תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: ב.מ.וו: בקרוב R1300GS חדש

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    ב.מ.וו: בקרוב R1300GS חדש

    בב.מ.וו עובדים על R1300GS חדש לחלוטין, שיחליף את ה-R1250GS ונמצא בהליכי פיתוח מתקדמים; תמונות 'ריגול' ראשונות חושפות כיצד הוא ייראה.

    https://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-...7%d7%93%d7%a9/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא בטוח שככה הוא יראה, ההלבשה של הפנס כנראה לבלבל את האוייב, על הפלסטיקה בצד יש חיפוי שמסתיר מה שיש מתחת.

    הם כיסו את ראשי המנוע יש האומרים שאולי מערכת שסתומים אלקטרונית.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    פןחדים שמישהו בסין יעתיק מנוע בוקסר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    פןחדים שמישהו בסין יעתיק מנוע בוקסר.
    לא יודע אם העתקות אבל הם רוצים לשמור על בז קבוע עד להשקה ושאנשים כבר יזמינו מבלי שאף אחד ראה את האופנוע, שיטה טובה לממן את היצור לפני שהאופנוע הראשון התגלגל החוצה.

    כל האופנוע מכוסה, השאלה הגדולה היא הפנס, אם זה באמת מה שהולך להיות שם אז במוו עשו קטמ (העסיקו את הלן קלר לעיצוב) והם עומדים לקבל הרבה מיילים זוהמים ולקוחות לא מרוצים.
    אני מעריך שזה לא העיצוב הסופי והפנס עם המקור הזה הוא זמני בלבד

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ב.מ.וו שומרת על שמרנות כללית מצד אחד ומתפרעת מהצד השני, מנוע הבוקסר העתיק לא משנה תצורה בדגמים מסוימים כבר שנות דור,
    במכוניות סמל ה-"כליות" בחזית הרכב הוא סימן ההיכר של כל בימר, אבל הטכנולוגיה מרקיעה שחקים.

    מעניין באמת לאיזה כיוון ייקחו את הפנסים הפעם, האם ידבקו במסורת או יעופו על מראה הייטקי קשה לעיכול.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    בספק ש יצרן הדגם ישבור את המסורת וישנה משהו באופן קיצוני. כמו ההבדל בין 1200 ל- 1250, סביר להניח שזה יהיה משהו מינורי.שיפור בביצוע כנירא יותר

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    בספק ש יצרן הדגם ישבור את המסורת וישנה משהו באופן קיצוני. כמו ההבדל בין 1200 ל- 1250, סביר להניח שזה יהיה משהו מינורי.שיפור בביצוע כנירא יותר
    כנראה שלא לדעתי זה יהיה הדגם של שירת הברבור של מנועי הבעירה הפנימית, ב-2030 יהיה איסור ייצור מנועי בעירה פנימית לרכבים
    באירופה ולכן על מנת לתת פייט למתחרים שיש להם מנועים עם הספקים של 150-170 כ"ס החברה חייבת ליישר קו, שמונה השנים
    האחרונות יהיו מעניינות בתחום ורוב האופנועים האלה יהיו פריטי אספנות נחשקים עם המעבר למנועי חשמל...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כנראה שלא לדעתי זה יהיה הדגם של שירת הברבור של מנועי הבעירה הפנימית, ב-2030 יהיה איסור ייצור מנועי בעירה פנימית לרכבים
    באירופה ולכן על מנת לתת פייט למתחרים שיש להם מנועים עם הספקים של 150-170 כ"ס החברה חייבת ליישר קו, שמונה השנים
    האחרונות יהיו מעניינות בתחום ורוב האופנועים האלה יהיו פריטי אספנות נחשקים עם המעבר למנועי חשמל...
    גם אתה נפלת בפח של 2030?
    לא יהיה איסור מנועי בעירה פנימית ב2030 כרגע יש רק הצהרת כוונות שעד 2030 יצמצמו פליטת מזהמים ב55 אחוז.
    רק מזכיר שכל ההצהרות הקודמות לא עמדו ביעדים

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שושנה
    בתור חובב אספנות מן הראוי שתרכוש לך אחד כזה ותשמור אותו עד שיזדקן.
    ובכלל מאחר ואיש אינו יודע את יום פקודתו אין הגיון להמתין עד גיל שישים.

    לך לך מביתך וצא ללבנט התל אביבי וחפש לך איזה GS1250 ולכבוד שנות השישים שבעז"ה תהיה כבר דרדסבא רכוש לך דנדש ותרגיש אדם מחודש.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    נו, עוד קצת נפח לבוקסר כדי לקושש עוד כמה סוסים?
    זה, בכל זאת ... בוקסר 2 צילינדרים תלויים בצידי הכלי. אם יפתרו את הנידנודים/וויברציות בצורה משמעותית, אז אחלה!! חוצמיזה, הבסט-סלר מקבל עוד קצת יחצנות עם הסמ"ק שעולה והעוד כמה סוסים/עיבוי קג"מ.
    חבל שלא החזירו את ייצור ה K1300 או תצורת המנוע הזו עם עוד קצת סמ"ק כדי לספק את תקן היורו.
    אבל זה רק אני ועוד כמה, לא כח שוק כזה חזק
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    האופנועים הראשונים של החברה הזו הופיעו בשנת 1923, אם אני לא טועה, אני חושב שהם יסיימו את הדגם החדש לא לפני ל מאה שנה לחברה

  12. #12
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מעריך שזה לא העיצוב הסופי והפנס עם המקור הזה הוא זמני בלבד
    אני נוטה להסכים איתך.

    אם כי יהיה משעשע לרכוב על R1300GS עם פרונט של טייפון 50.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני נוטה להסכים איתך.

    אם כי יהיה משעשע לרכוב על R1300GS עם פרונט של טייפון 50.
    לי דווקא מזכיר את התועבה הזאת מבית קטמ

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני נוטה להסכים איתך.

    אם כי יהיה משעשע לרכוב על R1300GS עם פרונט של טייפון 50.
    אשכרה פרונט של טייפון 50, לא הבנתי מהיכן זה נראה לי מוכר ....

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO