מה שהוא אמר, ובנוסף - כתבת 3 צמיגויות:
שמן גיר 10w30 - צמיגות כזאת ראיתי רק בגירים של מנועי דו"פ (עם קלאץ' רטוב). בד"כ זאת צמיגות של שמן מנוע, לא של שמן גיר. לא חושב שגיר של קטנוע דורש בהכרח שמן כזה.
85w - זאת כנראה הצמיגות שימאהה ממליצים (מניח). זה שמצויינת צמיגות חד-דרגתית, מעיד על תקן ישן מאוד (ובעקיפין על כך שאין במכלול הנ"ל דרישות גבוהות לאיכות השמן). 80W-90 קרוב מספיק כדי שיתפקד כהלכה. טווח הצמיגויות 75W-80 עד 80W-90 זה מה שנדרש בגירים הידניים של רוב הרכבים - סביבת שימוש דומה מאוד.
שמן גיר בצמיגות 85w140 - שמן צמיגי מאוד, ואני בטוח שאין צורך להשתמש דווקא בו. פעם אחרונה ראיתי דרישה להשתמש בשמן כזה הייתה כשהסתכלתי בספרות הטכנית של המוטו-גוצי V7, שבו השמן הנ"ל הולך להאב האחורי (חיבור של גל הינע).

אגב, עוד פריט מידע לרווחת הציבור על ההבדל בין GL-5 ל-GL-4:
זה לא ש GL-5 "טוב יותר". הוא יכול לעמוד בעומסים יותר גדולים (כמו בדיפרנציאלים וכו'), אבל אלים יותר ויכול לגרום נזק למכלולים עם מתכות עדינות - למשל לטבעות הסינכרון בגיר ידני.
לכן חשוב מאוד לא למלא GL-5 במכלול שדורש GL-3, GL-4 או GL-4 PLUS.