תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: החלפת תושבת רגלית בלם

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799

    החלפת תושבת רגלית בלם

    הרגלית שלמה, נתלשו חלקים מהתושבת וה-pushrod -
    IMG_20210614_082828.jpg

    חלק מאיביי -
    s-l1600.jpg

    האם עדיף להחליף את כל המאסטר צילנדר האחורי עם זה שכבר מחובר לחלק שהגיע?

    או שאפשר/עדיף לנתק את אחד הקליפים האלה -
    IMG_20210614_082750.jpg

    מהצינור שכבר מחובר אצלי, ואז לחבר לתושבת החדשה?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    אם תפרק את הקליפ הזה יש לך אחד חדש לשים? זה נראה כמו קליפ שסגרו במפעל עם כלי ייעודי.

    אפשר לפרק, לחבר את שלך, ולהנדס קליפ. אבל אני הייתי שומר כמה שאפשר על החיבורים המקוריים. בטח במערכת שאם לא תהיה אטומה ב100% זה יעשה לך בעיות.

    אז בקיצור- אפשרי לנתק, עדיף שלא.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    מאידך לך תדע על איזו משאבה לסמוך. המקורית או החלופית מעאלי.
    נזילות מהמשאבה זה כאב ראש

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    אם תפרק את הקליפ הזה יש לך אחד חדש לשים? זה נראה כמו קליפ שסגרו במפעל עם כלי ייעודי.

    אפשר לפרק, לחבר את שלך, ולהנדס קליפ. אבל אני הייתי שומר כמה שאפשר על החיבורים המקוריים. בטח במערכת שאם לא תהיה אטומה ב100% זה יעשה לך בעיות.

    אז בקיצור- אפשרי לנתק, עדיף שלא.
    אין לי כלי או קליפ להחלפה, אנסה להחליף הכל אם כן.
    חסר לי אבל - לאן ממשיך המאסטר צילינדר משם? אולי גם בדרך מהמאסטר החדש לקאליפר יש בכל מקרה עוד קליפס?


    נאור - זה חלק מאותו אופנוע, אורגינם מאיביי (אגב מה זה המשאבה? החלק הכסוף בצורת גליל שה-pushrod יוצא ממנו?)

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    משאבה - צילינדר / בוכנה

    הצד השני של הצינור בתמונה אמור להתחבר לקליפר עם בורג, אלא אם זה מתפצל לשני דיסקים

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    חיברתי את כל החלק שהגיע, למעט כבל החשמל עם הלחצן של אור הבלם.

    הכבל מתהדק לבליטות בחלק הפנימי של התושבת עם קליפים כאלה -
    IMG_20210618_142257.jpg

    הוצאתי אותם קצת בחורניות עם מברג טורקס קטן של פלאפונים. מה הדרך הנכונה להתעסק איתם?

    לקחים:
    - לשטוף את האיזור שעובדים עליו. מה שלא יורד על סמרטוט יירד על הידיים
    - לשים WD יום לפני על ברגים פוטנציאליים, לא אוהב להריח את זה כשאני עובד.
    - לקנות שרפרף נמוך. לעבוד בכריעה נהיה לא נעים אחרי כמה זמן
    - לשים אזיקונים בטווח יד ואולי עוד שרפרף או קופסת קרטון, כך שאפשר לתמוך זמנית בחלקים שתלויים על בלימה / כבל חשמל

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מנסה למלא נוזל בלם אחרי ההחלפה.
    מילאתי את הכוסית, פתחתי קצת את השסתום והתחלתי לפמפם את הרגלית (יש לי speed bleeder). יצא בהתחלה קצת נוזל לתוך הצינורית, מעבר לזה לא קורה כלום.

    סגרתי את השסתום והכוסית והמשכתי לפמפם, אותו דבר.

    פתחתי טיפה את ה-flange nut שיוצא מהמשאבה, כן רואה שנוזל יוצא משם אם אני מפמפם.

    IMG_20210621_093935.jpg

    לא מבין מספיק את המערכת הזאת, איך עושים דיאגנוסטיקה?

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה פותח את הפטמה שעל הקאליפר. תן לזה לנזול לבד או שתפמפם. הרבה. בכל מקרה תתחיל עם גרביטציה ותן לזה זמן. עד שיצא נוזל. אם לא יוצא לך, אולי לא פתחת מספיק. כדאי לחבר צינורית שקופה לפטמה ולתוך בקבוק. הנוזל הזה רע לרוב הדברים שהוא נוגע בהם (בעיקר צבע).
    כל הזמן לראות שלא נגמר הנוזל בכוסית.
    כשיוצא נוזל רצוף אתה עובר לשלב של בניית לחץ ושחרור רגעי של הפטמה עד שאין יותר בועות אוויר ושהרגלית לא מרגישה ספוגית.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    תשתדל לא ללחוץ את הרגלית עד הסוף בפמפומים. זה מעביד את הבוכנה מעבר לטווח הרגיל שלה ואם היא לא חדשה זה יכול לגרום לנזילות בהמשך.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    יש קצת נוזל שיצא בפמפומים הראשונים -

    IMG_20210621_104732.jpg

    מעבר לזה לא קורה כלום.. כמה פמפומים צריך עד שמשהו זז? נתתי מעל 100 ולא רואה טיפת תזוזה

    * באמת ראיתי שכשלוחצים עד הסוף המוט הקטן נכנס לגומייה שמתחת למשאבה יותר מדי ומן מסיט אותה קצת, תודה על ה- heads up

  11. #11
    יכול להיות שיש אוויר במערכת.
    אתה יכול לנסות שיטה שנקראת Reverse Bleed.

    זה בעצם לדחוף נוזל ברקס מפטמת הניקוז.

    https://youtu.be/6UCNWfA7dVs

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    רינג סגור על הפיטמה (סגורה). חבר צינור ניקוז.

    פמפם לבנית לחץ. החזק לחוץ. פתח פיטמה. תן לידית לרדת. המשך לאחוז בידית. סגור פיטמה.
    REPEAT

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    כשיש אוויר במערכת השיטה הרגילה לא תעבוד? חשבתי שכל המטרה ב-bleeding זה להוציא אוויר.

    על כל פנים, באותו יום קפצתי לאלכסים והם ניקזו עם המשאבה שלהם. זה לא הלך עם ה -speed bleeder שהיה מורכב לי, הם החליפו לשסתום רגיל ואז הלך.

    אח"כ התברר שאור הבלם האחורי דלוק תמידית, לא יודע אם זה חדש או שהיה לפני זה.

    הוצאתי שוב את ברגי התושבת והוצאתי אותה קצת לכיווני כדי לראות אם אולי מעכתי / קיצרתי את הכבל של אור הבלם כשחיברתי אותה, אבל הוא נשאר דלוק.

    אין לי רעיונות ו/או כח לפרק עד הסוף ולנקז שוב, אסע עם אור בלם אחורי בינתיים :/

  14. #14
    לגבי ניקוז אוויר,תלוי.
    אם יש בעיות עם השיטה הרגילה,אז יש פתרונות אחרים כמו Reverse Bleed..

    לגבי האור ברקס אולי יש שם מקום שאפשר לכוון מתי הוא ידלק..
    בעיקרון מה שמוכר לי זה ברגי כיוון שהם חלק מהמפסק

    יש לך ספר רכב של הכלי?

אשכולות דומים

  1. תושבת מנוע - ג'וירייד 125 2015
    על ידי YossiJ בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-01-2021, 14:37
  2. נמסה תושבת של trailtech vapor
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 16-05-2017, 00:37
  3. סירטון הדגמת החלפת תושבת ידית קלאץ
    על ידי SM26 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-08-2016, 09:41
  4. תושבת לפלאון לאקסיבו
    על ידי udi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 21:33
  5. תושבת פלאפון לאופנוע
    על ידי yoos007 בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 06:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO