עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 44

אשכול: המשטרה מגבירה אכיפה על דו-גלגלי

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    מודל'ה, בהודעה הראשונה חשבתי שאתה סתם ציני.
    בשנייה הבנתי שאתה רציני והתגלגלתי מצחוק.
    מקבלי ההחלטות מקבלים דוחות מסודרים של תאונות מהגורמים הממונים על כך. עם כתבה של פולגז ובלי כתבה, עם פוסט בפייסבוק וגם בלי.

    לא מתאים לך

    זה יותר נוטה להתבצע באיך ששושני תאר. רק שאת הנתונים הם מקבלים מהרלב"ד ומגורמים ממונים במשטרה, לא מאביעד, עם כל הכבוד לו.
    אני מודע לזה שאני 'קצת' מקצין את זה.
    אבל אני באמת חושב שיש לזה השפעה גדולה והאמת שזה פשוט מעצבן אותי לראות מבוקר ועד ליל את הפרסומים האלה.

  2. #17
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    אכן, לשמחתי הרבה למגזין פול גז יש השפעה רחבה - גם אצל מקבלי ההחלטות, שאיתם אנחנו בקשר כמעט יום-יומי (לדוגמה: פגישה בכנסת עם ח"כ מסוים/ת מתוכננת לשבוע הבא).

    האם לפרסומים שלנו באתר ובפייסבוק יש השפעה? חד-משמעית כן. בעיקר אצל הרוכבים, שהם קהל היעד העיקרי שלנו, אבל גם אצל עיתונאים אחרים מגופי תקשורת גדולים ומרכזיים (דוגמה מצוינת תראו ממש בימים הקרובים) וגם אצל מקבלי ההחלטות.

    הפרסומים האלו הם חובתנו העיתונאית, ואם יורשה לי אז גם המוסרית. אנחנו היחידים שצועקים את הקטסטרופה המתרחשת בכבישים בשלוש השנים האחרונות, ואנחנו עושים את זה בעקביות. אם זה מעצבן מישהו - שישתה מים קרים. זו העבודה שלנו ואנחנו נעשה אותה בפול גז. נקודה. אותנו יותר מעצבנים מספרי ההרוגים המטורפים, ואנחנו עושים מה שאנחנו יכולים כדי לעצור את הטירוף.

    האם המבצע של אגף התנועה קשור לפרסומים בפול גז? ייתכן שיש לנו חלק בזה, בגלל העלאת הנושא למודעות. כמו שנכתב כאן, אגף התנועה מודע להכל ולא צריך אותנו כדי לדעת כמה הרוגים יש. הם חוקרים את זה, יש להם דו"חות וסטטיסטיקות, והם לא ייצאו למבצע בגלל מגזין נישה כזה או אחר, ולא משנה כמה נפוץ הוא. אבל גם אם יש לנו חלק בכך שהמבצע הזה יצא לפועל, אנחנו שלמים עם זה לחלוטין. לא כי אנחנו חושבים שהמבצע הזה צודק (הוא לא. הוא עקום והוא נועד לשפר סטטיסטיקה ולא להילחם בתאונות, כמו חלק נכבד ממה שקורה במשטרה), אלא כי אנחנו חושבים שנכון לשלם את התשלום (הקטן) הזה תמורת הגברת המודעות הציבורית.

    מה לעשות, החיים קצת יותר מורכבים מראייה דיכוטומית - שלא לומר ילדותית - של "פול גז אשמים!".

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    133
    הפרסומים של פולגז נועדו בעיקר לרוכבים ולא כלפי גוף כזה או אחר שאין לנו לסמוך עליו.

    אם הפרסומים האלו גורמים לכם לחשוב שזה יביא עלינו משטרות, במקום לגרום לכם להיכנס למיינדסט נכון של רכיבה, למדיה מטעויות של אחרים, ולקיחת משנה זהירות,
    משהו לא תקין בחשיבה שלכם
    mt-07

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אכן, לשמחתי הרבה למגזין פול גז יש השפעה רחבה - גם אצל מקבלי ההחלטות, שאיתם אנחנו בקשר כמעט יום-יומי (לדוגמה: פגישה בכנסת עם ח"כ מסוים/ת מתוכננת לשבוע הבא).

    האם לפרסומים שלנו באתר ובפייסבוק יש השפעה? חד-משמעית כן. בעיקר אצל הרוכבים, שהם קהל היעד העיקרי שלנו, אבל גם אצל עיתונאים אחרים מגופי תקשורת גדולים ומרכזיים (דוגמה מצוינת תראו ממש בימים הקרובים) וגם אצל מקבלי ההחלטות.

    הפרסומים האלו הם חובתנו העיתונאית, ואם יורשה לי אז גם המוסרית. אנחנו היחידים שצועקים את הקטסטרופה המתרחשת בכבישים בשלוש השנים האחרונות, ואנחנו עושים את זה בעקביות. אם זה מעצבן מישהו - שישתה מים קרים. זו העבודה שלנו ואנחנו נעשה אותה בפול גז. נקודה. אותנו יותר מעצבנים מספרי ההרוגים המטורפים, ואנחנו עושים מה שאנחנו יכולים כדי לעצור את הטירוף.

    האם המבצע של אגף התנועה קשור לפרסומים בפול גז? ייתכן שיש לנו חלק בזה, בגלל העלאת הנושא למודעות. כמו שנכתב כאן, אגף התנועה מודע להכל ולא צריך אותנו כדי לדעת כמה הרוגים יש. הם חוקרים את זה, יש להם דו"חות וסטטיסטיקות, והם לא ייצאו למבצע בגלל מגזין נישה כזה או אחר, ולא משנה כמה נפוץ הוא. אבל גם אם יש לנו חלק בכך שהמבצע הזה יצא לפועל, אנחנו שלמים עם זה לחלוטין. לא כי אנחנו חושבים שהמבצע הזה צודק (הוא לא. הוא עקום והוא נועד לשפר סטטיסטיקה ולא להילחם בתאונות, כמו חלק נכבד ממה שקורה במשטרה), אלא כי אנחנו חושבים שנכון לשלם את התשלום (הקטן) הזה תמורת הגברת המודעות הציבורית.

    מה לעשות, החיים קצת יותר מורכבים מראייה דיכוטומית - שלא לומר ילדותית - של "פול גז אשמים!".
    ראייה ילדותית או לא, אני חושב שזה יזיק לרוכבים בטווח הארוך.
    שאלה פשוטה לי, האם בנוסף אתם פועלים מול מקבלי ההחלטות בניסיון להכניס עוד הכשרות חובה\מבחנים לרוכבים?
    ואם כן, אז האם מותר לי לחשוב שזה לרעתי או שזה גם ילדותי?

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ראייה ילדותית או לא, אני חושב שזה יזיק לרוכבים בטווח הארוך.
    שאלה פשוטה לי, האם בנוסף אתם פועלים מול מקבלי ההחלטות בניסיון להכניס עוד הכשרות חובה\מבחנים לרוכבים?
    ואם כן, אז האם מותר לי לחשוב שזה לרעתי או שזה גם ילדותי?
    מותר לך לחשוב מה שתרצה.
    ואם תנסח את עצמך בצורה ברורה - זה יכול להיות דיון מעניין מאוד.

    מעט הניסיון שיש לי בחיים אומר-
    המשטרה היא גוף מבצע, ולא יכול בעצמו לתקן את כל מחלואי החברה.
    הפוליטיקאים בעידן שלנו מעוניינים רק בתוצאות מעכשיו לעכשיו, ולא ישקיעו כלום לאורך זמן.
    עד שזה לא ישתלם כלכלית/יהרג מקורב לצלחת - לא יהיה שינוי.

    אני יכול לציין שלדעתי באופן יחסי הענישה בבימ״ש לעבירות תנועה חמורה יותר מאשר הפן הפלילי.

    אני נזכר בזמן בו אני הוצאתי רישיון:
    הרבה פחות לחץ על הכביש
    אופנוע קטן - היום נכנה אותו ״סלחן״
    והרבה רגעים של פחד - חבר לימד אותי להשתמש בהילוכים בכביש צדדי- כי למדתי על אוטומאט.

    היום יותר מסוכן, אופנועים יותר חזקים - ואני כן רואה צורך בשינוי שיטת הלימוד.

    האם במערכת הבירוקרטית חלק מזה ילך לאיבוד? יהיה לרעתנו? כנראה.
    אם יש ברירה אחרת- לא יודע.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    המשטרה היא גוף מבצע, ולא יכול בעצמו לתקן את כל מחלואי החברה.
    נכון. המשטרה היא גוף מבצע. אבל גם את הביצוע אפשר לעשות בדרך אחרת.
    אז המפכל קיבל הוראה להראות תוצאות? הדרך היחידה שמצליחים לחשוב עליה שם בסיעור המוחות במשטרה זה לתת מלא דו"חות לדו גלגלי על עבירות?

    סבבה. תעמידו שוטרים במקומות מועדים לפורענות ותנו דוחות על נהיגה בקלות דעת לכל מי שרוכב כמו בן זונה, מי שמגיע ל120 בין רמזור לרמזור בעיר, עושה ווילי במרכז העיר, משתולל כשהוא מרכיב את החברה שלו. בוא, אתה יודע בדיוק על מי אני מדבר. הרי אנחנו כרוכבים יודעים לזהות אותם כשהם עומדים ברמזור.

    אז מה, המשטרה לא יודעת לזהות אותם ולברור אותם? יודעת. אבל למה לצאת עם הנחייה מעורפלת שכזו שאומרת "חפשו עבירות איכות מסכנות חיים ותחלקו קנסות" כשאפשר לומר "תשמעו, הבוס רוצה דוחות, לך תעמוד כמה שעות ליד אי תנועה מקווקוו וכל מי שעולה עליו תן לו 250₪. סבבה? סבבה. יאללה, לך תחלק כמות וב16:00 קבענו בשווארמה. סבבה? סבבה."

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    מותר לך לחשוב מה שתרצה.
    ואם תנסח את עצמך בצורה ברורה - זה יכול להיות דיון מעניין מאוד.

    מעט הניסיון שיש לי בחיים אומר-
    המשטרה היא גוף מבצע, ולא יכול בעצמו לתקן את כל מחלואי החברה.
    הפוליטיקאים בעידן שלנו מעוניינים רק בתוצאות מעכשיו לעכשיו, ולא ישקיעו כלום לאורך זמן.
    עד שזה לא ישתלם כלכלית/יהרג מקורב לצלחת - לא יהיה שינוי.

    אני יכול לציין שלדעתי באופן יחסי הענישה בבימ״ש לעבירות תנועה חמורה יותר מאשר הפן הפלילי.

    אני נזכר בזמן בו אני הוצאתי רישיון:
    הרבה פחות לחץ על הכביש
    אופנוע קטן - היום נכנה אותו ״סלחן״
    והרבה רגעים של פחד - חבר לימד אותי להשתמש בהילוכים בכביש צדדי- כי למדתי על אוטומאט.

    היום יותר מסוכן, אופנועים יותר חזקים - ואני כן רואה צורך בשינוי שיטת הלימוד.

    האם במערכת הבירוקרטית חלק מזה ילך לאיבוד? יהיה לרעתנו? כנראה.
    אם יש ברירה אחרת- לא יודע.
    שיטת הלימוד נוראית עד לא קיימת.
    הדבר היחידי שלומדים זה איך לנסוע את השמיניות האלה שלדעתי אין להם דבר ולא חצי דבר עם המציאות.
    בקושי יוצאים בכל הלימודים איזה פעם או פעמיים לכביש.
    אני חושב שבכלל כל המבחן וכל הלימודים צריכים להיות כמו של רכב, על הכביש 90% ולא במגרשים.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    * מדמיין שאני ערס *

    שומע שוב משהו על הרוגים בתאונות דרכים השבוע

    * ממשיך להיות ערס *

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    שיטת הלימוד נוראית עד לא קיימת.
    הדבר היחידי שלומדים זה איך לנסוע את השמיניות האלה שלדעתי אין להם דבר ולא חצי דבר עם המציאות.
    בקושי יוצאים בכל הלימודים איזה פעם או פעמיים לכביש.
    אני חושב שבכלל כל המבחן וכל הלימודים צריכים להיות כמו של רכב, על הכביש 90% ולא במגרשים.
    כשעשיתי רישיון לבלתי מוגבל, הכעתי עם גי אס 500, חניתי אותו בצד, ועליתי על אי אר.
    הטסטר ראה את זה..., ביקש ממני לעלות ראשון.
    נסיעה בקו ישר, מעלה לשני ובולם.

    אמר לי - ״עצור בצד״
    פנה לשאר ואמר להם ״ ככה נראה התרגיל״
    חזר אליי ואמר לי - סע, סיימת...

    לבחון בטסט על אי אר מי שגם ככה יש מחזיק בגי אס - לא נותן באמת אנידקציה...
    סתם בירוקרטיה שלא השתנתה, ואגרות...


    יש מקום לשפר את את השיטה

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    כשעשיתי את הטסט בזמנו הגיע איזה ערס עם טימקס לעשות טסט לA1
    אפילו הטסטר צחק.

  11. #26
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    נכון. המשטרה היא גוף מבצע. אבל גם את הביצוע אפשר לעשות בדרך אחרת.
    אז המפכל קיבל הוראה להראות תוצאות? הדרך היחידה שמצליחים לחשוב עליה שם בסיעור המוחות במשטרה זה לתת מלא דו"חות לדו גלגלי על עבירות?

    סבבה. תעמידו שוטרים במקומות מועדים לפורענות ותנו דוחות על נהיגה בקלות דעת לכל מי שרוכב כמו בן זונה, מי שמגיע ל120 בין רמזור לרמזור בעיר, עושה ווילי במרכז העיר, משתולל כשהוא מרכיב את החברה שלו. בוא, אתה יודע בדיוק על מי אני מדבר. הרי אנחנו כרוכבים יודעים לזהות אותם כשהם עומדים ברמזור.

    אז מה, המשטרה לא יודעת לזהות אותם ולברור אותם? יודעת. אבל למה לצאת עם הנחייה מעורפלת שכזו שאומרת "חפשו עבירות איכות מסכנות חיים ותחלקו קנסות" כשאפשר לומר "תשמעו, הבוס רוצה דוחות, לך תעמוד כמה שעות ליד אי תנועה מקווקוו וכל מי שעולה עליו תן לו 250₪. סבבה? סבבה. יאללה, לך תחלק כמות וב16:00 קבענו בשווארמה. סבבה? סבבה."
    אני היחידי שחושב שמעבר על אי תנועה זו עברה מסוכנת? הרי אנחנו מתעצבנים על רכבים שחותכים ביציאות ובכניסות ואני לא רואה הבדל גדול בין השניים.
    מה שכן ראיתי כמה פעמים ששוטרים עוצרים רק אופנועים שעברו על האי תנועה.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  12. #27
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    אם אתם חושבים שהאשמה רק על האופנוענים אתם טועים,
    איך ברמה היומית אנשים מתעסקים בטלפון ולא מסתכלים על הכביש בכלל שהם נוסעים.
    איך אופניים חשמליות טסות במהירויות לא חוקיות בכביש ללא מיגון ובלי חוקים.
    איך אוטובוסים מוניות ומשאיות חותכות אותך כאילו אתה לא קיים. (ולא בגלל זווית שהם לא רואים אותך)
    איך אנשים עסוקים במסרונים טיקטוק ושטויות בזמן שהם חוצים כבישים באדום או קופצים ומפתיעים אותך.
    איך מעקות הבטיחות/גליוטינות האלו עדיין קיימות.
    לא כל אלו שמתו לאחרונה הם ערסים ,(ראו את האופנוענית שנהרגה אתמול) ולפעמים הם גם לא אשמים,
    אבל למה שזה יעניין את המשטרה מבחינתם אנחנו רק נתון סטטיסטי.
    בשורה התחתונה האכיפה צריכה להיות גם על הנהגים במכוניות, משאיות ,אוטובוסים ,הולכי רגל ואופניים חשמליות
    ולא להתרכז בלתת דוחות לאופנוענים זה לא יישר את העקומה ובטח לא את הסטטיסטיקה העגומה.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    אני היחידי שחושב שמעבר על אי תנועה זו עברה מסוכנת? הרי אנחנו מתעצבנים על רכבים שחותכים ביציאות ובכניסות ואני לא רואה הבדל גדול בין השניים.
    מה שכן ראיתי כמה פעמים ששוטרים עוצרים רק אופנועים שעברו על האי תנועה.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    אולי אנחנו לא מדברים על אותו דבר.
    מדובר על אי תנועה מצויר. לא מוגבהה.
    נגיד נכנסת לאיילון או דרך בגין בירושלים מאחת הכניסות אז בחיבור של נתיב ההשתלבות עם הכביש הראשי יש אי תנועה מקווקוו. עלייה עליו זו עילה לדו"ח.
    אני חושב שלהשאר בנתיב ההשתלבות יכול להיות מסוכן הרבה יותר.

    ובוא, כל מקרה לגופו. לא מכליל לא לפה ולא לשם. אבל לאכוף כך שכל מי שעלה ב3 מטרים האחרונים על הסימון הלבן- זה שיא העצלנות. "קח, המפקד, חזרתי עם 100 דוח"ות"- זה נראה טוב בגליונות הסטטיסטיים של סוף שנה אבל זה חסר תועלת לחלוטין מבחינת מניעת תאונות ו/או הרתעה של רוכבים חוליגנים שייסעו יותר כמו בני אדם.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofirus צפיה בהודעה
    אם אתם חושבים שהאשמה רק על האופנוענים אתם טועים,
    איך ברמה היומית אנשים מתעסקים בטלפון ולא מסתכלים על הכביש בכלל שהם נוסעים.
    איך אופניים חשמליות טסות במהירויות לא חוקיות בכביש ללא מיגון ובלי חוקים.
    איך אוטובוסים מוניות ומשאיות חותכות אותך כאילו אתה לא קיים. (ולא בגלל זווית שהם לא רואים אותך)
    איך אנשים עסוקים במסרונים טיקטוק ושטויות בזמן שהם חוצים כבישים באדום או קופצים ומפתיעים אותך.
    איך מעקות הבטיחות/גליוטינות האלו עדיין קיימות.
    לא כל אלו שמתו לאחרונה הם ערסים ,(ראו את האופנוענית שנהרגה אתמול) ולפעמים הם גם לא אשמים,
    אבל למה שזה יעניין את המשטרה מבחינתם אנחנו רק נתון סטטיסטי.
    בשורה התחתונה האכיפה צריכה להיות גם על הנהגים במכוניות, משאיות ,אוטובוסים ,הולכי רגל ואופניים חשמליות
    ולא להתרכז בלתת דוחות לאופנוענים זה לא יישר את העקומה ובטח לא את הסטטיסטיקה העגומה.
    אף אחד פה לא חושב שהאשמה רק על הרוכבים. אתה כותב בקהילה שיום יום עוברת נסיונות לרצח ע"י מכוניות, משאיות ואוטובוסים. לא צריך לשכנע את המשוכנעים.
    אבל הנושא כאן הוא הגברת האכיפה כנגד רוכבים- אז מדברים על הרוכבים.
    כולם אשמים. אנחנו והם. בהם אנחנו לא שולטים. אז השאלה מה אנחנו יכולים לעשות.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    סבבה.
    אבקש מאביעד שיתחיל לפרסם גם על הרוגים ברכבים.
    רגע,
    לא.
    כאן זה אתר של אופנועים (אוקי, קטנועים ואופנועים - הגרסה הדו"ג של מירב מיכאלי).
    ומה שמעניין זה מה קורה עם אופנועים.
    מי שבאמת אכפת לו שלא יתבכיין שמחפשים אותו אלא:
    א. ידאג לעצמו ולאיך שהוא רוכב.
    ב. יעשה משהו (תארגנו הפגנות, תתגיסו למשטרת התנועה, ווטאבר).

    מי שרק היה צריך במה כדי לשחרר קיטור- גם לגיטימי. מבין אתכם.

אשכולות דומים

  1. המשטרה מגבירה אכיפה כנגד דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-06-2020, 12:47
  2. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 09-06-2020, 19:32
  3. המשטרה מבהירה: אכיפה על השול רק כנגד פורעים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 01-12-2019, 17:09
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 13:05
  5. משטרת התנועה מגבירה את האכיפה על רכיבה על מדרכות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 12-01-2017, 13:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO