תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: השוואתי טרייסר ninja1000sx מול mt10.

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    השוואתי טרייסר ninja1000sx מול mt10.

    נתחיל מהסוף מי שרוצה תמונות או שיחפש כתבה אחרת או ידפדף ברשת.

    אומרים שהרגלים קשה לשנות.
    ובכן יש בזה אמת מסויימת מחד ומאידך המבחן הקצר שלנו מוכיח משהו אחר ששובר את הטענה הנ"ל.

    אנו (א' ואני) עם המון לבטים האם הטרייסר אכן כלי נכון לנו ועלו לנו המון שאלות.

    שיחה עם שגיא לוי מנהל tlv שאני חייב לציין לטובה (לשבח לא מצאתי מילה מתאימה אז קחו את זה לאקסטרים) את הגישה שלו הסבלנות ורמת השירות שהוא מציע כולל ליווי חודשים אחרי המכירה כאשר באופן תיאורטי אחרי מסירת האופנוע תפקידו מסתיים ובפועל הוא ממשיך ללוות אותנו ולהתערב בכל בעייה שצצה והיו על כך בפוסט אחר.

    שישי בוקר אני וא' השותף היקר שלי לנושאי מוטוריקה לוקחים את ההברידית הכיוון תל אביב.
    דיווחים על חום נוראי לא הרתיעו אותנו סך הכל יש מזגן והשעה די מקודמת.

    הגענו למטרו tlv, שם חיכו לנו z1000sx וmt9 שקצת איחר להגיע (האמת שאנו הקדמנו) ואז שגיא אמר במקרה יש לי mt10 ומקסימום תחזרו ותקחו אחרכך את ה9.

    שאנו נסרב להצעה כזאת.
    הפעלנו טיימר כי בכל זאת יום שישי והסגירה מוקדמת ולא נעים לעכב אף אחד.

    חתימות הסבר קצר כיוונים ואני על הz וא' על הmt.

    סטרטר ו......
    הmt מגרגר צליל מגניב בעוד הz מושתק.
    מכונת תפירה רועשת יותר ממנו.

    שחרור מהוסס של המצמד והכלי מזנק.
    הכל שקט עגול לינארי.
    היגוי שאופייני לג'אנר קצת כבד אבל לא מעיק.

    מעבר צפוף בין מכוניות מבהיר שהמראות ממוקמות רע משהו שקוואסאקי לא השכילו לשפר.

    מבחינת ראות הן בסדר לא מעבר לזה.

    יוצאים לכביש המהיר.

    הזד מזנק קדימה.
    כאמור המנוע לינארי עגול חזק ובאמת אין טענות למעט אחת הוא מ ש ע מ ם.
    אין לו פאנץ' הכל עגול עובד יפה אבל לא נותן ריגוש.
    פשוט כלי של סבא.

    את הדרך לכיוון לטרון שעטנו כאשר המשקף מכוון במצב הנמוך (יש כיוון זווית לא גובה).

    לקח לי זמן להתרגל לתנוחה והרוח קצת הציקה ובכלל אני לא ממש אוהב את התנוחה העוברית של הכלי.

    בקצב גבוה שבו הטרייסר מסמן לל שכדי להירגע הz נשאר יציב ומשתף פעולה באופן נהדר.

    המתלים רכים וסך הכל נוח למעט התנוחה שפשוט מצריכה זמן התרגלות

    לטרון החלפה מהירה ואני על הmt.

    הדבר הראשון שאני מרגיש זה צליל מנוע נבחני.
    סאונד מורגש שאומר אל תתעסקו איתי.
    המושב קשיח אבל נוח.

    המצמד קצת קשה ושחרור זריז דוחף את הכלי קדימה.

    כמה קדימה כמו כיפת ברזל שמזנקת אל הטרף.
    בערבית סרוך בעברית טיל.

    הסאונד נהדר הכלי חיש קל מסמן לך תחביא את המספר פשוט חזק מרגש.

    המתלים קשים מאוד אבל הכל פועל בהרמוניה ומעורר את בלוטות החשק.

    לא חלף זמן רב ואנו בצומת שמשון פונים שמאלה לתדלוק וממשיכים.

    ובכן בכביש המפותל המושג חוליגן מקבל משמעות אמיתית.

    זו מכונה לתקיפת פניות בקצב מטורף.

    הפרונט משדר על מיקום הגלגל והכלי מזגזג בקלות ושומר על דיוק בפניות.

    העדר מיגון הרוח לא ממש מורגש והעסק פשוט כיף.

    אני לא טיפוס של ווילי אבל הכלי דורש את זה.
    החיים על תוואי הכביש הזה לא יכולים להיות יותר מושלמים.
    המנוע מגרג עם פעימות כוח ובהחלט נותן אווירה אגרסיבית כמו העיצוב (שאישית אני פחות מתחבר).

    צג צבעוני כראוי לכלים מודרניים שגם לזה אני פחות מתחבר וחסר לי רביעית שעונים עגולים כמו פעם דלק סל"ד חום מנוע וכמובן מהירות.

    שוב החלפה ואני על הz.
    הפעם כיוונתי את המשקף שאכן הסיטמאת הרוח.
    התנוחה הפעם יותר טבעית והכלי משתף פעולה בכבישים המפותלים.

    עודף כפתורים וחצי שנייה עד שגילית שאת האור הגבוה נמוך מחליפים בכפתור של ההיבהוב עם האצבע ולא עם הבוהן.
    גיליתי כפתור שמחליף את הגוון של המסך ובקיצור מי בכלל מתעניין בכפתורים.

    כל העסק רובוטריקי.

    את הכבישים המפותלים עשיתי בהנאה רבה.
    אין את המכות לגב שנותן הmt והעסק נינוח בטעם אמריקאי.

    הכלי משתף פעולה נהדר בטכני וממש לא מאכזב.

    עקיפות זריזות כן מצריכות הורדת הילוך אבל חשוב להדגיש שאנו נעים בשישי בקצב איטי יחסית.

    בקרב roll on הmt מול הz הכחול ישאיר עשן לירוק.

    בכל מקרה הz לא פראייר וכן משתף פעולה.
    אבל להבדיל מימאהה הוא פשוט משדר רוגע.

    פתאום זה מכה בי הקשר בין השושנים להארלי ולוורסיס או לz הוא שהם כולם כלים לאנשים מבוגרים בנפשם.
    שקולים.
    כאלו שכבר עברו אישה או שתיים בחיים שלהם וכעת הם פשוט רוצים חיים שקטים ונעימים ללא ריגוש או פאנצ'.
    נכון הארלי זו חיה אחרת אבל טוקטוקטוק רגוע על גלי המומנט בכל מקרה זו סאגה אחרת ואני מניח שאת ההארלי אני יעדיף על פני הz או הוורסיס בבוא העת.

    שוב מחליפים.

    הפעם אני עלmt בכביש המהיר.

    רכינה קלה פותרת את בעיית הרוח.
    סך הכל הכלי יציב בכל מהירות שבחרתי ותאמינו לי שלא ריחמתי.

    בתוך התנועה הצפופה הכלי בלרינה אמיתית והדבר היחיד שקצת הציק זה מיקום המראות.

    המנוע עם מומנט סאונד ולמעשה פשוט נהדר.

    הלו ימאהה זה הזמן לטרייסר עשר.

    נחתנו בtlv

    ובכן א' אם ירצה יספר על נקודת המבט שלו.
    לגביי:

    הz כלי חזק יעיל וחסר כל ריגוש.
    הוא עדיף על הטרייסר בכביש המהיר רק בקצב שאני מעדיף להמנע.
    מבחינת מיגון הרוח כאמור עדיף גם על הmt אבל הmt, פשוט יותר מהיר ומרגיש יציב יותר ללא נידנודים שזה מפתיע נוכח בסיס הגלגלים הקצר יותר (אני חושב).

    בכביש המפותל.
    הz לטעמי בסוף אחריו הטרייסר וראשון הmt.

    בעיר ימאהה לוקחים בגדול עם יתרון קל לטרייסר שנראה לי שהמראות ממוקמות טוב יותר.

    מבחינת מנוע:
    הz אחרון ולא בגלל שחסר לו כח הוא פשוט משעמם.
    באמצע טרייסר וראשון הmt שהוא פשוט חייה טורפת ןמהנה.

    וכעת לשאלה מי משלושתם הייתי רוכש.

    הטרייסר הוא הכלי הכי נכון מבחינתי.
    הוא נהדר בכביש המפותל מצויין בעיר
    מרווח ונוח מאוד.
    בבין עירוני הוא טוב מאוד וזה אולי התחום היחיד שבו הוא יפסיד לz שיקבל מצויין.
    אבל מאחר ואני מחפש הגבלה מסויימת הטרייסר מספק אותה.

    ממה שאני מרגיש ימאהה בנתה אופנועים שכן מדברים אל הרגש.
    יש להם סאונד נהדר ומנוע עם אופי וכאשר אני אומר אופי אני לא מתכוון בהכרח להספק אלא לרגש סאונד וחיספוס שזה בהחלט קיים

    פה זו הזדמנות להודות לשגיא והצוות שלו על כל היחס הליווי וכמובן הספקת כלים למבחן.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 31-07-2021 בשעה 07:51.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    הזד (Z1000SX) איבד שלושה דברים במעבר לשם נינג'ה (NINJA1000SXׂ), את שלושתם ראיתי כבר באולם התצוגה לפני מספר חודשים אבל על הכביש הם נהיו הרבה יותר משמעותיים:

    1. מראה - הנינג'ה קיבל משקף מכוער ואגזוז בודד של ורסיס. שני דברים שפוגעים בעיצוב.
    2. משקף - לזד היה משקף דאבל באבל שעשה עבודה מדהימה (לא פחות) בעוד שלנינגה יש משקף ישר שעושה בעיקר רעש.
    3. תנוחת הרכיבה השתנתה, הכסא מרגיש יותר גבוה והקליפאונים יותר נמוכים. ככה זה מרגיש לפחות.

    על הכביש - התחלתי עם ה-MT10SP. תנוחת ישיבה נהדרת. מיגון רוח (לא קיים) נהדר עד 130, סבבה עד 160, קצת מציק מעבר לכך. איזה שקט. תענוג. מי צריך משקף בכלל.
    מנוע - וואו איזה מנוע. גמיש; ים של כח, פולסים של כח; מספק תחושת ריגוש מטריפה ומעודד רכיבה חוליגנית (לאו דווקא במונחים של וילי ושות'); צליל שיכול להיות מטריף עם אגזוז מתאים אבל כבר במקור נשמע נהדר.

    הנינג'ה לעומת זאת לא היה מכוון נכון.
    היתרון הגדול של הזד היה בא לידי ביטוי במהירויות בהן מיגון הרוח של ה-10SP מפסיק לתפקד אבל באופנוע המבחן המתלים לא היו מכוונים נכון ובמהירויות האלה האופנוע היה רך מידי וריחף באוויר במקום לגהץ (הזד ידע לגהץ ואני די משוכנע שגם הנינגה עם כיוון נכון ידע). כשהקצב עלה הורגש עד כמה המשקף החדש לא יעיל ואפילו העדפתי את העדר המשקף של ה-10. בנוסף הקידון (קליפאונים) צר (כמו בזד) ואחרי שמתגרלים לקידון הרחב של הטרייסר, זה חסר ומיד מורגש עד כמה שזה חסר. כשהגענו לעומסים של יום שישי בכניסה לתל אביב נזכרתי כמה שהטרייסר (וגם ה-10) עדיף ומשרה יותר ביטחון ושליטה ברכיבה צפופה בין רכבים.

    לגבי הריגוש אני מסכים עם לוקי שהנינג'ה לא ריגש. הזד ריגש בעיקר כשהמהירות היתה מעל 170 ואופנוע המבחן לא עודד להגיע לשם. עם מיגון רוח אחר (אולי של הזד יתאים) וכיוון נכון של המתלים כנראה שגם הנינגה ידע לרגש.

    לסיכום. מאד נהנתי מה-10SP.
    הג'וק של הנינג'ה יצא לי מהראש. נינג'ה זה לא זד! החסרונות (תנועה צפופה ומראות שלא רואים בהן כלום) נשארו והדברים הטובים (תנוחת רכיבה ומיגון רוח סופר יעיל) השתנו.

    כשחזרנו לירושלים עליתי על הטרייסר והרגשתי שחסר לי כח. אחרי כמה דקות נהנתי מזה שאפשר לרכוב עם משקף פתוח.
    אחרי שכלכך נהנתי מה-10 אולי צריך לבחון את הMT09SP. יש כלים למכירה (בני חודשיים) שמאפשרים החלפה פוטנציאלית ראש בראש.
    אגב, ה-09 הדגמה לא איחר להגיע, פשוט אנחנו הקדמנו בשעה והיה חבל לפספס שעה של רכיבה כשביום שישי סוגרים באחת.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 31-07-2021 בשעה 06:41.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    איזה קטע, הסיבות שבגללן העדפתי את הנינג'ה על הטרייסר היו תנוחת הישיבה (הטרייסר זקוף לי מדי, אוהב לרכון קצת קדימה) וחלקות המנוע, שלא מייצר דרמות. כנראה שאני מזדקן...
    את נושא מיגון הרוח פותרים עם משקף תיור של פויג ב-300 ש"ח. מסכים בהחלט לגבי המראות.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אחד הדברים שהוריד אותי מה10 זה שתיינות דלק ומיכל קטן שילוב שהוא אסון מבחינתי

    יש לי בשבילך משהוא לבדוק, צור קשר עם כרובי

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אחד הדברים שהוריד אותי מה10 זה שתיינות דלק ומיכל קטן שילוב שהוא אסון מבחינתי

    יש לי בשבילך משהוא לבדוק, צור קשר עם כרובי
    לא כי האפריליה הוא ממש חסכוני בדלק, כמו פיאג'ו 50cc
    1 ל30קמ

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    לא כי האפריליה הוא ממש חסכוני בדלק, כמו פיאג'ו 50cc
    1 ל30קמ
    הקטע עם הדלק זה בעיה שלי עם הכלים האלו לא נראה שלהם מפריע או בכלל בישראל זה קריטי

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    17 ליטר זה סביר. גם אם הוא צורך 1 ל-13 זה מאפשר טווח סביר של 200 ק"מ.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    17 ליטר זה סביר. גם אם הוא צורך 1 ל-13 זה מאפשר טווח סביר של 200 ק"מ.
    בפורומים מדברים על נורה שנדלקת ב170 ק״מ ברכיבה רגילה

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה עניין אינדיבידואלי אבל לדעתי פחות מ300 ק"מ זה ממש ממש גרוע ומעצבן.
    זה אומר שיש שבועות עם הרבה נסיעות בין עירוניות שצריך למלא כל יום.
    לא הייתי קונה אופנוע עם טווח כזה.

  10. #10
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    איזה קטע, הסיבות שבגללן העדפתי את הנינג'ה על הטרייסר היו תנוחת הישיבה (הטרייסר זקוף לי מדי, אוהב לרכון קצת קדימה) וחלקות המנוע, שלא מייצר דרמות. כנראה שאני מזדקן...
    את נושא מיגון הרוח פותרים עם משקף תיור של פויג ב-300 ש"ח. מסכים בהחלט לגבי המראות.
    איזה קטע כשהחלפתי אופנוע לפני 3 שנים הנינג'ה היה הזקוף לי מכל מה שלקחתי למבחן. זה היה אחד הדברים שלא אהבתי בו.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    הייתי הבעלים של z1000sx. ורכבתי לא מעט על ה mt10.
    כשרכשתי את האופנוע החלטתי ללכת על ה z.
    מדוע.
    1.המנוע בנוי לאופנוע. מרגיש מקשה אחת.
    2. מיגון רוח עדיף.
    3. רך יותר מה mt.
    4. סלחן יותר.
    5. צריכת דלק. תווך רכיבה
    6. בולמים מעולים.
    7. נוח יותר בזוג. עם זיווד מלא(לי לא היה).
    8. יכולת שיוט נינוחה יותר 140-160.
    9. שקט יותר בשיוט.
    10. ה z1000sx לדעתי הוא אחד האופנועים היפנים היפים ביותר. עם צמד האגזוזים.


    ה mt10.
    1. מנוע אדיר.
    2. המומנט מגיע מאוחר יותר בסלד. 9000 אם אני לא טועה מול 7000 של הz.
    3. פרונט קליל (אוהב ווילי אבל אני לא).
    4. והנה אני אומר את זה בגרסה הרגילה שרכבתי הזכיר לי את הבנדיט הראשון שהיה לי 97. המנוע גדול על האופנוע.ושאר המכלולים. המנוע הזה חוליגן וכשמנסים לנצל את המנוע מגלים ששאר המכלולים לא מספקים את הסחורה נכון ל 2019 אולי השתנה מאז.
    יצאתי לרכיבה בנס הרים והאופנוע הרחיב לי את הפניה! יכול להיות שזה חוסר חיבור שלי למכונה אבל פיספסתי אייפקסים חופשי איתו. האופנוע פשוט שקרן לתחושתי. נותן המון ביטחון ואז כשנכנסים לסיבוב הוא לא ״מתיישב״.
    ראיתי חברה שרוכבים ״חזק״ עם ה 10 אז אולי זה רק אני.
    5. במהירות גבוהה יש head wobble , אם משנים תנוחה זה מצטמצם. אבל זה נייקד שיושבים גבוהה יש מערבולות.

    אז לסיכום.
    אופנועים מעולים שניהם.
    הz מנוע קצת משעמם. חבילה מוגמרת.
    ה 10 מנוע אריה, חבילה לא מוגמרת.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    לא בטוח שאני מבין למה דווקא ב-off topic... נראה לי הכי רלוונטי לפורום הכללי

    תיאור החוויות שלכם מעניין מאוד, ובעיקר ההבדלים, כרגיל.
    מעניין גם הדיווח של אסף לגבי ההבדלים בין הדורות/שנתונים של ה-Z1000 sx...

    עניין נפח מיכל הדלק הוא בהחלט נושא שחשוב עבורי ולכן כל אופנוע שאני מסתכל עליו, אני מתייחס ל-'מכפלה' של צריכת דלק (ברכיבה מנהלית) ונפח המיכל.
    אני רוכב כ-300 ק"מ מנהלתיים בשבוע בית-עבודה וחזרה, מאיזור עמק חפר לת"א.
    לא יודע אם זאת עצלות, או סתם מחשבה 'מוטה' אך ממש לא בא לי להכנס פעמיים באמצע השבוע לתחנת דלק...
    עם הטרייסר אני מתדלק אחת לשבוע (לא כולל רכיבות סופ"ש, אז גם תצרוכת הדלק גבוהה יותר בזכות הקצב).

    ה-MT10 מצטייר כאופנוע סופ"ש מדהים, שם פחות חשוב עניין הדלק, ובודאי בארצנו הקטנטונת.
    כזה ששומר על חיוך קבוע מתחת לקסדה.

    התיאור שלכם ל-Z1000 sx מתאים לתחושה שלי מה-Z900 - משהו עגול מידי, חלק מידי.
    זה לא רע בכלל. רק שעבורי זה פשוט חסר את אפקט ה-fun (שאצל כל אחד מגיע ממקומות שונים...).

    תודה על השיתוף,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

אשכולות דומים

  1. קושי בהתנעה חמה טרייסר 900
    על ידי OneBiker בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 09-09-2020, 03:01
  2. אגזוז MT10
    על ידי FZ1 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-12-2018, 20:34
  3. בבקשה חוות דעת על MT10
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-11-2018, 07:36
  4. חשיפה - MT10 "טרייסר" . הופ הופ הופ .
    על ידי alina בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 01-03-2017, 15:55
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-10-2016, 18:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO