הנחת העבודה צריכה להיות כמה שיותר חדש ותקין לכסף שלך.
1. קטמ אם טופל היטב רוכבים איתי אנשים עם 700 שעות מנוע והכל תקין. אז אפשרי מודלים ישנים מעט אבל לבחור אחד טוב שטופל ורוכבים איתו בסדיר.
2. אני התחלתי דווקא עם טריאל. זה אופנוע קטן שמצליח ללמד את הטכניקה בצורה הטובה ביותר לדעתי. (אפשר בסכום שציינת להשיג יופי של כלים)
3. יש את BETA ששמעתי רק דברים טובים עליהם. יש להם את XTRAINER נמכר כזה ב 23 אלף שח לאחרונה.
4. המלצה שלי לקנות 250 דו"פ ולהכנס כמו שצריך לעולם השטח. בקניה ובמכירה תפסיד כמו אופנוע של 20 אלף.
5. תשאיר כסף למיגון. המיגון בשטח בשימוש וכל הזמן. מגפיים -גרביים -ברייסים- חליפה- קסדה- שלוקר- צביצב- מגיני ידיים -כפפות .ותמיד טוב סט כלים. המיגון לא מחזיק שנים כמו בכביש אז חייבים להתחדש כל הזמן.
הכלל פשוט! בשטח הכלים נשברים. אנחנו מתקנים זה עולה $$$ אם אתה לא מוכן להשקעה התמידית בתחביב תמצא תחביב חדש (מקרמה נגיד).
אנחנו מוצאים אלפי שקלים בשנה על התחביב ירידת ערך היסטרית, ביטוח, צמיגים,מוסים.שמנים,בוכנות,משאבות שמן ועוד מרעין העיקר שנקבל את ה 3 שעות "שקט" כשיוצאים לרכיבה.


ציטוט ההודעה בתגובה