עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 49

אשכול: ב.מ.וו חושפת את ה-CE 04 החשמלי

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ב.מ.וו חושפת את ה-CE 04 החשמלי

    ב.מ.וו חושפת את ה-CE 04 - הקטנוע החשמלי האורבני החדש, שיהיה חלק מליין דגמים עירוניים עתידניים ומציע הרבה טכנולוגיה ועיצוב שנוי במחלוקת; הפרטים כולם בפנים.

    https://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-...e%d7%9c%d7%99/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בתמונה ״הצלחת" המכירות היוצאת אין ספק שמחליף היה מתבקש לאור הביקוש....not

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אז ביסיקלי 65,000 ש"ח לקטנוע 250-350 סמ"ק עם טווח מוגבל? בוא נגיד שהם לא בדיוק ישרפו את השוק עם הכלי הזה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אז ביסיקלי 65,000 ש"ח לקטנוע 250-350 סמ"ק עם טווח מוגבל? בוא נגיד שהם לא בדיוק ישרפו את השוק עם הכלי הזה.
    לא שרפו עם הדגם היוצא ולא ישרפו גם עכשיו למעשה יותר גרמנים עשו את זה לפיאט 500 שלהם מאשר לקנות את הקטנוע החשמלי של במוו

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא שרפו עם הדגם היוצא ולא ישרפו גם עכשיו למעשה יותר גרמנים עשו את זה לפיאט 500 שלהם מאשר לקנות את הקטנוע החשמלי של במוו
    אני פשוט לא מבין מה הטעם בלייצר כלים חסרי כל תועלת שכאלה.
    אם הם יודעים שהכלים גם ככה לא יימכרו כמעט (וזה ברור), אז בשביל מה לטרוח ולעשות את כל המחקר והפיתוח וכו'.
    לא ברור לי העניין.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני פשוט לא מבין מה הטעם בלייצר כלים חסרי כל תועלת שכאלה.
    אם הם יודעים שהכלים גם ככה לא יימכרו כמעט (וזה ברור), אז בשביל מה לטרוח ולעשות את כל המחקר והפיתוח וכו'.
    לא ברור לי העניין.
    קוראים לזה coperate responsibilty או בתרגום חופשי צביעות של חברות.
    החברות הכי מזהמות מנסות לשכנע את הציבור וגם את העובדים שלהם שהם דואגים לסביבה, מחקרים מראים שיותר לקוחות מתחילים לבחור במוצרים גם לפי פעילות החברה למען הסביבה.
    עלות הפיתוח זה עלות תרגיל היח״ץ הזה, זה לא זול אבל מתבקש בימינו.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    מסך 10 אינץ' ?!?!? ... יפה!, אם נגמרת הסוללה ותקועים בהמתנה לסיום הטעינה אפשר להקרין סרט
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    צריך לפתוח שירשור על דברים הזויים שגרמנים קונים יותר מהקטנוע החשמלי של במוו, הנה עוד דוגמא, אחד כבר נמכר

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    דיון תיאורטי בפאב/מסבאה בשנת 1900:
    "ראית את הרכב החדש הזה? מי ההזוי שייקנה כזה דבר"?
    (אל תתפסו אותי בזמנים, אני רק מנסה להעביר נקודה).
    1200px-TaftMotorCar1909_(cropped).jpg

    השוק לא ישתנה ביום אחד, אבל צריך להתחיל מאיפשהו.
    האם זה הכלי שיישנה אותו? כנראה שלא, אבל הדגם אחריו אולי כן.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    עדיף:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    דיון תיאורטי בפאב/מסבאה בשנת 1900:
    "ראית את הרכב החדש הזה? מי ההזוי שייקנה כזה דבר"?
    (אל תתפסו אותי בזמנים, אני רק מנסה להעביר נקודה).
    1200px-TaftMotorCar1909_(cropped).jpg

    השוק לא ישתנה ביום אחד, אבל צריך להתחיל מאיפשהו.
    האם זה הכלי שיישנה אותו? כנראה שלא, אבל הדגם אחריו אולי כן.
    זה עובדתית לא נכון, שיחה כזאת לא התקיימה מעולם כי רכב עם מנוע בעירה פנימית היה מוצר נחשק ע״י רוב האוכלוסיה אבל בהתחלה ידם אינה הייתה משגת, ברגע שהמחירים ירדו עם כניסת הפורד מודל T ההמונים קנו וקנו עד עצם היום הזה.
    הרכב החשמלי להבדיל מרכב עם מנוע בעירה פנימית נדחף בכח לציבור עם שיטת המקל והגזר, מוצר טוב לא צריך התערבות ממשלתית.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עובדתית אתה לא יכול לדעת אם שיחה כזאת התנהלה או לא, אז עובדתית אתה יכול לכתוב שעובדתית היא לא התנהלה, אבל עובדתית אתה עלול להיות טועה...
    שנית, הרכבים הראשונים היו נחותים מסוס ואפילו מסוס ועגלה.
    שלישונית,
    אם אתה לא רואה את הנהירה בישראל אחרי טסלות, אז כנראה אתה צריך שיעור על מקלות וגזרים.
    זה נמכר כאן כמו לחמניות לא כי זה טוב, אלא כי זה אופנתי ו"מגניב" ו"נכון". מצד אחד נחמד לראות שהישראלים לא פוחדים מחדשנות. מצד שני זה מלווה בכל כך הרבה בורות וטיפשות, ומהמניעים הלא נכונים, שזה מפחיד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עובדתית אתה לא יכול לדעת אם שיחה כזאת התנהלה או לא, אז עובדתית אתה יכול לכתוב שעובדתית היא לא התנהלה, אבל עובדתית אתה עלול להיות טועה...
    שנית, הרכבים הראשונים היו נחותים מסוס ואפילו מסוס ועגלה.
    שלישונית,
    אם אתה לא רואה את הנהירה בישראל אחרי טסלות, אז כנראה אתה צריך שיעור על מקלות וגזרים.
    זה נמכר כאן כמו לחמניות לא כי זה טוב, אלא כי זה אופנתי ו"מגניב" ו"נכון". מצד אחד נחמד לראות שהישראלים לא פוחדים מחדשנות. מצד שני זה מלווה בכל כך הרבה בורות וטיפשות, ומהמניעים הלא נכונים, שזה מפחיד.
    תקרא קצת ותראה שהרכב המנועי התקבל בזרועות פתוחות ע״י הציבור, תחילה היה רק במעמד הגבוה ואחר כך בנמוך.

    רוצה שיטת המקל והגזר? אוסטריה התחילה להגביל את מהירות רכבי הבנזין בזמן שרכבי החשמל ימשיכו לנוע על 130 קמ״ש, גרמניה נותנת לך החזר כספי של 7000 יורו בקניית רכב חשמלי, טסלה 3 לאחר ההחזר 32000 יורו וכל זה בזמן שהמחוקקים מכינים וואחד מקל למי שמתעקש לא לקנות את הדראק הזה כמו למשל עלית מחיר הדלק, סגירת מרכזי ערים לרכבי בנזין ועוד, בנוסף האין הגבלת מהירות באוטובאן מגיעה לסופה בגלל שרכב חשמלי לא יכול להתחרות בבנזין בכל הקשור בטווח נסיעה שאתה על 160 קמ״ש, כל זה חביבי שיטת המקל והגזר וזה עובד יופי יש לזה גם עוד שם יותר קצר ״אונס״ אונסים אותך לקנות מוצר שאתה לא רוצה, זה לא מה שהיה שהמודל T הראשון התגלגל מחוץ לפס היצור.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הרבה מילים יפות.אף אחת לא מתנגשת עם מה שכתבתי.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הרבה מילים יפות.אף אחת לא מתנגשת עם מה שכתבתי.
    מתנגש טוב, רכב בנזין בתחילת דרכו לא היה כמו רכב החשמל היום זה ההיפוך המוחלט, האחד היה מוצר שהתחרה בשוק חופשי והשני בשוק עם חוקים סוציאליסטים.
    בישראל כמו בישראל זה קצת שונה אבל הסוף זה יהיה אותו הדבר, יגבילו רכב בנזין בכניסה למקומות, יעלו את מחיר הדלק ובמקביל יכינו תוכניות ליום שאחרי שזה העלאת מחיר החשמל ומיסוי לפי קילומטרים, זה כבר שיטת מלכודת הדבש, אתה מפתה אנשים לקנות רכב חשמלי ושיש מסה קריטית אתה מעל מחירים והם לקוחות שבויים שלא יכולים להגיב.

אשכולות דומים

  1. העתיד החשמלי של הונדה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-05-2021, 10:29
  2. קליבלנד סייקלוורקס מציגה את הפלקון החשמלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2020, 08:27
  3. הבלון החשמלי של ARC מתפוצץ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-10-2019, 10:29
  4. מבט מעמיק: הפרירייד החשמלי - העתיד על פי ק.ט.מ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 23:00
  5. חדשות הרכב (החשמלי)
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-11-2016, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO