החברים מחברת מגורה (ספרדים) חירבנו להם את המוניטין של ה 701 בגלל פאקינג גומיה שעולה...- 30 סנט. אנשים קונים משאבות קלאץ' חלופיות ב 100-200$ בגלל השטות הזאת (שנפתרה בישראל באלגנטיות ע"י מומחי הקהילה).
הוסקוורנה משיקה בישראל את דגמי האנדורו של 2022; רכבנו על (כמעט) כל ליין הדגמים בהשקה המקומית; הרשמים, הווידאו, התמונות, וגם המחירים (שעלו) - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...d7%a0%d7%94-3/
החברים מחברת מגורה (ספרדים) חירבנו להם את המוניטין של ה 701 בגלל פאקינג גומיה שעולה...- 30 סנט. אנשים קונים משאבות קלאץ' חלופיות ב 100-200$ בגלל השטות הזאת (שנפתרה בישראל באלגנטיות ע"י מומחי הקהילה).
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
המעבר ממגורה לבריקטק הוא שדרוג או שנמוך? או שאין עדיפות לאחת על אחרת?
מגורה גרמנים, לא ספרדים.
אגב, הק.ט.מ ממשיכים להגיע עם ברמבו בבלמים ובקלאץ׳, לא? אולי התאגיד עושה כאן ניסוי כלים עם ברייק טק לפני שעוברים לסחורה שלהם בכל הליין.
אז הגרמנים מפגרים.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
דרך אגב,
מה היה הפתרון הישראלי לגומיה הזאת??
מעניין לדעת..
תודה על התשובה.
שאלה לגבי הבדל מחירים מוטוקרוס\אנדורו בארץ, אם נתיחס להאסקי בתור דוגמה.
הMSRP של המוטוקרוס FC250 הוא סביבות 9,400$, של האנדורו TE250 הוא סביבות 10,000$ (מחירים אמריקאים). הבדל זעום, של פנסים וינקרים ושאר קשקושי רישוי כביש מחייבים.
למה יש הבדל של 25,000+- שקל במחירים בארץ? 45,000 מול 70,000! אני יודע שסך המיסוי על כלי רכב בארץ מגיע ל 120%, אבל 600$ של הבדל מחירים בחו"ל לא מתרגם לי ל25,000 שקל בשום צורה.
מה פספסתי?
המס על כלי אפור הוא 19.2%, ויש מע"מ 17% על הכל.
המס על אופנוע אנדורו בנפח הזה הוא 60%, ויש מע"מ 17% על הכל.
עכשיו תעשה את החישוב.