הטסלות היו מבוקשות מהתחלה בכל העולם גם בהרבה מאוד מדינות שלא היו בהם שום הטבות מס או סובסידות.
האלטרנטיבה הייתה סוס ועגלה בגלל זה הרכב המנועי כמו הקומפקט דיסק וכמו מסך הLCD היו טובים יותר מהמוצרים שהיו קיימים לפניהם, זה לא המצב עם רכב חשמלי נכון להיום לכן הוא צריך עזרה מחוץ לשוק החופשי.
אתה כל הזמן חוזר להנרי פורד ומתעלם מהעובדה שהמכוניות הראשונות (שהגיעו הרבה שנים קודם) היו נחותות כמעט בכל דבר מסוס ועגלה. רק עשירים מאוד יכלו להרשות לעצמם וזה היה יותר בשביל שואו.
בדיוק, ובזמן שהרכב הבנזין היה נחות הוא לא המריא בשוק החופשי.
הרכב החשמלי גם נחות אבל אנחנו רואים איך מדינות מסבסדות אותו ואת עמדות הטעינה שהוא צריך לצד סנקציות על רכב הבנזין.
בעבר רק אחרי שרכבי הבנזין השתלטו בצורה אורגנית על השוק הסוס והעגלה היו סכנה בכביש והופעלו כלפיהם סנקציות לא לפני כמו שקורה עכשיו.
רק לציין שבין הסוס והעגלה למנוע הבנזין עומדת החוליה החסרה. עם בוכנה - מנוע הקיטור
סורי אחי, הרכב החשמלי כבר ממש לא נחות.
הדברים היחידים שבהם הוא נחות זה במחיר שגבוה יותר ובתשתית הטעינה הלא מספקת.
כששני אלה ייפתרו 90% מהאנשים בכלל לא יסתכלו על בנזין יותר.
יש מצב שטסלה מודל 2, אם וכאשר היא תצא, תסגור את רוב פער המחיר.
נרצה או לא נרצה, זה תחילת הסוף של הבנזין. זה רק עניין של זמן.
כרגע הרכב היחיד שמספק טווח הגיוני לחיות איתו זה הS והיא יקרה מאד, ה2 תציג את הטווח הנמוך ביותר של טסלה( כנראה) בכל מקרה אמרת לא נחות ואז ציינת במה הוא נחות ככה שהוא נחות במחיר בטווח וזמינות עמדות טעינה וזמן טעינה שעדיין לא כמו תדלוק.
בהחלט מסכים, נרצה או לא יכריחו אותנו לקנות רכב חשמלי
שום נושא אחר. הכל אג'נדה
שו גזי חממה? וכל זה בגלל הצ'ולנט שהפלצתי?
שמעתי ש NSW אוסטרליה נכנסת ללוקדאון תמידי (בניגוד לקווינסלנד שהיתה "רק" חצי שנה כזה)
שמעתי שב19 גם בריטניה תיכנס. זה כבר יותר קרוב לגרמניה.
אבל זה כבר באמת נושא אחר סליחה ברח לי אני באמת עובד על לרסן את עצמי