לא יודע למה אבל הקסדה של אראי החדשה שהיא הראשונה בעולם לקבל את התקן ECE022-06 והיחידה באירופה שנמכרת עם התקן הזה עד שהNXR2 תתצטרף אליה בספטמבר לא מקבלת את החשיפה שהייתי מצפה מהקסדה הבטוחה בעולם (לפי התקן במציאות זה כבר סיפור אחר).
בלי קשר לתקן היא קסדה מאד מאווררת עם פתח איוורור חדש שנמצא מתחת ללוגו של אראי במצח וכמובן הריפוד המפנק של אראי.
אז אחרי הקשקשת, למי כבר יש כזאת ויכול לתת חוות דעת לפני שאני מזמין?
אין לי אפשרות למדוד כרגע אבל יש לי אפשרות להחזיר במידה שזה לא מתאים אבל בגדול כל קסדות אראי M יושבות אלי טוב
אני לאיודע למה אתה עף על הריפוד שלהם כלכך.
במדידות לא התרשמתי.
הייתי פאן בויי של ARAI שנים אבל עזבתי את המותג לטובת קסדות עם משקף שמש פנימי וגם הרעש שהם יצרו בזמנו היה בלתי נסבל גם עם אטמים.
לטעמי הריפוד שלהם הוא הטוב ביותר רך אבל עדיין אוחז ועל הראש הם כמו אטמים בהזמנה אישית, לא מרגישים שיש משהוא על הראש ללא קשר למשקל.
בגדול הייתי בחנות לקנות HJC RPHA 70 קרבון המהוללת אחרי שחרשתי את האינטרנט אבל היא לא מתאימה לראש שלי וגם הריפוד לא היה משהוא, מדדתי את האראי PROFILE V ישר אחריה וזה היה תענוג וגם השואי GT AIR 2 אבל מכוון שיש לי GT AIR 1 אני מעדיף לגוון ולחזור לARAI שעכשיו אפשר לשים עליה פין לוק פוטוכרומטי בעלות סבירה של 60 יורו.
יש לי בעיה עם דחיית סיפוקיםהקסדה הוזמנה היום מMOTO IN אמורה להגיע מחר או ביום שני ועלתה 600 יורו לצבע הלבן.
לא אמרנו שלא מזמינים דגם בשנתו הראשונה?
עזוב דחיית סיפוקים, יש לךבעיה קשה בהפקת לקחים![]()
![]()
![]()
בו לא נגזים, זאת קסדה, למרות שהGT AIR 2 באמת שיפור מהראשונה במיוחד השריקה במשקף
טוב, אנחנו לא נגיע לעמק השווה היום. אני עם gtair2, ועם gtair (פעם זאת ופעם זאת). דווקא מה 2 אני פחות מבסוט. באופנוע שלי היא יותר רועשת, ולא אהבתי שביטלו לי את האופציה לסגור את הפתח האחורי.
נ.ב.
לגבי ה"בוא לא נגזים", בגלל זה היו הרבה סמיילים קורצים בסוף ההודעה...
רשמים ראשונים, זה לבן מטלי לא לבן שזה גם ככה לא מורגש מרחוק אבל נותן הרגשה שגם בורסיה הכי זולה השקיעו.
הקסדה היא M שזה לראש 57 עד 58 והיא מתאימה בול (אני 58) אבל בגלל הריפוד הרך אין את ההרגשה של קסדה חדשה לוחצת שקצת מתרחבת עם הזמן מקווה שההתאמה תשאר גם בעתיד.
הקסדה גדולה מאד ומזכירה לי את השוברטים של פעם כמו הR1 בגודל.
זה כמראה נובע מהתקן החדש, יותר חומר סופג, יותר בטיחותי.
כבר מבלי לרכב רואים שאין עוד קסדה עם כמות כזאת של פתחי איוורור.
עכשיו נשאר לצאת לדרך ולראות איך זה עובד תכלס
היה קצר, אוויר בעניים זה לא כף, הסנטרון לא ארוך מספיק, הקסדה בדרכה חזרה![]()
באסוש.
לסקורפיון R1 ולבל פרו סטאר יש FIM, שזה דומה ממה שכתבת לזכרוני. לבל יש ריפוד מגנטי שזה נראה לי נוח מאוד.
קניתי גם. רציתי לקנות נאוטק או GT AIR ולא יודע איך סיימתי עם האראי. אולי בגלל שבחנות היא הרגישה הכי נוח על הראש.
אחרי רכיבה ראשונה היא מרגישה מאווררת, נשאר רק להתרגל לזה שאין לה משקף שמש מובנה.