בתמונה ״הצלחת" המכירות היוצאת אין ספק שמחליף היה מתבקש לאור הביקוש....not
![]()
ב.מ.וו חושפת את ה-CE 04 - הקטנוע החשמלי האורבני החדש, שיהיה חלק מליין דגמים עירוניים עתידניים ומציע הרבה טכנולוגיה ועיצוב שנוי במחלוקת; הפרטים כולם בפנים.
https://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-...e%d7%9c%d7%99/
![]()
בתמונה ״הצלחת" המכירות היוצאת אין ספק שמחליף היה מתבקש לאור הביקוש....not
![]()
אז ביסיקלי 65,000 ש"ח לקטנוע 250-350 סמ"ק עם טווח מוגבל? בוא נגיד שהם לא בדיוק ישרפו את השוק עם הכלי הזה.
קוראים לזה coperate responsibilty או בתרגום חופשי צביעות של חברות.
החברות הכי מזהמות מנסות לשכנע את הציבור וגם את העובדים שלהם שהם דואגים לסביבה, מחקרים מראים שיותר לקוחות מתחילים לבחור במוצרים גם לפי פעילות החברה למען הסביבה.
עלות הפיתוח זה עלות תרגיל היח״ץ הזה, זה לא זול אבל מתבקש בימינו.
מסך 10 אינץ' ?!?!?... יפה!, אם נגמרת הסוללה ותקועים בהמתנה לסיום הטעינה אפשר להקרין סרט
![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
צריך לפתוח שירשור על דברים הזויים שגרמנים קונים יותר מהקטנוע החשמלי של במוו, הנה עוד דוגמא, אחד כבר נמכר
![]()
דיון תיאורטי בפאב/מסבאה בשנת 1900:
"ראית את הרכב החדש הזה? מי ההזוי שייקנה כזה דבר"?
(אל תתפסו אותי בזמנים, אני רק מנסה להעביר נקודה).
1200px-TaftMotorCar1909_(cropped).jpg
השוק לא ישתנה ביום אחד, אבל צריך להתחיל מאיפשהו.
האם זה הכלי שיישנה אותו? כנראה שלא, אבל הדגם אחריו אולי כן.
זה עובדתית לא נכון, שיחה כזאת לא התקיימה מעולם כי רכב עם מנוע בעירה פנימית היה מוצר נחשק ע״י רוב האוכלוסיה אבל בהתחלה ידם אינה הייתה משגת, ברגע שהמחירים ירדו עם כניסת הפורד מודל T ההמונים קנו וקנו עד עצם היום הזה.
הרכב החשמלי להבדיל מרכב עם מנוע בעירה פנימית נדחף בכח לציבור עם שיטת המקל והגזר, מוצר טוב לא צריך התערבות ממשלתית.
עובדתית אתה לא יכול לדעת אם שיחה כזאת התנהלה או לא, אז עובדתית אתה יכול לכתוב שעובדתית היא לא התנהלה, אבל עובדתית אתה עלול להיות טועה...
שנית, הרכבים הראשונים היו נחותים מסוס ואפילו מסוס ועגלה.
שלישונית,
אם אתה לא רואה את הנהירה בישראל אחרי טסלות, אז כנראה אתה צריך שיעור על מקלות וגזרים.
זה נמכר כאן כמו לחמניות לא כי זה טוב, אלא כי זה אופנתי ו"מגניב" ו"נכון". מצד אחד נחמד לראות שהישראלים לא פוחדים מחדשנות. מצד שני זה מלווה בכל כך הרבה בורות וטיפשות, ומהמניעים הלא נכונים, שזה מפחיד.
תקרא קצת ותראה שהרכב המנועי התקבל בזרועות פתוחות ע״י הציבור, תחילה היה רק במעמד הגבוה ואחר כך בנמוך.
רוצה שיטת המקל והגזר? אוסטריה התחילה להגביל את מהירות רכבי הבנזין בזמן שרכבי החשמל ימשיכו לנוע על 130 קמ״ש, גרמניה נותנת לך החזר כספי של 7000 יורו בקניית רכב חשמלי, טסלה 3 לאחר ההחזר 32000 יורו וכל זה בזמן שהמחוקקים מכינים וואחד מקל למי שמתעקש לא לקנות את הדראק הזה כמו למשל עלית מחיר הדלק, סגירת מרכזי ערים לרכבי בנזין ועוד, בנוסף האין הגבלת מהירות באוטובאן מגיעה לסופה בגלל שרכב חשמלי לא יכול להתחרות בבנזין בכל הקשור בטווח נסיעה שאתה על 160 קמ״ש, כל זה חביבי שיטת המקל והגזר וזה עובד יופי יש לזה גם עוד שם יותר קצר ״אונס״ אונסים אותך לקנות מוצר שאתה לא רוצה, זה לא מה שהיה שהמודל T הראשון התגלגל מחוץ לפס היצור.
הרבה מילים יפות.אף אחת לא מתנגשת עם מה שכתבתי.
מתנגש טוב, רכב בנזין בתחילת דרכו לא היה כמו רכב החשמל היום זה ההיפוך המוחלט, האחד היה מוצר שהתחרה בשוק חופשי והשני בשוק עם חוקים סוציאליסטים.
בישראל כמו בישראל זה קצת שונה אבל הסוף זה יהיה אותו הדבר, יגבילו רכב בנזין בכניסה למקומות, יעלו את מחיר הדלק ובמקביל יכינו תוכניות ליום שאחרי שזה העלאת מחיר החשמל ומיסוי לפי קילומטרים, זה כבר שיטת מלכודת הדבש, אתה מפתה אנשים לקנות רכב חשמלי ושיש מסה קריטית אתה מעל מחירים והם לקוחות שבויים שלא יכולים להגיב.