תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: הילוכים מחליקים למטה - SV650

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5

    הילוכים מחליקים למטה - SV650

    שלום,

    אופנוע SV650, ק"מ נמוך יחסית (פחות מ-20 אלף)

    יש לי תופעה שקוראת לפעמים, שבזמן האצה חזקה ולאחר העלאת הילוך פתאום ההילוך יורד בחזרה.
    למשל מאיץ בהילוך שני, מעביר לשלישי, ואחרי כמה שניות הוא חוזר לשני.
    זה קורה רק בתאוצה חזקה, בנסיעה רגילה לא קורה לי.
    שמתי לב שלפעמים זה קורה גם אם נותנים גז למנתק עם קלאץ' לחוץ.
    למשל נוסע בהילוך שישי, מכניס קלאץ' ונותן גז למנתק, ואז אני רואה שההילוך ירד לחמישי.

    מה יכולה להיות הבעיה?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אם אני מצליך להבין, אתה מתאר הילוכים שקופצים.
    או שהרגלית לא מכוונת וההילוך לא נכנס עד הסוף. או שהגיע הזמן לפתוח גיר ולהחליף גלגלי שיניים לפני שאחד מהם מתפרק וטוחן את כל הגיר (במקרה הטוב).

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    האופנוע באחריות?
    גם אם לא, גש ליבואן ונסה לקבל פתרון במסגרת אחריות מורחבת ורצון טוב. 20,000 זה זמן לא סביר לתקלות גיר באופנוע טוב.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תנסה להרים בצורה קצת יותר נחושה את הרגלית...

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אם אני מצליך להבין, אתה מתאר הילוכים שקופצים.
    או שהרגלית לא מכוונת וההילוך לא נכנס עד הסוף. או שהגיע הזמן לפתוח גיר ולהחליף גלגלי שיניים לפני שאחד מהם מתפרק וטוחן את כל הגיר (במקרה הטוב).
    האמת שכשקניתי את האופנוע הרגלית הרגישה לי גבוהה מדי אז הורדתי אותה למטה.
    בכלל לא חשבתי שזה יכול להיות קשור.. אני אנסה להרים אותה קצת בחזרה ולראות מה קורה.
    אבל אם באמת ההילוך לא נכנס עד הסוף בגלל שהרגלית לא מכוונת, אז למה בעצם שהוא יקפוץ רק בתאוצה חזקה ולא גם בנסיעה רגילה?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כי כשגלגלי השינים לא משולבים עד הסוף, הם מפעילים כוח השואף להפריד ביניהם.
    כל קפיצה כזאת שוחקת ומסכנת בשבירת קצות הגלגלש.
    בנוסף, כשהם נשחקים הם מתחילים לקפוץ עצמאית. יש אופנועים בהם מחלה ידועה של הילוכים מסוימים. לא מכיר בsv.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כשהילוך בגיר קופץ, הוא קופץ לניוטרל ולא להילוך שלפניו.
    אני מניח שהפות"ש מדבר על זיוף של חיישן הילוכים כלשהו, ולא על הורדת הילוכים שקוראת בגיר בפועל.
    האם הבנתי נכון?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    תנסה להרים בצורה קצת יותר נחושה את הרגלית...
    משתדל..

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כשהילוך בגיר קופץ, הוא קופץ לניוטרל ולא להילוך שלפניו.
    אני מניח שהפות"ש מדבר על זיוף של חיישן הילוכים כלשהו, ולא על הורדת הילוכים שקוראת בגיר בפועל.
    האם הבנתי נכון?
    זה לא החיווי אלא ההילוך יורד בפועל ואני צריך להעלות בחזרה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כי כשגלגלי השינים לא משולבים עד הסוף, הם מפעילים כוח השואף להפריד ביניהם.
    כל קפיצה כזאת שוחקת ומסכנת בשבירת קצות הגלגלש.
    בנוסף, כשהם נשחקים הם מתחילים לקפוץ עצמאית. יש אופנועים בהם מחלה ידועה של הילוכים מסוימים. לא מכיר בsv.
    אז העלתי קצת את הרגלית ואחרי שנסעתי ככה כל השבוע אני חושב שיש שיפור, אבל זה עדיין קורה לפעמים (אבל פחות מלפני זה).
    אני אנסה להעלות יותר אבל לא יודע עד כמה זה יעזור..

    עוד רעיונות?

  9. #9
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    עם איזה נעליים אתה רוכב?

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5
    לרוב אני עם נעלי עבודה (עם ברזל למעלה)

  11. #11
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    ציטוט נכתב במקור על ידי Nukbar צפיה בהודעה
    לרוב אני עם נעלי עבודה (עם ברזל למעלה)
    יש מצב שזה בגלל הנעליים.
    בגלל הברזל שבקצה הנעל אין לך התנגדות ורגש שאתה מעלה הילוך(לא קורה לכל אחד), לי היה אותו סיפור עם מגפיים של טימברלנד,ההילוך לא נכנס כפי שצריך בגלל הנעל,
    תנסה להחליף לנעליים לא גבוהות ולא בוטיס ותראה אם יש שיפור.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2021
    הודעות
    5
    לא תמיד זה אפשרי בשבילי אבל אני אנסה לרכוב יותר עם נעליים רגילות (נעלי בד) שיש לי ולראות מה קורה.
    העניין שאין פה כל כך עקביות, היום למשל זה לא קרה לי בכלל (והייתי עם נעלי עבודה), ככה שיהיה לי קשה לבודד אם זה באמת בגלל הנעל או לא..

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    תנסה רק אם אתה בטוח ביכולות שלך לתפוס את האופנוע.
    תחזיק ברקס קידמי אחורי.
    הילוך ראשון לשחרר קלאץ לאט לאט.
    אם מחליק זה קלאץ גמור. אם לא זה נעל.
    קמ סופר נמוך איזו יד אתה ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קלאץ גמור יחליק דווקא בהילוכים הגבוהים. הרבה פעמים האופנוע יחנק בניסוי stall אבל יחליק בגבוהים.
    וזה לא נעל. דווקא עם נעל בד יותר קשה להכניס הילוך בהחלטיות. או שהוא מכניס לfalse neutral, או שקופץ לו הילוך.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-05-2018, 08:59
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-10-2017, 12:50
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 18-08-2017, 16:29
  4. הג'מבו מחליק לי
    על ידי levil בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-03-2017, 20:59
  5. קלאץ לא מתחבר טוב, מחליק - cbr250
    על ידי Kobt בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 00:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO