דלק. ואם כבר מבזבזים מהמשאב היקר אז למה לא לקחת את הטוב ביותר ? אין לי דרך טובה יותר להתנייד !
אני מאוהב קשות באופנוע. (מנוע) אם הייתי מחליף הייתי עובר לאדוונצר.
אבל הבעיה שאני לא רואה את עצמי מחרב את האופנוע בשטח. בשביל זה יש חרגולים שגם יותר כיף וגם לא קורה להם כמעט כלום בשטח.
אז נשארתי עם החיה במסיכה.
הרי ניקד עם 180 סוסים זה לא הגיוני .שיוט סביב 140 ומעל נתלש הצוואר ,יש כאלו שמסתדרים עם זה אני לא.
כולם בטוחים ומרוצים שירדתי מאופנועי ספורט יפנים לאדוונצר.
הם לא יודעים כמה ה ktm מתגמל מענג מדויק קל חזק נשלט עוצר מאיץ פשוט כיף של דבר.
מהירות שיוט בתנוחת רכיבה זקופה הינה סביב ה 140-180 מעבר לזה צריך קצת להתכנס לתנוחה שפופה יותר. אבל בינינו הסיבה שלא קניתי בוסה או את ה h2 הייתה שהם פורחים במהירות סופר גבוהות. ואני לא רוצה להיות שם. רוכב לעבודה מהשרון למרכז פקקים ועניינים. וסופש כשמתלבש רוכב עם כמה חברה. הקטמ לא מרגיש נחות בשום תחום ליד המיצג של 5 אופנועים בנפח כולל של כמעט 10 ליטר מנועים.
הקט 1290 חי בועט נושם בכל רגע. לא צריך לחכות לכוח הוא שם.
יש תקלה בכביש לחיצה קלה על המצערת והאופנוע טס קדימה כמו שאף אופנוע אחר לא עשה לי לפני כן.
הקטמ דורש רוכב בוגר שיודע להרגיע. כי האופנוע מטבעו חי ומשתף פעולה קל נשלט .
כל פתיחת מצערת אגרסיבית מעל 5000 סלד מניפה את הקידמי למעלה עד שמערכת בקרת היציבות מורידה אותו. בהתחלה הייתי בשוק שהמערכת מאפשרת את זה. עכשיו התרגלתי אם אני פותח וסוגר מצערת אני דוחף משקל קדימה כדי שלא יתרומם. בגז רציף אז המערכת מיישרת את הכל והגלגל הקידמי זוכה רק לרחף קלות על האספלט.
יש ויברציות אם נמצאים בתחתית הסלד. ככל שהסלד עולה הוויברציות נעלמות. ויש תווך סלד שהאופנוע חלק לגמרי. הילוך 6 130-180.
הסאונד שהאופנוע מוציא לא דומה לשום אופנוע אחר. ולא יודע איך זה אני עם אגזוז מקורי והוא מרעיש ממש כשלוחצים (במנהרות שמים לב ממש). אני אוהב שקט. זה לא אופנוע שקט. טוב לאטרף. פחות טוב להגיע לעבודה או אפילו להניע בשכונה בלילה.
רכיבות טובות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
"אבל בינינו הסיבה שלא קניתי בוסה או את ה h2 הייתה שהם פורחים במהירות סופר גבוהות."
מדי פעם עדיין מפנטז על אופנוע במראה ותנוחה ספורטיבית וזה הנימוק שלי לרדת מהסיפור... לא רוצה לבלות חלק ניכר מהזמן מעל 200.
עשית חשק ועוד איך.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
תכלס אתם נהנים רק מהמספר בספידומטר והוא חסר חשיבות, תרכבו בלי ספידומטר ותראו שרכבתם לאט יותר וחשבתם שאתם על 300
נכון.
היה לי את ה cbr1100xx. שהייתה מהירה יותר מהקטמ. בקו ישר.
תחושת המהירות כמעט ולא הייתה קיימת. הכל חלק. יושבים בתוך האופנוע הרכבתי משקף טורינג. ובכלל שום תחושת מהירות. האופנוע ממצא על הילוך שישי מ 40-315 קמ״ש.
היה לי r1 שנמכר אחרי 3 שבועות בגלל בעיית המהירות!
זה לא הסיפור בקטמ. המהירות מורגשת והחוויה.
הוא מערב רוצה שתעבוד. אולי זו הסיבה שושני לא סגור.
יש לדיוק הגדול המון אופי. וזה לא משהו שמוצאים בכל אופנוע.
הוא שמח חיים מוכן לכל הרפתקאה.
היכולות שלי מנצלות אולי 20-30% ממעטפת הביצועים של המכונה אבל אלו אחלה 20%.
Sent from my iPhone using Tapatalk
עם איזה צמיגים אתה רוכב?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Road 5. אחלה צמיג מחזיק יפה בסיבובים וארך חיים סביר.
קיבלתי אחלה דיל בריינו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי erani99; 07-03-2022 בשעה 15:08.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
[QUOT7E=erani99;189136]שוש, לא הבנתי ת'שאלה ומה הקשר?.. יש לכלי מידות צמיגים כמו לכל הכלים הספורטיבים הגדולים.
ולא שמים צמיגי קרוזר/קוביות על כזה מפלצת הרי.[/QUOTE]
בכלי שאני רכבתי עליו, היו מותקנים צמיג הכביש של מישלין אבל הזווית שלהם שטוחה מצמיגיי הפירלי GT 2 ולכן המעבר מצד לצד בכביש טכני מעט קשה יתר ותחושה של אופנוע שמתקשה בהפקה מצד לצד, לכן רציתי לדעת אם בסוג שונה של צמיגים התחושה אחרת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
קח סיבוב על ה GT זו חיה אחרת.
המהלך מתלה מותאם לכביש. הצמיגים מותאמים לכביש.
ההספק המירבי הותאם לכביש.
הנוחות והמיגון רוח עדיפים ב GT.
היתרון הגדול של האדוונצר זה יכולת השבילים/שטח
אבל בדרך מאבד המון מיכולות הכביש שלו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זיקי, פנק בעדכון. כמה השרשרת מחזיקה?
+ מישהו מאלה -
https://www.motorcyclenews.com/fleet...-ten-problems/
רלוונטי אצלך?